Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minusta paras ikä suurimmalle osalle olisi reilu 20vuotiaana kun kaikki teini jutut: baarit,pillurallin ajaminen yms on takana niin ei ainakaan niiden takia niitä pidempiä treeni taukoja tulisi. Minä aloittaisin sali käynnin käymällä 4xviikossa ja opettelisin tekniikat kohilleen, n,vuoden puurtamisen jälkeen siirtyisin 3xviikossa ohjelmaan esim HST.Ossi- sanoi:Täsä ois taas tämä sama vanha kysymys et mikä ois `'ihanteellisin'ikä aloittaa
käymään salilla ja kuinka usein ja millöä treenillä??kiitokset etukäteen!
J-XxX sanoi:... Olen henk. koht. nähnyt n. 2 vuotiaalla "lähes täydellisen" tempaus ja työntö tekniikan. Siitä on hyvä ponnistaa eteenpäin ;)
neutraali sanoi:Minusta paras ikä suurimmalle osalle olisi reilu 20vuotiaana kun kaikki teini jutut: baarit,pillurallin ajaminen yms on takana niin ei ainakaan niiden takia niitä pidempiä treeni taukoja tulisi. Minä aloittaisin sali käynnin käymällä 4xviikossa ja opettelisin tekniikat kohilleen, n,vuoden puurtamisen jälkeen siirtyisin 3xviikossa ohjelmaan esim HST.
En kyllä ikinä usko että 2 vuotias osaisi niin monimutkaista liikesarjaa edes sinnepäin, sen verran kehittymätön ihmislapsen motoriikka on vielä tuossa iässä.