Paras kauhuelokuva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Counani
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Stanley Kubrickin Hohto, The Ring, Manaaja, Hellraiserit, Maissilapset, The Others.

Äärirajoilla sarjassa on muutamia aika pelottavia jaksoja ollut.

Olikohan se Twilight Zone tai joku muu vastaava sarja vai oiskohan ollu ihan elokuva jonka joskus pikkupoikana katoin. Oli semmonen kohta missä joku tyyppi katto telkkaria ja sen naama oli jotenkin venähtäny tai jotain vastaavaa, kyllä siinä vaiheessa sammu telkkari ja nukuttiin yö täysin peitonalla. :hyper:

Tuoreemmista The Others ja vanhemmista Rosemaryn painajainen. Painostava tunnelma on mulle verta ja hirviöitä pelottavampaa.

Event Horizon, oli kyl sellanen mikä pisti mut ainaki valvomaan koko yön kun näin sen ekaa kertaa... ja näin myöskin painajaisia 9 w kun näin night of the living deadin, ja day of the dead elokuvat.... dawn of the dead eka versio oli enemmänkin huvittava...

Ring on kyl nykysistä tosi hyvä, ja Jeepers Creepers 1 yksinkatottuna pimeässä teki kyllä tehtävänsä.. :D 28hour vai mikä se zombi elokuva oli missä ne juoksi.. niin oli kyllä pelottava kun katoin sen aamuyöllä kesällä :)

Mikä juttu tämä on kun kauhuelokuvissa on niin yleistä sekoilu nimien kanssa? Kauhuelokuva 2 onkin oikeasti Kauhuelokuva 4 ja The Ka-Kau-hu on oikeasti ensimmäinen osa eikä Kauhuelokuva 1 jne...

Parhaimpiin kauhuelokuviin lukeutuu Evil Dead. Tuon kun näki ensimmäisen kerran suht nuorena niin kyllä säväytti.

Kyllä Hohto painii aivan omassa kastissaan, mutta myös Saw on ihan hyvä. Hellraiserit ovat myös kovia, Pinhead oli meinaan pienempänä aika pelottava ilmestys :D

Mä olen tykännyt ainakin Uinu uinu lemmikini, The Ring, Painajainen Elm Streetillä, Psyko(t), Maissilapset, Halloween...ym.
Onko kukaan nähnyt sitä leffassa pyörivää Emily Rosen riivaaja?

-Ring on aika loistava, ekalla kerralla piti siristellä silmiä.
-Uinu uinu lemmikkini säväyttää edelleenkin vaikka sen on nähnyt yli kymmenen kertaa.
-Manaajan kun katsoi joskus ekan kerran niin jänskätti aika pirusti mennä nukkumaan.
-Perjantai 13: leffa on ihan perseestä mutta viimeinen kohtaus on aivan loistava, kannattaa siis tuhlata 1,5h tämän nautinnon vuoksi!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä mainittiinko jo mutta The Descent oli mun mielest hemmetin hyvä kauhuleffana, vaikka mm city sitä haukkui. En oo pitkään aikaan nähnyt kauhuleffaa joka oikeasti pelotti ja säikähti. Descentissä pelästyin muutaman kerran aika kunnolla. Suurin osa uusista kauhuleffoista on sitä samaa vanhaa skeidaa: lauma teinejä lähtee johonkin --> auto hajoaa --> jotain pahaa tapahtuu.

Kannattaa tota The Descentiä kattoo yksin ja pimeässä :-)

The thing, The Ring, Evil Dead, Jaws, The Shining ja Alien ovat hyviä kauhuelokuvia. Aliens on myös hyvä (kauhu)elokuva, vaikka taitaakin mennä enemmän toimintaelokuvien puolelle. Tykkäsin The Othersistakin, kun se vasta tuli telkkarista.

Saw on myös elokuva. En kuitenkaan sanoisi "aidoksi" kauhuleffaksi, koska se on enemmänkin trilleri. Se7en on parempi elokuva kuin saw, joten se täytyy sanoa tähän Sawn jatkoksi, jos Saw lasketaan kauhuleffoihin.

vond sanoi:
Kannattaa tota The Descentiä kattoo yksin ja pimeässä :-)
EN tajunnu miten toi on muka nyt niin ja niin jännä leffa, kaikki tunnelma meni ku pahikset paljastettiin heti. Ei kolahtanu mulle. Ja miks siin ei sit kuiteskaa kerrottuu kaikkee, oisin halunnu enemmän faktaa. :D

Omen 1-4, the Ring ja Manaaja 1 ja 4. Jotenkin kaikki "raamatulliset" kauhuelokuvat saa tosissaan pelkäämään. Rippikoulun sedät ja pakolliset koulun uskonnontunnit on tehneet tehtävänsä ja istuttaneet muhun alitajuisen "saatananpelon".:evil:

Kärpänen, David Cronenbergin versiona. Ei mikään maailman pelottavin leffa mutta todella hyvin tehty.

Myös Cronenbergin pyhien aikaan telkasta tullut eXistenZ oli asiakamaa, herätti jonkinlaista pelkoa todellisuuden rajan katoamisesta

Kaunan jenkki versio oli kyllä pelottavin mitä oon vähän aikaa nähny. Mun kaveri meinas paskoo housuihinsa kun käytiin teatterissa kattoos eikä hän ollu kuin 21.v :D
Evil dead 2 on taas paras kauhukomedia
Raimi osaa kyllä tehdä kunnon leffoi:worship:

Japanilainen Ring on ainoa oikeasti pelästyttänyt kauhuelokuva. Pentuna tykkäsin splattereistä. Fulcin ja Romeron klassikot, Evil Deadit ja jotain muuta hauskaa roskaa. The Thing on myös jäänyt ikuisesti mieleeni.
Kaikki Hellraiserit löytyvät dvd-hyllystä. Hassuja leffoja. Pinhead on cool. Kaiuttimen päällä seisoo n. 40-senttinen puhuva Pinhead ja seinällä on iso Hellraiser-leffajuliste.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom