Paras palautusjuoma hinta-laatu suhteeltaan?

Ikä
57
Kukkuu! Mikähän mahtaa teidän mielestänne olla paras palautusjuoma? Pihi ukko kun oon, niin pitäis löytää hyvä merkki/tuote joka ei kuitenkaan olisi sikakallis. Ja mistäkähän tätä parasta, halpaa, ravinteiltaan huippua mömmöä kannattaisi tilata? Ja jotta kysymyket ei lopu, niin mitkä ainekset tekevät palautusjuomasta hyvän? Joku on jossain sanonu että jos ei mitään muuta lisäravinnetta käytä, niin palautusjuoma ois must?

ps. kalja hinta-laatusuhteessaan paras palatusjuoma - viikon työrupeaman jälkeen.. mutta pysytään nyt kuitenkin näissä sporttijutuissa.. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika paha vastata tähän kyssään, kun oma tuote löytyy pakkiksen kaupan ulkopuolelta.. Mike ampuu muuten meidät kaikki. :D
No, omasta mielestä palkkarissa pitää olla hiilihydraatteja ja laadukkaita heraproteiineja. Mieluiten hydrolysoitua heraproteiinia ja sitten jotain laadukasta isolaattia, esim ion92. Tietenkin myös kreatiinia ja glutamiinia 5-10g molempia. BCAA pillereitäkin voi napata treenin päälle, sen vois oikeastaan laskea palautustuotteeks.
Itse tehtynä sais kaiken parhaimman ja laadukkaimman palautusjuoman. Itse pistäsin just noita edellä mainitsemiani tuotteita, mikäli sen itse tekisin. En vaan tykkää mausta, herkkuperse kun olen.. Sen takia ostan valmiina ja maustettuna.

kokeiles searchia nii vois löytyä jonkunverran tietoa lisää....

Riippuen halukkuudesta hifistellä ja sekoitella valitsee joko valmiin palautumisjuomasekoituksen tai sekoittaa itse sopivista jauhoista hyvän palkkarin.

Valmiissa palautusjuomassa plussana helppous ja maku, omasekoittamassa hinta ja mieltymysten mukaisuus ravintoarvoissa.

Valmiina palautusjuomana hyvältä tuotteelta kuulostaa esim Evolutionin Phase3, on CFM-heraisolaattia, glutamiinia, kreatiinia ja tietenkin hiilareita. Muitakin vastaavia toki on olemassa...

Itse käytän Ion92+malto+glutamiini+kreatiini+ultra whey suklaa...

Mike sanoi:
Phase3 on aika pirun hyvä ja sopivan hintainenkin ja sen kyllä myynnistä huomaa.

Eli siinä on kaikki mitä palautusjuomassa on hyvä olla? Ite oon aika laiska sekoitteleen jauhoja ja mössöjä eli olis hyvä juttu jos vaikka kreat ja muut ois mukana. Paljonko Mike phase3:lle jää hintaa pakkiksen, painiliiton ja balettiyhdistyksen jäsenyys-alennuksien jälkeen?

veijo esso sanoi:
Eli siinä on kaikki mitä palautusjuomassa on hyvä olla? Ite oon aika laiska sekoitteleen jauhoja ja mössöjä eli olis hyvä juttu jos vaikka kreat ja muut ois mukana. Paljonko Mike phase3:lle jää hintaa pakkiksen, painiliiton ja balettiyhdistyksen jäsenyys-alennuksien jälkeen?
19,95€

Mun mielestä palari kun on tärkein ravinne paketti natu treenaajalle, niin laitetaan siihen sitte parasta mihkä rahkeet riittää. hydroa/isolate+gluta+BCAA. Eikä mitään pieruheraa. :)

Sumu sanoi:
Riippuen halukkuudesta hifistellä ja sekoitella valitsee joko valmiin palautumisjuomasekoituksen tai sekoittaa itse sopivista jauhoista hyvän palkkarin.

Valmiissa palautusjuomassa plussana helppous ja maku, omasekoittamassa hinta ja mieltymysten mukaisuus ravintoarvoissa.

Valmiina palautusjuomana hyvältä tuotteelta kuulostaa esim Evolutionin Phase3, on CFM-heraisolaattia, glutamiinia, kreatiinia ja tietenkin hiilareita. Muitakin vastaavia toki on olemassa...

Tässä tuli hyvät ohjeet hyviin palautusjuomavaihtoehtoihin. Itsellä muuten sama sekoitus kun Sumulla, mutta glutamiini ei nyt ole käytössä. Otan sen todennäköisesti taas dietillä mukaan (jos auttais pysymään terveempänä miinuksella mentäessä) ja makua antamassa on tota ultra whey suklaata tai jotain muuta maustettua heraa. Yksi hiton hyvä on Prolabin Pure Whey vanilija, mutta on sitten jo kalliimpaa. Tosin se riittää todella pitkään kun en laita sitä kun n. 20 grammaa makua antamaan.

Sumu sanoi:

Itsellä melkein sama setti, hyväksi todettu!
Ite tykkään ottaa ennen reeniä Ion92:sta25g+malto25g+ gluta5-10g+krea5-10g+3nappii BCCA.
Reenin jälkeen Ion92:sta50g+malto50g+gluta10g+krea10g+3nappii BCCA.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom