- Ikä
- 42
1.Meksikossa on tullu käytyä 2 kertaa. Ensimmäisellä kerralla käväistiin vaan jenkeistä rajan toisella puolella tijuanassa. Eipä tuu ihan heti mentyä uudestaan kattelemaan jenkkituristeja ja rolex-kopioita. Reilu vuosi sitten oli sen sijaan erittäin hyvä reissu kun olin kaveria moikkaamassa Monterreyssä pohjois-Mexicossa ja sieltä mentiin Tampico nimiseen rantakaupunkiin. Tykkäsin kyllä paljon, erittäin halpaa, hyvä yöelämä, mukavia ihmisiä, hyvää ruokaa ja mikä parasta ei mitään turistirysiä. Negatiivistä sanottavaa ehkä siitä että englannin kielen taito ei yleisesti ottaen ole mikään hirveän hyvä mutta kyllä sitä sai kaikki asiat hyvin hoidettua kuitenkin. Myös se oli hieman häiritsevää että aina silloin tällöin yritettiin valkolaista kusettaa esim takseissa mutta ei se mitäänkään hirveän yleistä ollut. Elikkä voin kyllä suositella meksikoa mutta ainakaan itse en lähtisi minnekkään jenkkien suosimaan rantakaupunkiin.
2.Thaimaassa tuli oltua tänä keväänä ja onhan siellä erittäin hienot maisemat, meri yms. Olimme Krabin alueella hieman rauhallisimmissa paikoissa, kuten Ao Nangin lähellä sijaitsevassa Tonsailla. Siellä oli paljon kiipeilijöitä ja muita sen henkisiä. Paikka sopi ainakin itselle hyvin ja voisin kuvitella hyvin lähteväni sinne uudestaankin.
3. Kaupunkireissuista olen eniten tykännyt Kanadan kaupungeista. En ole tosin käynyt kuin Montrealissa ja Quebecissä. Ihmiset on jotenkin paljon mukavempia ja aidompia kuin jenkeissä. Molemmissa kaupungeissa on paljon nähtävyyksiä, isoja kauppakeskuksia yms.
2.Thaimaassa tuli oltua tänä keväänä ja onhan siellä erittäin hienot maisemat, meri yms. Olimme Krabin alueella hieman rauhallisimmissa paikoissa, kuten Ao Nangin lähellä sijaitsevassa Tonsailla. Siellä oli paljon kiipeilijöitä ja muita sen henkisiä. Paikka sopi ainakin itselle hyvin ja voisin kuvitella hyvin lähteväni sinne uudestaankin.
3. Kaupunkireissuista olen eniten tykännyt Kanadan kaupungeista. En ole tosin käynyt kuin Montrealissa ja Quebecissä. Ihmiset on jotenkin paljon mukavempia ja aidompia kuin jenkeissä. Molemmissa kaupungeissa on paljon nähtävyyksiä, isoja kauppakeskuksia yms.