Paras ihovoide

BCAA-valmisjuoma -40%
Aivan ehdottoman paras voide kasvoille on Cliniquen Moisture extra surge. Käytän sitä aina talvisin. Se imeytyy nopeasti, ei ole allergisoiva ja on silti tarpeeksi voimakkaan rasvaista talvella hilseilevälle iholle, nenänpielille jne. Tuo voide nyt kuitenkin on yksi niitä kalliimpia - 70 € purnukka -, mutta hyvinvoivan ihon edetä se ei mielestäni ole liikaa ja purkki on ainakin mun käytössäni tosi riittoisa. Käytän muutenkin Cliniquen ihonhoitotuotteita ja niillä olen päässyt kasvojen epämääräisestä kukkimisesta ja kuivumista (sekaiho) miltei kokonaan eroon. Ikävä kyllä Cliniquen vartalovoide, vaikka muuten onkin ihana koostumukseltaan, haisee aivan järkyttävästi kemikaaleilta. :curs: Sitä voi käyttää ehkä jalkoihin ilman :urjo: -efektiä... Tykkään tuotesarjasta just siksi, etteivät ole voimakkaasti tuoksuvia.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Suosittelen kans ihan noita apteekin perusvoiteita, itse käytän halvinta eli Ratiopharmia. Tavallisista kaupoista saatava LV:n rasva on myös hyvää.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Aivan ehdottoman paras voide kasvoille on Cliniquen Moisture extra surge. * snip* Tykkään tuotesarjasta just siksi, etteivät ole voimakkaasti tuoksuvia.
Kasvoille parhaiten toimineet ovat minullakin Clniquen voiteet: päivisin oman ihon mukainen Superdefence, iltaisin erittäin kosteuttava Moisture On-call. Tämä lisäksi tietty Cliniquen ihonhoitosysteemi.
Sen, mitä kropan voiteissa säästää menee naamarasvoihin :rolleyes:
Luotan noihin allergiatestattuihin tuotteisiin -ymmärtääkseni voiteiden tuoksut ovat herkistäviä aineita?

Mulla on käytössä ilmankosteudesta riippuen Humektan ja Aqualan L. Iho on mulla kosteus- muttei rasvaköyhä, joten on parempi laittaa vaikka pienen ajan välein Humektania kuin mitään paksua rasvaa. Kroppaan sitten tarpeen mukaan Helosania.

Mä oon kovasti tykästyny Dermosilin Classic Bodylotioniin. Se on 500ml:n pumppupullos, ja mulla on siitä se hajuton versio (on allergia- ja astmaliiton hyväksymä tuote). Tää imeytyy hirmu nopeesti, ja menee ihon sisään kunnolla eikä jätä ihon pintaa tahmaseks. Eikä tuote oo hinnalla pilattu 6,30e:rock:

Mun kropalle parasta on HTH (myös suihkusaippua), ja kasvoille taas Vichyn Oligo 25. Kasvoille tykkään myös Lumenen hemmottelutipoista. Yksi kaveri vinkkasi, että kookosöljy on loistavaa sekä kasvoille että kropalle. Täytyy ehkä kokeilla siis sitäkin kun ei se paljon maksa ja voi vaikka käyttää ruoanlaittoon jos iho ei tykkää :D

Käytän Avonin oliiviöljyä sisältävää voidetta kropalle. Välillä kun muistaa kuoria saman sarjan tuotteella (kosteuttaa samalla) kropan niin ei tarvitse katsella kun pitkikset "pölyää". Tällä hetkellä ainakin toiminut todella hyvin. Ääriolosuhteissa bepanthenia, mutta aika kalliiksi tulee vaikkei laittaisi kuin sääriin.

Kasvoille parhaiten toimineet ovat minullakin Clniquen voiteet: päivisin oman ihon mukainen Superdefence, iltaisin erittäin kosteuttava Moisture On-call. Tämä lisäksi tietty Cliniquen ihonhoitosysteemi.
Sen, mitä kropan voiteissa säästää menee naamarasvoihin :rolleyes:
Luotan noihin allergiatestattuihin tuotteisiin -ymmärtääkseni voiteiden tuoksut ovat herkistäviä aineita?

Äh, mitä mä sekoilen. Tota Superdefenceä se munkin on... :rolleyes: Ei edes omia naamarasvojen nimiä muista. (Mä käynkin ostamassa niitä tyyliin: "Se oli kai tota violetin sävyistä kasvovettä... :lol2: )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom