Paras deodorantti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 5830
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Minulla on kans käytössä apteekista löytyvä Bats. Kainaloille on roll on (sisältää alkoholia). Hajuton ja kuivuu nopeasti iholle. Hinta about 6-7€. Se ei ole kuivattanut kainaloideni ihoa, toisin kuin Triple Dry. Tosin taisin käyttää TD:tä liian usein... :rolleyes: Ja sehän on aika vahvaa kamaa.
Sit on kans varpaille tarkoitettu creme (alkoholiton). Voidetta, joka tehoaa erinomaisesti jalkojen hikoiluun. Eipä enää kengät haisuile!:) Eipä sillä että aiemminkaan oisi suurempi ongelma ollut. Mutta on se vaan niin mukava olla raikas tuolta varvasosastoltakin.

Mun kestosuosikki on ollut jo vuosia apteekeissa myytävä Athene. Plussat:
- takuuvarma hiettömyys ja hajuttomuus, myös jumpilla
- tuoksuton, voit rauhassa läträtä hajuvesillä ilman tuoksujen sekamelskaa
- nestemäinen ja nopeasti kuivuva, en tykkää niistä creme-jutuista
- hinta jossain 7 euron paikkeilla
Suosittelen!

Pitää kokeilla seuraavaksi tuota.

Mulla on salidödärinä www.mmucosmetics.com -nettikaupasta tilattu Just Veggin' -deodorantti, jota saa oikeastaan minä tuoksuna tahansa (ihanat nettituoksukaupat on niin valikoimiltaan ihan huippuja). Mulla on haju White Tea ja se on just täydellinen raikas kevyt tuoksu. Tää on muodoltaan tikkidödö, joka pitää kivasti ja antaa hiukan aromia ilmaan.

Muuten käytän Lumenen perusdödöä, jossa vieno tuoksu.

Oma ehdoton suosikkini viimeiset 3 vuotta on ollut Helena Rubinsteinin Spaexpert Nudit.:worship:
- Alkoholiton
- ei petä missään tilanteissa
- tuoksu on mieto ja todella hyvä
- vähemmän hikoileville riittää kun käyttää joka toinen päivä
- sopii myös herkkäihoisille

Hintaa en muista, ostan/ostan yleensä laivalta. Villi veikkaus 15e? On kuitenkin hintansa väärti ja erittäin riitoisaa.

Suosittelen kokeilemaan ;)

Ma oon tahan asti kayttany Clarinsin voidemaista deodoranttia. Mutta mutta...nyt on tullu kauppaan joku uusi joka maksaa about 20€ ja sen pitas kestaa viikon!!! Eli kerran viikossa vaan laittaa. Hajuton - miehille ja naisille. 4 kaveria on kokeillu ja kehuvat paljon. Eli kuhan nykynen loppuu lahen metsastamaan tota.

Roll-on versiona Amwayn Body Seriesin dödö ja parempaa en oo löytäny. Tänäänki polkenu hiki päässä pyörällä mäkiä ylös alas ja käyny puntilla ja edelleen tuoksun hyvälle :) Tai ainakin luulen niin... :D

Hikoilin vielä parisen vuotta sitten todella voimakkaasti, ja silloin tuli testattua mm. Bats ja Triple Dry. Noista kummastakaan ei ollu mulle mitään mainittavaa hyötyä, vaikka niitä paljon kehutaankin. Todellinen löytö sen sijaan oli toi Absolut Torr. Melkoista myrkkyähän se on, mutta noin vuoden käytön jälkeen hikoilun on loppunu kuin seinään. Harvensin käyttökertoja pikkuhiljaa, tällä hetkellä käytän sitä silloin kun muistan, ehkä kaks kertaa kuussa...
Aika hassuahan tää on, en tiedä mitä toi aine on mulle tehny mut en valita:hyper:

Olen käyttänyt Oscar de la Rentan deo stickiä (antiperspirantti) noin 15 vuotta. Välillä on tullut kokeiltua muitakin, mutta aina olen palannut tuohon, koska voittanutta ei vain ole.

Plussia
-ei koskaan petä
-hyvä, mieto tuoksu
-hyvä koostumus (talkkimainen, mutta ei pöllyävä)
-riittoisa

Miinuksena on tietysti hinta, ja se, että paitaa ei kannata ihan heti laiton jälkeen laittaa päälle, koska saattaa hieman sotkea paitaa. Tai sitten tekee homman toisin päin.

Tämmöiselle hikikainalolle ainakin hyvä, edullinen ja HYVÄN TUOKSUINEN dödö on Adidaksen dödöt. Paria hajua on ainakin kaupassa. Toinen oranssilla ja toinen turkoosilla korkilla. Molemmat sikahyviä :)

Tää on mun uusin löytö (ja löytyy saliltakin), kiitti vinkistä! Eli suihkutettava Adidas Action Fresh -antiperspirantti; hyvä mieto tuoksu ja pitää tosi hyvin. Toi mun aiemmin mainitsema Revlonin dödö jättää ikävät laikut kainaloon, mutta Adidaksessa ei ole sitä ongemaa. Tätä tulen siis käyttämään jatkossa. :)

mä oon myös käyttänyt Adidaksen dödöjä. tällä hetkellä käytössä oranssikorkkinen roll-on ja toimii loistavasti sekä todella hyvän tuoksuinen!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Onko kukaan käyttänyt deodoranttikiveä? Vaihtaisin mielelläni vähän ekompaan jos se vaan on mistään kotoisin.

Mä oon käyttäny joskus vuosia sitten. Se toimi myös näppyihin kuivattavan ominaisuutensa vuoksi. En kyllä muista miksi luovuin käytöstä...Semmonen mielikuva on että se toimi ihan hyvin dödönä. Voiskin ottaa testiin taas.

Mie käytän ihan vaan Nivean "no white marks"-dödöä...

Hikoilen kainaloista tosi vähän ja käytän yleensä tummia vaatteita, joten toi on siinä mielessä ihan riittävä. Vihaan niitä valkosia läiskiä kainaloissa ja muualla paidassa! :curs:

Jalat on sen sijaan nykyään alkanu hikoilee...Oisko hyviä vinkkejä "varvas-dödöiks"?

Nyt olen löytänyt parhaan deodorantin koskaan! Aikoinaan on tullut testattua kaikki nuo apteekista saatavat Triple Dry, Absolut Torr ja Bats, mutta ehdottomasti tehokkaimmaksi on osoittautunut ACO antiperspirant. Sitä ei tosin kannata laittaa pian kainaloiden sheivauksen jälkeen. ;)

mulla on toiminut hyvin rexonan uutuus(?) activreserve aloe vera 24h antiperspirantti. tosin mun hiki ei oikeestaan haise millekään, lucky me...!:D

Roll-on versiona Amwayn Body Seriesin dödö ja parempaa en oo löytäny. Tänäänki polkenu hiki päässä pyörällä mäkiä ylös alas ja käyny puntilla ja edelleen tuoksun hyvälle :) Tai ainakin luulen niin... :D

Mulla on tätä nyt suihkeena. Se pitää hienhajun poissa eikä jätä valkoisia viiruja ja kuivuu heti iholle. Loistava.

Absolut Torr apteekista ja hikoilu tosiaan Loppuu jos vaan iho sitä kestää

ehdottomasti tehokkaimmaksi on osoittautunut ACO antiperspirant.

Mistä tota saa? Apteekista? Hinta? Pitääkö laittaa joka päivä?

Itse yritin testata absolut torria, mutta niin paljon kutisi ja kirveli, että oli pakko pestä se pois. Triple dry toimi kuin unelma noin puolentoista vuoden ajan, mutta nyt ei enää jostain syystä toimikkaan niin hyvin...Seuraavaksi ACO testiin..

Itse yritin testata absolut torria, mutta niin paljon kutisi ja kirveli, että oli pakko pestä se pois.

Mä oon testannut, että hiki aiheuttaa tuon kirvelyn. Eli kun illalla levittää ainetta rutikuiviin kainaloihin, ne pitää pitää ihan kuivina aamuun asti. Onneks sitä ei tartte käyttää kovin usein - ei se mun kainaloita kuivina pidä mutta haju pysyy poissa.

Mistä tota saa? Apteekista? Hinta? Pitääkö laittaa joka päivä?

Itse yritin testata absolut torria, mutta niin paljon kutisi ja kirveli, että oli pakko pestä se pois. Triple dry toimi kuin unelma noin puolentoista vuoden ajan, mutta nyt ei enää jostain syystä toimikkaan niin hyvin...Seuraavaksi ACO testiin..

Unohdin mainita, että juuri apteekista tuota ACOa saa. En tiedä, onko se jokin uutuus, sillä aiemmin en ole sitä ainakaan huomannut. Hintakaan ei ole paha, olisiko ollut jotain 8€. Aluksi se hieman kirveli (johtunee ehkä siitä, että ekaksi laitoin sitä melko pian kainaloiden sheivauksen jälkeen), mutta nyt jonkin aikaa sitä käytettyäni ei kirvelyä enää esiinny lainkaan. Teho kestää 72h, mutta joka toinen päivä olen sitä varmuuden vuoksi laittanut. Mun hikoilu on etenkin näin kesällä niin runsasta, joten oli onni, että tuon dödön bongasin. Suosittelen. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom