Paras deodorantti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 5830
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

Deleted member 5830

Yleisellä puolella on keskustelua aiheesta ollut mutta mimmien puolelta en löytänyt juttua, ja miesten haisuista en ole kiinnostunut lueskelemaan. Korjatkaa jos jossain aiheesta löytyy... Mutta: Tarttis löytää pettämätön deodorantti, ja tietysti hyvän hajuinen sellainen. Tuntuu että kun aika vauhdikkaasti sotken fillarilla töihin niin t-paita alkaa kuivuessaan haiskahtaa ikävävästi, ei todellakaan kiva juttu. Oisko ideoita?

Hikoilu on kuitenkin ilmeisesti normaalia, eikä siis ns. liikahikoilua? Käytän itse hajusteettomia deodorantteja, joten tuoksuvista en osaa kommentoida, mutta suosittelen testaamaan apteekista ostettavaa Triple Dry:ta. Käytetään iltaisin useamman illan ajan - ainakin omassa käytössä hyväksi havaittua.

Käytin ennen markettien halpisdödöjä (varsinkin rexonaa, mös Niveat ym. tuli kokeiltua) ja mies aina naureskeli kun jouduin lisäilemään dödöä että mikset käytä kunnon kalliita, kestävät paljon paremmin. Yleensä naureskelin kommentille mutta kerran päätin sitten repäistä kun jossain alennusmyynnissä oli Calvin Kleinin Eternity dödöä tarjouksessa. Ja siitä en olekaan sen jälkeen luopunut. Dödö on stick-mallia eikä sellainen kostea kuin useimmat kalliit dödöt ja pitää hyvin. Hajukin on mieto eli ei lemua kilometrien päähän. Kokeilin välillä Donna Karanin dödöä, mutta se jäi käyttämättä ja ostin uuden Eternityn tilalle. Toimii ainakin minulla.

Olen kokeillut arvokkaampia ja edullisempia deodorantteja ja ikisuosikiksi on noussut BIOTHERMIN deo roll-on.

Jos haluan vaihtelua, ostan jonkun KENZON stickeistä tai HUGO BOSSIN/ LAURA BIAGIOTTIN roll-oneista.

Tämmöiselle hikikainalolle ainakin hyvä, edullinen ja HYVÄN TUOKSUINEN dödö on Adidaksen dödöt. Paria hajua on ainakin kaupassa. Toinen oranssilla ja toinen turkoosilla korkilla. Molemmat sikahyviä :)

Tämmöiselle hikikainalolle ainakin hyvä, edullinen ja HYVÄN TUOKSUINEN dödö on Adidaksen dödöt. Paria hajua on ainakin kaupassa. Toinen oranssilla ja toinen turkoosilla korkilla. Molemmat sikahyviä :)

Ehdottomasti samaa mieltä!! :worship:

Tämä hikipossu komppaa - lisäten että Adidaksella on nyt uusi, kolmas tuoksu! Itsellä tällä hetkellä Rexonan stick, toiminut älyttömän hyvin.

Kannattaa myös tarkastaa, että purkissa lukee antiperspirant eikä deodorant. Deoilla ei tee mitään... Apteekin tuhdein aine on nestemäinen Absolut Torr.

Mitenkäs herkkäihoista porukkaa täällä on? Itsellä on ollut varmaan vuosia käytössä Rexonan jokin Sensitive mikälienee, kaikista muista halvemman luokan (myös saman valmistajan) aiheutuu raastavaa kutinaa + sen raapimisesta johtuvaa verenvuodatusta. Nyt huvittaisi siirtyä johonkin muuhun, mahd. vähän paremman tuoksuiseen dödöön, mutta en viitsisi laittaa ihan sokkona rahoja johonkin kalliimpaan, jos aiheuttaakin kutinaa.

Eli kertokaa tämäkin puoli kun listaatte suosikkejanne :). Haussa ei ole mikään superhikoilijan tuote, mutta ainakin keskiverrosti pitäisi olla ns. pitoa.

Apteekin tuhdein aine on nestemäinen Absolut Torr.

Kokeilin joskus tuota ja menin jumppaamaan. Kainalot pysyivät rutikuivina mutta hiki pukkasi ulos sitten kaikkialta muualta. Todella hämärä kokemus, en suosittele :D (ainakaan jumppaamiseen!)

Ei kai se jumpassa haittaakaan, vaikka vähän kainalot kastuu ja hiki haisee :D

Sen lisäksi, että dödö on varmasti antiperspiranttia kannattaa katsoa, että siinä on alkoholia. Hirveän harvassa naisten dödössä on nykyään alkoholia, kun kaiken pitää olla niin hoitavaa, kun tuo alkoholi ei tietenkään herkkäihoisille sovi. :(

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä oon havainnut hyväksi Revlonin HI & DRI -antiperspirantin. Ei tosin tuoksu juuri millekään, mutta tehokasta on!

edit. Sisältää alkoholia

Ei kai se jumpassa haittaakaan, vaikka vähän kainalot kastuu ja hiki haisee :D

Sen lisäksi, että dödö on varmasti antiperspiranttia kannattaa katsoa, että siinä on alkoholia. Hirveän harvassa naisten dödössä on nykyään alkoholia, kun kaiken pitää olla niin hoitavaa, kun tuo alkoholi ei tietenkään herkkäihoisille sovi. :(

Kiitoksia vaan neuvosta, menin ihmettelemään kylppäriin ja tosiaan, molemmat dödöt, jotka mulla tällä hetkellä on, on jotakin sensitive-tuotteita, utan alkohol! Ja kun en mäkään mikään superhikoilija yleisesti ole mut kun en osaa pyöräillä työmatkoja rauhallisesti vaan mun pitää kohnottaa täysillä yrittäen jotain maailmanennätystä, ja sit kyllä kainalot hikoo :D

Ja ihan yleisestikin, kiitti vinkeistä! Eiköhän noista vaihtoehdoista jokin mulle sovellu...

Mun kestosuosikki on ollut jo vuosia apteekeissa myytävä Athene. Plussat:
- takuuvarma hiettömyys ja hajuttomuus, myös jumpilla
- tuoksuton, voit rauhassa läträtä hajuvesillä ilman tuoksujen sekamelskaa
- nestemäinen ja nopeasti kuivuva, en tykkää niistä creme-jutuista
- hinta jossain 7 euron paikkeilla
Suosittelen!

Kokeilin joskus tuota ja menin jumppaamaan. Kainalot pysyivät rutikuivina mutta hiki pukkasi ulos sitten kaikkialta muualta.

Hikoilu on elimistön keino jäähdyttää kuumenevaa kroppaa, joten jostainhan se ylimääräinen lämpö täytyy päästää pihalle. Olen huomannut saman ilmiön, tosin totta on myös se että vain kainalohiki haisee... Käytän tuota nykyään harvakseltaan eikä sivuilmiö ole enää havaittavissa.

Valittelin kerran lääkärille hikoilua ja märkiä kainaloita, ja hän sanoi, että tulee valita tuote joka sisältää alumiinisuoloja, ne ovat tehokkaita. Apteekista saa sellaisia tuotteita, jotka sisältävät alumiinisuoloja, mutteivät alkoholia, eli herkkäihoisetkin voivat näitä käyttää.

Itse käytin jonkin aikaa Absolut Torria kerran viikossa illalla puhtaalle ja kuivalle iholle (jos iho on hiemankin märkä, tuloksena on KARMEA KUTINA). Se tehosi hyvin. Eli tätä tuotetta ei käytetä kun kerran-pari viikossa yön yli, ja päivisin voi sitten käyttää oikeata dödöä jos haluaa. Lopetin tuon Absolut Torrin käytön parin vuoden jälkeen kun tuntui, että hikoilu muutenkin väheni. Ja sitten tietenkin mietti, että minne se hiki joutuu kun tuo tuote niin tehokkaasti vähensi kainalohikoilun... :rolleyes:

Lisäksi tuo lääkäri suositteli myös suositteli kokeilemaan kalliimpia tuotteita, kuten juuri tuota Eternityä.

Käytän ainakin apteekeissa myynnissä olevaa Bats:ia. Riittää kun välillä muistaa tuota laittaa ja myöskin hajuttomuus plussaa.

Mä oon havainnut hyväksi Revlonin HI & DRI -antiperspirantin. Ei tosin tuoksu juuri millekään, mutta tehokasta on!

edit. Sisältää alkoholia

Mulla on kanssa Hi&Dri käytössä ja hyvin se pitää. Hajua ei ole nimeksikään, joten siinä suhteessa miellyttää mun helposti ärsyyntyvää nenää. Ei ole ärsyttänyt mun ihoa. :4:

Mä olen käyttänyt noista tehokkaista apteekimerkeistä Triple Drytä, Batsia ja Absolut Torria [jota en kovin hyvin muista...].

Triple Dry on hemmetin hyvin toimiva, ja tosiaan ei tarvi joka päivä edes laittaa. Itse lisäilin pari kertaa viikossa. Huono puoli on äärettömän ruma pullo... Mä olen sen verran esteetikko että haluan pitää vain kauniita puteleita esillä [tällä hetkellä ei ole piilokaapistoja vessassa] joten jouduin aina piilottamaan sen meikkipussiin ettei häiritse mun silmää :D

Batsia ostin 1kk sitten, en hirveesti tykkää. Hienhajun peittää kyllä aika tehokkaasti mutta jotenkin se on limainen ja mulla jää kainalot märiksi. Sitä kyllä piti käyttää joka päivä vaikka en edes ole erityisen kova hikoilemaan vaan ihan normaalia keskitasoa.

Triple Dry oli hajuton, joten sitten kun halusin että kainalotkin tuoksuvat hyvälle tuoksuttomuuden sijaan niin lisäsin jotain hajuvesikokoelmaan kuuluvaa dödöä kainaloon. Ne hajuvesisarjojen deodorantit eivät kyllä mulla ole koskaan pitäneet hienhajua kovinkaan hyvin, mutta silloinhan sillä ei ole väliä kun se hientorjunta on hoidettu jo muuten, tämä vain ihanan tuoksun takia :)

Toi Revlon Hi&Dri on käsittämättömän ruma ja kasarimallinen vihreä tönikkä. Jäänyt aina hyllyyn jo ulkomuotonsa takia :lol2:

Ihan perus-Rexona on toiminut oikein hyvin.

Samaa ei sitten voikaan sanoa vaikkapa Herbinasta jota juuri nyt kokeilen, ihme tököttiä muuten.

Mulla on ollu jo vuosia metsästyksessä hyvä dödö.....
Nyt oon käyttänyt nivean Pure:a joka ei ainakaan sottaa mustia vaatteita ja on pitänyt melko hyvin....ei kuitenkaan vielä täys kymppiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom