Deleted member 40111
Kyllä ne isot kuormat käsille hyvin toimii, mutta esim. ranskalainen isoilla kuormilla tappaa hyvin kyynärnivelet. Itse vaikken minkään sortin bodaajaksi itseäni miellä, niin kyllä se olkavarsi isoimmillaan oli silloin kun ranskalaistakin otti restpause-settejä 100 kilolla otsalta ja hauiksille myös raskaita kääntöjä. Nykyään ei voimat riittäisi, mutta en muutenkaan lähtisi enää hulluttelemaan eristävissä ojentajaliikkeissä painojen kanssa. Siihen päälle kun penkkaili viikottain isoilla kuormilla niin johti vittumaisiin kiputiloihin aika nopsaan.
Itse sain kädet kasvamaan aikanaan niin, että treenasin hauiksen ja ojentajan aina vuoro- tai supersarjoina. Kolme liikeparia per treeni, niin että valitulla painolla menee failureen maksimissaan 8-10 toistoa ja sitä sarjaa jatkettiin rest-pausettamalla 15-20 toistoon asti. Loppuun jotain viimeistelyksi. Ei loputtomiin toimi, mutta sillä yksinkertaisella ja aika matalavolyymisella systeemillä tuli paras kehitys.
Itse sain kädet kasvamaan aikanaan niin, että treenasin hauiksen ja ojentajan aina vuoro- tai supersarjoina. Kolme liikeparia per treeni, niin että valitulla painolla menee failureen maksimissaan 8-10 toistoa ja sitä sarjaa jatkettiin rest-pausettamalla 15-20 toistoon asti. Loppuun jotain viimeistelyksi. Ei loputtomiin toimi, mutta sillä yksinkertaisella ja aika matalavolyymisella systeemillä tuli paras kehitys.