Kirjotellaan nyt sitten oma arvio paikoista joissa olen käynyt, kun ei ole mitään muutakaan tekemistä.
THAIMAA: (9 kertaa)
Ehdottomasti paras paikka. Aina on lämmin, ihmiset on mukavia, kaikki on halpaa, aina käy flaksi, hyvät urheilumahdollisuudet.
Lentomatkakin menee hyvin, kun nappaa lähtiessä pari nukahtamistabua.
MALESIA: (kuala lumpur)
Melkein kuin Thaimaa, mutta paikalliset puhuu englantia hyvin, vielä kuumempaa, mutta ilmankosteus on alhaisempi
SINGAPORE:
Kaunein ja siistein kaupunki missä olen käynyt. Todella hyvät shoppailumahdollisuudet, kielitaitoinen väestö, mutta melko kallis.
Kadulle sylkäisystä 500dollarin sakot, varastamisesta linnaan, aseen hallussapidosta kuolemantuomio.
Tapahtuu n.13 henkirikosta vuodessa.
KIINA: (hong kong)
Ihan vitusti ihmisiä, kallis kuin perkele, huikea paikka.
KANARIA: (3 kertaa)
Lämpöä ja viinaa. Ruoka ei ollut kovin hyvää ja kulttuurista ei tietoakaan.
Sopii viikon rähinäreissuksi poikaporukalle.
KREETA:
Loistava paikka, mukavia ihmisiä, halpa hintataso, loistavat ruuat, kielitaitoinen paikallisväestö. Suosittelisin lapsiperheille.
BULGARIA: (sunny beach)
Pieni paikka, lähes samanlainen kuin Kreeta.
TURKKI: (marmaris)
Kerran olin enkä enää mene. Paikalliset kauppiaat käy päälle, paikalliset lähmi omaa tyttöystävää heti kun silmä vältti. Voisi olla seuraava paikka Jenkkien täsmäiskulle.
SAKSA: (berliini)
Halpa, mukavat ihmiset, olut on hyvää.
RANSKA: (pariisi)
En mene toiste, vittumaisia ihmisiä, patonki tuli korvista ulos, kallis, nähtäyydet jaksaa katsoa kerran.
ITÄVALTA: (innsbruck)
Maailman laiskin kansa, ruuan tilaus kestää 30min, ruuan saaminen tunnin, baarit ja ravintolat menee kiinni klo.23
Vilkutin bussista tytölle niin tämä näytti keskisormea takaisin :whip:
HOLLANTI: (amsterdam)
Komppaan Saksaa, oikein mukava ja näkemisen arvoinen paikka.
LATVIA, VENÄJÄ: (riika, moskova)
Jumalattoman kauniita naisia, yhtään losopersettä en nähnyt. Minihameita, korkokenkiä, tyylikkäästi meikattu.
Ei puhu englantia, taksin saaminen kestää, halpa viina pakottaa olemaan kännissä puolet ajasta :D
RUOTSI, NORJA, TANSKA, VIRO:
Nojoo, kyllä siellä kerran käy selvinpäin
ENGLANTI: (lontoo)
Uskomaton kaupunki shoppailuun, liikkuminen tosin vaatii opettelua, koska metro on "hieman" sekainen.
Baarien aukiolokin vapautui.
En nähnyt samanalaista sikailua, mitä Englantilaisilta turistelta näkee lomakohteissa
USA: (arizona, califonia)
Lämmintä on melkein aina, mutta kunnon ruokaa ei saa kuin tekemällä itse.
En löytänyt mistään ravintolaa, jossa ruoka ei olisi lillunut rasvassa.
Tuttavallisia ihmisiä, kysytään kuulumisia vaikka ei tunneta, mainettaan parempi.
Hollywood ja Las Vegas oikeasti näkemisen arvoisia paikkoja, tosin siitä en tiedä viihtyisikö siellä paria päivää pidempään.