Paras palautusjuoma/boosteri ikinä (sis. reseptin)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei toi noi välttämättä ihan täyttä skeidaa ole.... Vetäähän ne alkuperäiskansat eläinten verta ihan sellaisenaan tai sekoittavat suoraan ruokaan. ravinteikasta se varmaan on mutta kai meitä länsimaalaisia sitten kauhistuttaa ajatukset vaihtoehtoisesta ravinnosta... Joku afrikan syvien alueiden kaveri voisi olla todella skeptinen ja arastelisi naatiskella punaisesta muvisesta pussipaketista tulevaa veteen sekoitettavaa jauhetta... :rolleyes:

On hieman eri juttu jos joku afrikan naapuri tuikkaa reiän eläimeen ja ottaa vähän verta saadakseen ravinteita. Suomalainen vetää sheikkeristä salilla on jo silkkaa typeryyttä.

verta vai ureaa..

:wtf:Jep. Ite otan veren sijasta ureaa antamaan potkua treeneihin ja muuten toimii todella hyvin. Eli iltakust n. 2-4 dl juomapulloon ja paalle kreatiinia 10g ja glutaa 10 gramma. Jos ei potki tarpeeksi niin liota siihen viela sekaan 10-15 100mg kofeiinitabletteja ja muuten potkii! Kofeiinissa on sekin hyva puoli etta poistaa nestetta eli saat varmasti uudet muhkeat pissit pulloon jo mahdollisesti treenien aikana. Make yourself as a superhuman being...

Itse käytän myös ureaa. Pitää kokeilla noita kofu-tabletteja, yleensä olen laittanut muutaman ruokalusikallisen pikakahvia urean ja aminojen sekaan.

Naudan paistijauheliha tuoreena ja raakana on suolattuna ja pippuroituna ihan hyvän makuista ja tuntuu antavan kyllä noXia vereen ihan oikeesti eri tavalla kun kypsennetty. Kannattaa joskus testata.

Ei tartar mikään barbaariviikinkisoturi-juttu ole muutenkaan.

Muutenkin kannattas enemmän panostaa varmaan "normaaliruokaan" kun herajauhoihin. Itse en ainakaan jaksa uskoa enää niiden ihmeellisyyteen ja varsinkaan todelliseen hyötysuhteeseen.

Ei. Opettele lukemaan tai vedä jatkossakin maitoteollisuuden jätteitä ja kiinalaisia raskasmetallimarjoja sieltä blenderistä.

Älä sano noin mun rakkaasta herasta:itku:
Olet niin ilkeä että täytyy kertoa äidille, ja hera kauppiaalle, se kyllä warmasti woittais sut kun se on niin wahwa:puntti:

Kuuullosti aluksi lupaavalta ja kokeilemisen arvoiselta juomalta, mutta jutustelin tyttöystäväni isän kanssa joka toimii Eviralla ylitarkastajana ja hän sanoi että veri on ravintoarvoiltaan ihan kelpo tavaraa, mutta sairastumisriski on erittäin korkea, koska teurastettu eläin voi olla terve, mutta taudin kantaja. Suuren osan taudeista voi välttää keittämällä, mutta monia ei eli pitkällä aika välillä todennäköisesti tuhoat tuolla terveytesi pysyvästi. Veri myös kerää bakteereita todella nopeasti eli jos otat shakeriin jääkaapista ja menet salille ja nautit treenin jälkeen salilla, niin jo tunnin jälkeen nämä sinne ilmaantuneet bakteerit ovat merkittävä ruokamyrkytysriski. Kyllähän hullunlehmäntauti varmasti boostaa hyvin, kun alat raivolla repiä :)

Kumpi on parempi palkkari fastin whey+ 60g ja fastin reco 2 60g vai fastin feediä 120g?

Aika offtopic, mutta vastaan silti.
Itse olen aika aloittelija, mutta silti aika ylpeä pienen budjetin palkkaristani.
28g maustamatonta Fast Hera80 (noin 0,75e)
14g maustamatonta Fast Malto6 (noin 0,11e)
5g Fast kreatiini (noin 0,21e)

Eli hintaa kertyy 1,07e/kerta, mittaan ainekset kotona erilliseen muovipussiin niin ei tarvitse salilla räpeltää. Eli halpaa, sekoittuu ihan instana veteen ja sisältää tosiaan protskua tuplat hiilareihin eli mielestäno hyvä suhde.

Aika offtopic, mutta vastaan silti.
Itse olen aika aloittelija, mutta silti aika ylpeä pienen budjetin palkkaristani.
28g maustamatonta Fast Hera80 (noin 0,75e)
14g maustamatonta Fast Malto6 (noin 0,11e)
5g Fast kreatiini (noin 0,21e)

Eli hintaa kertyy 1,07e/kerta, mittaan ainekset kotona erilliseen muovipussiin niin ei tarvitse salilla räpeltää. Eli halpaa, sekoittuu ihan instana veteen ja sisältää tosiaan protskua tuplat hiilareihin eli mielestäno hyvä suhde.

Pieni budjetti ja Fastin hera?

fuck-that-bitch-yao-pff.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom