- Ikä
- 43
Tuli katottua cannibal holocaust, olipahan matskua. Ei laajentanu mun leffamaailmaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sen pitäis ainakin vähän laajentaa, on siinä ajatusta joka on kuorutettu turhallla kidutuspaskalla. Et vaan osannu poimia olennaisia kohtia sieltä seasta.Sportman81 sanoi:Tuli katottua cannibal holocaust, olipahan matskua. Ei laajentanu mun leffamaailmaa..
Paingod sanoi:Haute Tension on todellakin loistava, vaikka sisältääkin rekanmentäviä reikiä juonessa. Ranska on tämän hetken tylyin kauhumaa.. Irreversible on parhautta... Muutenkin Eurokauhussa tuntuu olevan enemmän terää, kuin jenkkilässä, vaikka sielläkin ollaan pikkuhiljaa heräämässä.
Komppaan. Se japsiversio ois kuulemma vielä hirveämpi, mutten ole nähnyt.Sahaaja sanoi:The Grudge (jenkkiversio). Siitä pelottavampaa leffaa en oo nähny.
SerialLoser sanoi:Komppaan. Se japsiversio ois kuulemma vielä hirveämpi, mutten ole nähnyt.
Ikinä aiemmin ei ole tullut leffassa sellasta oloa, että ei perkele, minä kävelen ulos, en hirviä enää katsoa tätä, mutta kaunassa se fiilis oli päällä about ekan kolmanneksen jälkeen loppuun asti...
ZannaZ sanoi:Joop, parhasta paha sanoo... Mut just tuli mulkattua "Usva" the fog, vai mitä onkaan englanniks oli ihan hyvä leffa. Ei mitää järisyttävää, mutta kyllä kävi vähän jänskättämään, kun sitä yksin pimees huonees kattoo....
Piti tarkistaa onk kaikki ikkunat ja ovet kii