Pappa Heikkisen treenit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olbe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uudessa Bodaus lehdessä oli juttua Heikkisen treeneistä ja mies väitti treenaavansa massakaudella 2xviikko ja dietillä 3xviikko,siis salitreeniä.Tämän lisäksi treenaa kuulemma yhden lihasryhmän kerralla ja reidetkin on jaettu etu-ja takareisiin.Minkähän aikaa äijän treenikierto kestää? Etureidet,rinta,selkä,takareidet,hauis,hartiat,ojentajat=>3.5 viikkoa vai? Tuntuu aika uskomattomalta... Ketään Kuopion suunnalta,joka treenailisi samalla salilla? Anyhoo uskomattoman kovassa kunnossa äijä on yli viisikymppiseksi ja lahjakaskin(!),kun on vasta nelikymppisenä treenaamaan aloittanut.Olispas itsekkin tuossa kunnossa,edes joskus.

Offtopic: mä olen ajatellut että jos olisin ammattilaisbodari niin en kertoisi ainakaan lehdille mun oikeaa salitreeniä (joka varmasti olisi kovin tylsä) vaan aivan päättömän treenin takaperinkuperkeikka-sarjoineen ja tunnin pituisista kyykkyhyppelylenkeistä.
Tosin melko hyviä ovat nämä usein nähdyt "Kotiruoalla on kasvettu mutta treenaan 7tuntia ja syön 20000 kcal päivässä"-ohjelmat. :)

Originally posted by meitsi
Offtopic: mä olen ajatellut että jos olisin ammattilaisbodari niin en kertoisi ainakaan lehdille mun oikeaa salitreeniä (joka varmasti olisi kovin tylsä) vaan aivan päättömän treenin takaperinkuperkeikka-sarjoineen ja tunnin pituisista kyykkyhyppelylenkeistä.
No tuotahan amerikkalaiset alan lehdet on pullollaan :D

Ps. Täytyy tunnustaa, että junnuna minäkin uskoin hieman liian kauan tuohon bulls***iin, kivoja kuvia niissä kyllä oli/on.

Originally posted by Ozzy
No tuotahan amerikkalaiset alan lehdet on pullollaan :D

Ps. Täytyy tunnustaa, että junnuna minäkin uskoin hieman liian kauan tuohon bulls***iin, kivoja kuvia niissä kyllä oli/on.

Eikö ne kaikki jutut ookkaan totta?

Mitä nyt tuota lehteä luin niin luulen että kyse on kirjoittajien ammattitaidottomuudesta.
Useammassakin artikkelissa tuossa lehdessä oli selkeitä virheitä, missä selkeästi kävi ilmi, että kirjoittaja ei oikein tiedä mistä puhuu.

Esim tuon lehden mukaan Jerry ossi ei treenaa hauiksia tai olkapäitä ollenkaan. Eikä paljon muutakaan.

Bodaus-lehti on pudonnut vielä pari pykälää alaspäin KP:n ajoista.

:rolleyes:

Originally posted by S225T
Mitä nyt tuota lehteä luin niin luulen että kyse on kirjoittajien ammattitaidottomuudesta.
Useammassakin artikkelissa tuossa lehdessä oli selkeitä virheitä, missä selkeästi kävi ilmi, että kirjoittaja ei oikein tiedä mistä puhuu.

Esim tuon lehden mukaan Jerry ossi ei treenaa hauiksia tai olkapäitä ollenkaan. Eikä paljon muutakaan.

Bodaus-lehti on pudonnut vielä pari pykälää alaspäin KP:n ajoista.

:rolleyes:

Eikös se ollut,että selkää ei treenata ollenkaan,eli sunnuntai oli jäänyt pois?!Anyway,tuntuu muutenkin,että suomalaisissa body julkaisuissa on oikoluku tuntematon käsitys.Kieli on ihan samalla tavalla KP:n julkaisuissa vituralleen ja Savolaisen S(u)permassa kirja oli paikoitellen karmeaa luettavaa. Antaa vaan melko amatoorimäisen kuvan.

2x viikko? Onko tois sit jotain kummaa jos kierto on vaikka laitettu 8 päivälle ni sillon periaatteessa voi sanoa et 2x viikko. Itelle ei taho natuna riittää viikko palautumiseen. Toisaalta tuskin pappakaan ihan hillosilmällä puuroaan terästää.

Pappa treenaa samalla salilla, tosin enpä oo nähny sitä vähään aikaan kun oon käyny nyt aina iltaisin. Kuulostaa todellakin uskomattomalta jos se noin on sanonut.. Pitääpä ottaa puheeksi ensi kerralla :).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by LAUMAT
2x viikko? Onko tois sit jotain kummaa jos kierto on vaikka laitettu 8 päivälle ni sillon periaatteessa voi sanoa et 2x viikko. Itelle ei taho natuna riittää viikko palautumiseen. Toisaalta tuskin pappakaan ihan hillosilmällä puuroaan terästää.

Mitä kohtaa en ymmärtänyt? Eli jos kierto kestää 8 päivää voi periaatteessa sanoa treenaavansa kahdesti viikossa?

no tarkotin jos treenaa 3 kertaa 8 päivän kierrossa niin periaatteessa 2* viikko jos ei tarkemmin ajattele.

Suositut

Back
Ylös Bottom