Paras kauhuelokuva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Counani
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sportman81 sanoi:
Tuli katottua cannibal holocaust, olipahan matskua. Ei laajentanu mun leffamaailmaa..
Kyllä sen pitäis ainakin vähän laajentaa, on siinä ajatusta joka on kuorutettu turhallla kidutuspaskalla. Et vaan osannu poimia olennaisia kohtia sieltä seasta.:hyper:

Paingod sanoi:
Haute Tension on todellakin loistava, vaikka sisältääkin rekanmentäviä reikiä juonessa. Ranska on tämän hetken tylyin kauhumaa.. Irreversible on parhautta... Muutenkin Eurokauhussa tuntuu olevan enemmän terää, kuin jenkkilässä, vaikka sielläkin ollaan pikkuhiljaa heräämässä.

Haute Tension muuten perustuu löysästi Dean Koontzin Intensity kirjaan. Paitsi että Intensityssä on eri loppu ja se on muutenkin vielä parempi joten kantsii tutustua jos Haute Tensionista tykkäsi.

Rosemaryn painajainen on kyllä upein kauhuelokuva mitä ikinä on tehty, toinen vähintään yhtä hieno on mykkäelokuva "tohtori caligarin cabinetti", siinä on ihan nerokas juoni ja mahtava tunnelma jonka luovat sen mahtavat lavasteet ja hieno urkumusiikki. Niissä ei paljon veren kanssa mässäillä, mutta tuleepahan hiki hiukan pintaan niitä katsoessa.

Muistan elävästi kuinka pienenä pelkäsin kovasti noita Pumpkinhead leffoja :lol2:
En tiedä kuinka nytten reagoisi, ei ole vähän aikaan tullut katsottua :whip:

The others onnistu säikäyttämään joskus.
En ilmeisesti ollu varautunu kaappi kohtaukseen, koska säikähdin niin et poppareita lenteli edessä istuvan päähän. Onneks oli lauhkeempi kaveri.

Ei sinänsä nappaa kauhuleffat, mutta vanhoissa klassisissa Hammer-yhtiön horror-leffoissa on sitä jotain..tyyliä, 60-70 luvuilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sahaaja sanoi:
The Grudge (jenkkiversio). Siitä pelottavampaa leffaa en oo nähny.
Komppaan. Se japsiversio ois kuulemma vielä hirveämpi, mutten ole nähnyt.
Ikinä aiemmin ei ole tullut leffassa sellasta oloa, että ei perkele, minä kävelen ulos, en hirviä enää katsoa tätä, mutta kaunassa se fiilis oli päällä about ekan kolmanneksen jälkeen loppuun asti...

onko tämä the grudge sama kuin kauna. pelottavasta kaukana, mua lähinnä nauratti se akan ihme korina, no makuja on monia.

Juu ei kauna oikein säväyttänyt, pari yllätysefektimeteli säikäytys kohtaa oli mutta pelosta ei tietoakaan, japsi versiot vielä lässympiä, enemmänkin sairaita mun mielestä.

Kun se isä hakkaa sitä veristä pentua säkissä kaiteisiin ym. lopussa.

Alieni oli aika kova pienempänä. :)

SerialLoser sanoi:
Komppaan. Se japsiversio ois kuulemma vielä hirveämpi, mutten ole nähnyt.
Ikinä aiemmin ei ole tullut leffassa sellasta oloa, että ei perkele, minä kävelen ulos, en hirviä enää katsoa tätä, mutta kaunassa se fiilis oli päällä about ekan kolmanneksen jälkeen loppuun asti...

Japsiversioitakin on kaksi. Ensimmäinen ja alkuperäinen on ihan pikkubudjetilla kyhätty (ihan ku olis kuvattu videokameralla), mutta onnistuu silti olemaan suht pelottava (ei kyllä mitään verrattuna jenkkiversioon). Sitte siitä on sellanen uudelleenfilmatisointi. Sitä en oo nähny.

Kyllä noi japanilaiset osaa kauhuleffoja tehdä. :)

Joop, parhasta paha sanoo... Mut just tuli mulkattua "Usva" the fog, vai mitä onkaan englanniks oli ihan hyvä leffa. Ei mitää järisyttävää, mutta kyllä kävi vähän jänskättämään, kun sitä yksin pimees huonees kattoo....
Piti tarkistaa onk kaikki ikkunat ja ovet kii :nolo:

ZannaZ sanoi:
Joop, parhasta paha sanoo... Mut just tuli mulkattua "Usva" the fog, vai mitä onkaan englanniks oli ihan hyvä leffa. Ei mitää järisyttävää, mutta kyllä kävi vähän jänskättämään, kun sitä yksin pimees huonees kattoo....
Piti tarkistaa onk kaikki ikkunat ja ovet kii :nolo:

Kumman niistä? Se re-make vai alkuperänen 80-luvun versio?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom