Paras ketju Kansioissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
ZannaZ sanoi:
Luin tän postin ja olin et hei wtf ei voi olla noin hauskaa. No, menin ite kattoo ja voi jeesus et tipahtelin :lol2:...... "viittitkö kyykistyä, Helsinki on varjossa" looooooooooool.

Mä meinasin postata ton linkin tohon keskusteluun, koska itse luin alunperin sitä väsyneenä ja putosin oikeasti tuolilta silloin. :hyper:

Muta se oli jo postattu... pariin kertaan tänne, joten moni muukin piti sitä hauskana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Milloin se ketju nostetaan esille? Vai onko jo? :puusilmä:

Nyt on kyllä pakko kysyä, että minkä takia tämä threadi on yleisessä keskustelussa jossa on helvetisti ei-vippejä jotka ei noita pääse lukemaan eikä siellä vippi puolella? Houkutuksia maksamaan sitä vippimaksua-kö?

Forsaken sanoi:
Nyt on kyllä pakko kysyä, että minkä takia tämä threadi on yleisessä keskustelussa jossa on helvetisti ei-vippejä jotka ei noita pääse lukemaan eikä siellä vippi puolella? Houkutuksia maksamaan sitä vippimaksua-kö?
oha tää kiva houkutin;)

Alec sanoi:

repsin tolle sulkijalihas jutulle, ja viel enemmä miken bannivastaukselle:lol2:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=15182

tälläset lämmittää aina mieltä

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=14594

wtf

Jeesus tuo håmåsteluketju on hyvä. Ja nauroin vedet silmillä noille strutsin lukkoletkautuksille.

Mitäs mieltä, pitäiskö toi homoketju vippaa takaisin K-18 osiolle? Pitäisi varmaan saada eka Aimolta myöntymys :D Kohtalaisen levotonta läpyskää ryhmä heittää.

Mike sanoi:
Jeesus tuo håmåsteluketju on hyvä. Ja nauroin vedet silmillä noille strutsin lukkoletkautuksille.

Mitäs mieltä, pitäiskö toi homoketju vippaa takaisin K-18 osiolle? Pitäisi varmaan saada eka Aimolta myöntymys :D Kohtalaisen levotonta läpyskää ryhmä heittää.

Joo, tänne vaan meille vipittömille ;)

Mike sanoi:
Ei sitä voi laittaa, se on aika paksua kamaa. Harvinaisen kauan muuten kesti ennenkuin porkkanat otettiin esiin. Porkkana meinaa sitä, että helvetti on irti eikä homostelu ole enää tabu.

No, nyt tää poika hankkii vipin :evil:
Hyvä houkutin muuten tämä tredi :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom