paluu treenaamiseen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
dodiin viimeinkin on toivuttu leikkauksesta ja paluu salille muutama päivä sitten! :) olen ihmetellyt ku tulokset on laskenut esim penkissä ainakin 10 kg eli nostan enään 100kg-105kg ja muissakin liikkeissä pieniä laskuja.. johtuukohan tämä todellakin siitä 1kk treenipaussista ja pienestä lihoamisesta vai kun aloitin uuden varastotyön joka on aikakovaa fyysisesti, joutuu kantamaan laatikoita melkein kokoajan (6h) ja tämän jälkeen heti salille .vaikuttaako tämä miten lihaskasvuun ja miten jalkapäivän palautuminen ja lihaskasvu jaloissa? olen suunitellut pitäväni jalkapäivän pe tai la.. ettei tarvitsisi paljoa kävellä ja jalat saisi palautua. tekstini on hieman sekava, heräsin juuri ja aamupuuroa ja kahvi ja tekemään hack kyykkyä. kiitoksia neuvoista jo etukäteen ennenleikkauksta kerkesin treenata vain 3kk, eli olen siis ihan aloittelija :D

Viimeksi muokattu:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No joo, noilla pohjilla tulokset putoaa varmasti, kiitä onneasi ettei enempää. Raskas fyysinen työ rasittaa ja täten jopa haittaa lihaskasvua, eräs kisaaja veti tämän niin äärimmilleen että muija sai kantaa ostoskassit:D. Ei nyt tietenkään tarkoita sitä ettet sinä voisi treenata tuloksellisesti duunista huolimatta kunhan muistat syödä kulutuksen mukaan. Ihan hyvä idea pitää jalkatreeni tohon väliin.

Zone-sarja -42%
toki fyysisessä työssä tulee ottaa huomioon se et saa tarpeeks ravintoa,varsinki jos treenaa heti työpäivän jälkeen. en jaksa uskoo et lihominen heikentää tuloksia, ainaki omalla kohdalla voin sanoa sen parantaneen niitä :)

ravintoa pitäisi olla tarpeeksi kun maksoin ihan oikeasta ravintoohjelmasta jonka laati pt. tankkaan 35-40grammaa proteiinia 3-4 tunnin välein ja aamupalaksi yleensä tukeva puuro ja maitorahkoja pitkin päivää. en ole kyllä ravintoasioissa haka mutta koittanut muutenkin vähän kiristellä, eli rasvaa ja hiilaria vähemmän ilman lihaskatoa. mutta voihan sekin olla että heti työn perään on vähän kuin powerit lopussa joka vaikuttaa myös tuloksiin.. mutta juuri sain läpäistyä ekan jalkapäivän, ja painot tuntu todella kevyiltä :D eli työstä ja kävelystä jotakin hyötyäkin heh

varo vaa ettet mene ojasta allikkoon hiilareiden vähentämisen kanssa. se vaikuttaa olennaisesti palautumiseen ja treenitehoihin. maitorahkoja pitkin päivää, kuulostaa niiiiiin siltä et saat pakin sekasin ja pian väsähdyksen, sorry vaan :D

dodiin viimeinkin on toivuttu leikkauksesta ja paluu salille muutama päivä sitten! :) olen ihmetellyt ku tulokset on laskenut esim penkissä ainakin 10 kg eli nostan enään 100kg-105kg ja muissakin liikkeissä pieniä laskuja.. johtuukohan tämä todellakin siitä 1kk treenipaussista ja pienestä lihoamisesta vai kun aloitin uuden varastotyön joka on aikakovaa fyysisesti, joutuu kantamaan laatikoita melkein kokoajan (6h) ja tämän jälkeen heti salille .vaikuttaako tämä miten lihaskasvuun ja miten jalkapäivän palautuminen ja lihaskasvu jaloissa? olen suunitellut pitäväni jalkapäivän pe tai la.. ettei tarvitsisi paljoa kävellä ja jalat saisi palautua. tekstini on hieman sekava, heräsin juuri ja aamupuuroa ja kahvi ja tekemään hack kyykkyä. kiitoksia neuvoista jo etukäteen ennenleikkauksta kerkesin treenata vain 3kk, eli olen siis ihan aloittelija :D

Että 105 kg penkkiä 3 kk treenauksella ja 1 kk tauolla...? Jotain oot tehnyt oikein.

nytten on menny 120kg ilman varmistajaa, ja nousu on ollut ihan kiitettävää :) jotain pohjaa siis teinivuosilta on olemassa salilta(16 vuotiaana 130kg). nykyisin on aiheuttanut vähän ihmetystä oikeassa olkapäässä
kun teen liikettä joka kohdistuu kiertäjänkalvosimelle niin pitää kovaa rousketta ja narinaa, mutta kipua ei varsinaisesti ole ollut. kokeilin pitää penkistä taukoa viikon ja lopetin tekemästä erästä liikevvariaatiota rinnallevedosta koska se rasitti olkapäitä. sitä odotellessa katoaako tämä vaiva itsestään joskus.. treenimotivaatio on ollut kovaa. aion saada jouluksi 130kg vielä ylös heh :D
lopetin diettaamisen koska jatkuva nälässä oleminen ei oikeen ollut minun juttuni , nykyään syön kohtuudella bulkkipossuna. kyllä se siitä pikkuhiljaa kiristyy ..unohtuu aina välillä kirjoitella kuulumiisia.. huomista jalkapäivää odotellessa

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom