BUK M-1. Kotoisasti ITO-96.
Noita tuli räpläiltyä Hyrylässä.
Pk-seudun ilmatorjuntapolitiikan tietäen, lienee kohta noillakin kohtalona paluu Hyrylään, llmatorjuntamuseoon!:(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BUK M-1. Kotoisasti ITO-96.
Noita tuli räpläiltyä Hyrylässä.
Mikähän mahtaa olla se maailman suurin koskaan rakennettu panssarivaunu?
-- ja pieni pätkä kotimaisista rauhanturvaajista vääntämässä merkavaa vastaan.
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/o3XvOKjB_uU&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/o3XvOKjB_uU&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Mikä tilanne tuossa on ? Onko itse kuvaamaasi ? ja, jos on, niin kuinka monta apilasta nykyään on per Pasi, UN vetosissa operaatioissa entäs Naton ?
Mikä tilanne tuossa on ? Onko itse kuvaamaasi ? ja, jos on, niin kuinka monta apilasta nykyään on per Pasi, UN vetosissa operaatioissa entäs Naton ?
Jos suomalaiset rauhanturvaajat olisivat alkaneet ammuskelemaan singoilla noita vaunuja, voi vaan kuvitella miten israelilaiset olisivat vastanneet siihen. Ja tuskin rauhanturvaajilla Apilaksia edes on tuolla mukana.
Intin tunnistuskuvissa jos oli "lentävä" tankki niin yleensähän se oli T-90. :hyvä:T-90. Erityismaininta hyvistä hyppy-ominaisuuksista :hyvä:
-- Jos suomalaiset rauhanturvaajat olisivat alkaneet ammuskelemaan singoilla noita vaunuja, voi vaan kuvitella miten israelilaiset olisivat vastanneet siihen. Ja tuskin rauhanturvaajilla Apilaksia edes on tuolla mukana. --
Vaunu johon itse olen saanut koulutuksen eli CV9030FIN
no nyt vasta vitsin murjaisit! YK:n rauhanturvaajat avaisivat tulen israelin vaunuja vastaan? haha! :D
mitä tulee tohon haastamiseen niin eipä paljoa vaihtoehtoja ole tien tukkimisen lisäksi. eihän noista paseista mitään vastusta oo vaunulle puskukisassa mutta tuskin israelkaan haluaa jyrätä YK:n rauhanturhva-ajoneuvoja.
Hei vitun pelle, vastasin toiselle kirjoittajalle, että ei rauhanturvaajille taida olla Apilaksia siellä Israelissa mukana. Koita nyt lukea mitä toiset kirjoittavat jookos!!! :hyvä::hyvä::hyvä: