Panssarivaunut

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
T-10
T-10_001.jpg

Sakemannien uusin rynnpsv Puma
puma_2.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
19.jpg

Tässä suomalainen malli ojaan juuttuneesta tankista. Itse olin kyseisen vaunun johtaja...

Ja kun aiemmin oli puhetta katolleen kiepsahtaneesta vaunusta poistumisesta: Pohjaluukusta pääsee ulos vain määrätyissä tornin asennoissa, joten voipi olla että vaunun kaatuessa ei omin avuin pääse pois. Näin siis Leoprad 2A4:ssa, muista vaunuista en tiedä juuri mitään.

Nimim. TstpsvJjoht 1/06

Tässä suomalainen malli ojaan juuttuneesta tankista. Itse olin kyseisen vaunun johtaja...

Ja kun aiemmin oli puhetta katolleen kiepsahtaneesta vaunusta poistumisesta: Pohjaluukusta pääsee ulos vain määrätyissä tornin asennoissa, joten voipi olla että vaunun kaatuessa ei omin avuin pääse pois. Näin siis Leoprad 2A4:ssa, muista vaunuista en tiedä juuri mitään.

Nimim. TstpsvJjoht 1/06

No mites siinä noin kävi? :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitvit?
600_shopmetrospy_tank.jpg

M1-J10 Main Battle Tank
Nick Name: "Jihadi Slaughter", "JaySlaw"
Length: 89.76 FT
Width: 35.5 FT
Height: 18.61 FT
Top Speed: 213.0 MPH
Weight: 1011.77 TONS
Armament: 478 MM
Crew: 11

Mitäs vittua? Ei nyt tollanen mötikkä voi 213 mailia tunnissa vetää. Oiskohan pilkku lipsahtanut väärään paikkaan. Paino on melko miehekäs, 1000tn:D

Zone-sarja -42%
Miehekkään kokoiset reput roikkuu kyljistä myös :D Eiköhän tuo ole jonkun nörtin märkä päiväuni, tuollaisella vehkeellä ei edes tekisi mitään.

No mites siinä noin kävi? :)

Eipä siinä mitään ihmeempiä ollut, tien reuna vaan oli petollisen pehmeä. Noloksi tilanteen teki se, että joukkueeni oli vahvistamassa panssarijääkärikomppanian hyökkäystä, kärjessä tietysti. Koko komppania odotteli sitten takana jonkin aikaa että saatin vaunu pois ojasta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom