"Paras" nettiliittymä?

Kysyin nyt isännöitsijältä ja ensi kesänä on tulossa vasta DNA:lta jonkinlainen netti, josta sitten tiedostetaan erikseen. Nykyinen soppari loppuu kuitenkin ensi kuun aikana niin ei viitsisi sinne saakka odotella. Seuraavaksi sitten eri operaattoreiden aspaan soitteleen, että mikä olisi tälle asunnolle paras? Onko noilla sitten paljoa eroja, esim. Elisa, Sonera, DNA? Saunalahti on nyt ollu liittymänä ja tuntuu, että vähän väliä on jotain ongelmaa niiden kanssa ollut: modeemia rikki, nettiyhteys ei kulje ym.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ollut Sonera kauan ilman ongelmia. About vuodesta 2006. En muista osaa sanoa, kun tosiaan tätä samaa jo niin kauan.

Onko noilla sitten paljoa eroja, esim. Elisa, Sonera, DNA?

Käsittääkseni kannattaa aina valita se operaattori jolta saa haluamansa nopeuden halvimmalla.Yleensä se on juuri se operaattori joka on panostanut verkkoon alueella.Mut siis joo oon meinaa pikkuisen kateellinen ku jotkut saa satamegasen netin molempiin suuntiin ku ite on mokkulan varassa:wtf:

Itse maksan 25e/kk Welhon 10M netistä, vois ihan hyvin tiputtaa nopeutta ja maksaa vähemmän mutta tuo on jo halvin mitä DNA tarjoaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom