paluu treenaamiseen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
dodiin viimeinkin on toivuttu leikkauksesta ja paluu salille muutama päivä sitten! :) olen ihmetellyt ku tulokset on laskenut esim penkissä ainakin 10 kg eli nostan enään 100kg-105kg ja muissakin liikkeissä pieniä laskuja.. johtuukohan tämä todellakin siitä 1kk treenipaussista ja pienestä lihoamisesta vai kun aloitin uuden varastotyön joka on aikakovaa fyysisesti, joutuu kantamaan laatikoita melkein kokoajan (6h) ja tämän jälkeen heti salille .vaikuttaako tämä miten lihaskasvuun ja miten jalkapäivän palautuminen ja lihaskasvu jaloissa? olen suunitellut pitäväni jalkapäivän pe tai la.. ettei tarvitsisi paljoa kävellä ja jalat saisi palautua. tekstini on hieman sekava, heräsin juuri ja aamupuuroa ja kahvi ja tekemään hack kyykkyä. kiitoksia neuvoista jo etukäteen ennenleikkauksta kerkesin treenata vain 3kk, eli olen siis ihan aloittelija :D

Viimeksi muokattu:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No joo, noilla pohjilla tulokset putoaa varmasti, kiitä onneasi ettei enempää. Raskas fyysinen työ rasittaa ja täten jopa haittaa lihaskasvua, eräs kisaaja veti tämän niin äärimmilleen että muija sai kantaa ostoskassit:D. Ei nyt tietenkään tarkoita sitä ettet sinä voisi treenata tuloksellisesti duunista huolimatta kunhan muistat syödä kulutuksen mukaan. Ihan hyvä idea pitää jalkatreeni tohon väliin.

Zone-sarja -42%
toki fyysisessä työssä tulee ottaa huomioon se et saa tarpeeks ravintoa,varsinki jos treenaa heti työpäivän jälkeen. en jaksa uskoo et lihominen heikentää tuloksia, ainaki omalla kohdalla voin sanoa sen parantaneen niitä :)