Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loistavaa! :DMahir sanoi:I like to take foto-camera (amimals , towns , nice nude models and peoples).....
Eugen sanoi:
Tuon nyt täytyy olla jo latvasta vajaa.Eugen sanoi:
:lol2:Olen Ihan sattumalta totuudessa ihan kaikessa täydessä täysi totuudessa vain ja ainoastaan ja sattumoisin kaikista /kaikkista. Meidän oman. TUTBC TTBC Turku Thaiboxing Club salin - Muay Thai Thaiboxing – Thai-Kickboxing - Thainyrkkeily salin kaverien ja tyyppien kaikkein nopeimmasta , notkeimmasta ja taipuvimmasta sekä taipuisammista tyypeistä ja kavereista sekä henkilöistä touudessa ja sekä kaikkein fyysisimmästä notkeimmasta päästä huomattavasti hyvin paljon enemmän huomattavasti kuin kaikki muut / kaikki toiset - kuin monet toiset – kuin monet muut ovat se ei ole vale eikä se ole mikään herjaus tai syyte tai syytös tai valehtelu / valehtelua tai syyttelyä tai mitään minkäänlaista herjaa tai pilkkaa tai herjaamista - herjausta yhtään kellekkään tai yhtään kenestäkään se vain on suoraviivainen pelkkä suora totuuden totuus fakta totuus and it s just based on the real treuth fact of the matter
Tää teksti ylä-asteen äidinkielen luetun ymmärtämis kokeeseen :lol2:Tbm sanoi:Olen Ihan sattumalta totuudessa ihan kaikessa täydessä täysi totuudessa vain ja ainoastaan ja sattumoisin kaikista /kaikkista. Meidän oman. TUTBC TTBC Turku Thaiboxing Club salin - Muay Thai Thaiboxing – Thai-Kickboxing - Thainyrkkeily salin kaverien ja tyyppien kaikkein nopeimmasta , notkeimmasta ja taipuvimmasta sekä taipuisammista tyypeistä ja kavereista sekä henkilöistä touudessa ja sekä kaikkein fyysisimmästä notkeimmasta päästä huomattavasti hyvin paljon enemmän huomattavasti kuin kaikki muut / kaikki toiset - kuin monet toiset – kuin monet muut ovat se ei ole vale eikä se ole mikään herjaus tai syyte tai syytös tai valehtelu / valehtelua tai syyttelyä tai mitään minkäänlaista herjaa tai pilkkaa tai herjaamista - herjausta yhtään kellekkään tai yhtään kenestäkään se vain on suoraviivainen pelkkä suora totuuden totuus fakta totuus and it s just based on the real treuth fact of the matter
Ruutiukko sanoi:Samassa sarjassa painii sen kotkalaisen (?) hepun sivut, missä oli hyviä tilannekuvia kun jamppa on rullaluistelemassa ja bailaamassa :D Pikaisella etsimisellä ei kyllä just nyt löytynyt...
Eugen sanoi:
Myös mun omat kymppi hyvä hitti suosikki the best the very best & the most best paras ja parhaat lempi lemppari Lempi suosikki harjoittelu ja harjoitus ja treeni sekä treenaus musa biisini ja musa-musani ja musiikki musa kappaleeni ja mun oman DJ - listan laulut/kappaleet + myös mun kaikki parhaimmat The Most Romantic The Most Lovable The Most Love & The Most Loving kind , warm , loving & Cute & Sweet nice warm lovign love romantic songs eli tässä listassa By The Muay Thai Warrior Seppo Saurio
Juupeli82 sanoi:Tää teksti ylä-asteen äidinkielen luetun ymmärtämis kokeeseen :lol2: