Paras palautusjuoma/boosteri ikinä (sis. reseptin)

Joo, missäs muullakaan. Tänään porukka vähän katto kun sheikkeri vuosi ja päällä oli tietenkin valkoinen t-paita. Voisi varmaan hommata sen mustan sheikkerin. Malto sekottuu ihan mukavasti kun vatkaa riittävästi. Nyt käytössä naudan veri, poron vertakin voisi joskus testata.

No nyt kyllä oli niin helvetin huvittava tapahtuma salilla että on pakko postata ensimmäistä kertaa tähän ketjuun :D

Eli Pyrinnöllä oli tänään joku semikynis heebo tekemässä kyykkyä. Olin siinä itse vieressä hinkkaamassa penkkiä ja seurailin siinä välissä. Sitten jäbä kaivoi repusta sheikkerin, jossa oli jotain ihan veren näköistä tavaraa. Siristin silmiäni vähän aikaa, ja ei helvetti, jäbähän alkaa juomaan sitä :D Siinä sitten puolet oli kuitenkin rinnuksilla, ja jäbä tulee nauramaan viereen "heh, heh, no nyt on paitakin veressä ja verenmaku suussa :D" Ei helvetti :D

IsThisRealLife-Monkey.jpg
Ai saatana mä tipuin tälle tilanteelle ja tolle kuvalle. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vakavasti puhuen, jo 100 grammassa verta on rautaa 42mg, ja Finelin mukaan suositeltu yläraja raudan päivittäissaannille on 25mg/vrk.

Vakavasti puhuen, jo 100 grammassa verta on rautaa 42mg, ja Finelin mukaan suositeltu yläraja raudan päivittäissaannille on 25mg/vrk.

Voi tosiaan olla maksa ja munuaiset kohtuu kovilla jos esim neljä kertaa viikkoon litkii sen 0,5-1 litraa verta. Mutta ainahan se rautanaulojen paskominen herapierut voittaa :D.

kolmen koon k-marketista ja ja kahde ässän s-marketista saa kyllä parhaat veri tuotteet eikä sovi unohtaa spräkään

Mistä sais Puuman verta - jossain luonto-ohjelmassa kerrottiin, että puumauros vai paritella jopa kymmeniä kertoja päivässä......

Arman Alizad just veteli ohjelmansa Siperiaa käsittelevässä jaksossa mukilla suoraan poron ruhosta verta jossain 40 asteen pakkasessa. Paikalliset varmaa lukenu pakkista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom