Paras kotisivu ikinä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UCp
  • Aloitettu Aloitettu
On kyllä sympaattinen kaveri. Tuo eka kuva on kyllä aivan hillitön. Kunnon Playah :D
9a2145.jpg

Jätkällä on sellainen kolvi, että rillit pysyy varmasti päässä:D
Harrastukset on kunnossa:
I like sport , swiming , basketball , tenis , volayball , walk .........
9a21xu.jpg

Heh. Aikamoinen kasanova jos toi ei oo feikki.

Samassa sarjassa painii sen kotkalaisen (?) hepun sivut, missä oli hyviä tilannekuvia kun jamppa on rullaluistelemassa ja bailaamassa :D Pikaisella etsimisellä ei kyllä just nyt löytynyt...

Voi kilinkullit kun jäi lollero päälle Warriorilta... se tykkää jonkin verran noista thainyrkkeilyhommista.

Rocky 3 - Rocky III The Eye of The Tiger By Seppo Saurio

Eugen sanoi:
Onkos tää jo ollu täällä?

http://www.kickboxerstar.com/
Tuon nyt täytyy olla jo latvasta vajaa.

Edit: Mielenkiintoista juttua
Olen Ihan sattumalta totuudessa ihan kaikessa täydessä täysi totuudessa vain ja ainoastaan ja sattumoisin kaikista /kaikkista. Meidän oman. TUTBC TTBC Turku Thaiboxing Club salin - Muay Thai Thaiboxing – Thai-Kickboxing - Thainyrkkeily salin kaverien ja tyyppien kaikkein nopeimmasta , notkeimmasta ja taipuvimmasta sekä taipuisammista tyypeistä ja kavereista sekä henkilöistä touudessa ja sekä kaikkein fyysisimmästä notkeimmasta päästä huomattavasti hyvin paljon enemmän huomattavasti kuin kaikki muut / kaikki toiset - kuin monet toiset – kuin monet muut ovat se ei ole vale eikä se ole mikään herjaus tai syyte tai syytös tai valehtelu / valehtelua tai syyttelyä tai mitään minkäänlaista herjaa tai pilkkaa tai herjaamista - herjausta yhtään kellekkään tai yhtään kenestäkään se vain on suoraviivainen pelkkä suora totuuden totuus fakta totuus and it s just based on the real treuth fact of the matter
:lol2:

Tbm sanoi:
Olen Ihan sattumalta totuudessa ihan kaikessa täydessä täysi totuudessa vain ja ainoastaan ja sattumoisin kaikista /kaikkista. Meidän oman. TUTBC TTBC Turku Thaiboxing Club salin - Muay Thai Thaiboxing – Thai-Kickboxing - Thainyrkkeily salin kaverien ja tyyppien kaikkein nopeimmasta , notkeimmasta ja taipuvimmasta sekä taipuisammista tyypeistä ja kavereista sekä henkilöistä touudessa ja sekä kaikkein fyysisimmästä notkeimmasta päästä huomattavasti hyvin paljon enemmän huomattavasti kuin kaikki muut / kaikki toiset - kuin monet toiset – kuin monet muut ovat se ei ole vale eikä se ole mikään herjaus tai syyte tai syytös tai valehtelu / valehtelua tai syyttelyä tai mitään minkäänlaista herjaa tai pilkkaa tai herjaamista - herjausta yhtään kellekkään tai yhtään kenestäkään se vain on suoraviivainen pelkkä suora totuuden totuus fakta totuus and it s just based on the real treuth fact of the matter
Tää teksti ylä-asteen äidinkielen luetun ymmärtämis kokeeseen :lol2:

Ei helvata!! :hyper: :hyper:
Ei ainakaan liikaa itsekritiikkiä pojalla

Lennä kuin Perhonen ja Pistä kuin Ampiainen By By Seppo " To The Death -Muay Thai Warrior Seppo Saurio
(tais olla ihan oma :jahas: )

Myös mun omat kymppi hyvä hitti suosikki the best the very best & the most best paras ja parhaat lempi lemppari Lempi suosikki harjoittelu ja harjoitus ja treeni sekä treenaus musa biisini ja musa-musani ja musiikki musa kappaleeni ja mun oman DJ - listan laulut/kappaleet + myös mun kaikki parhaimmat The Most Romantic The Most Lovable The Most Love & The Most Loving kind , warm , loving & Cute & Sweet nice warm lovign love romantic songs eli tässä listassa By The Muay Thai Warrior Seppo Saurio

Mä koitan kuvitella kun se jätkä selittää jotain juttua kavereilleen koulun pihalla. Voi juttu kestää tällä menolla koko välitunnin.. :D

Aika vakuuttava kokoelma oman pärstän kuvia tuolla galleriassa.
:rock: :hyper:

:arvi: Mä olen aina sanonut, että van Dammen leffojen kattelun seurauksena kehittyy vääjäämättä täysi sekopää :arvi:
:lol2: :lol2:

Back
Ylös Bottom