Palstalaisten muut mielenkiintoiset harrastukset

Ikä
52
Eli mitä kummallista tai vähemmän kummallista porukka harrastaa
kuntosali treenaamisen lisäksi ?.

Itse meinaan jatkossa panostaa aikas paljon resursseja myös vapaasukellukseen, siis pituus- ja syvyyssukellukseen ja static apneaan, eli lajiin jossa pidätetään henkeä altaassa tai meressä kasvot alaspäin kelluen.

Että näin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kimmo
Eli mitä kummallista tai vähemmän kummallista porukka harrastaa
kuntosali treenaamisen lisäksi ?.

Itse meinaan jatkossa panostaa aikas paljon resursseja myös vapaasukellukseen, siis pituus- ja syvyyssukellukseen ja static apneaan, eli lajiin jossa pidätetään henkeä altaassa tai meressä kasvot alaspäin kelluen.

Että näin.

Itsekin sukellan ja myös vapaasukellusta on tullut koeteltua. Tuo sinun 107 kilon ruho ei ehken ole optimaalisin vapaasukellukseen.

Suosittelen poijuksi ryhtymistä ;)

Re: Re: Palstalaisten muut mielenkiintoiset harrastukset

Originally posted by Kynis
Itsekin sukellan ja myös vapaasukellusta on tullut koeteltua. Tuo sinun 107 kilon ruho ei ehken ole optimaalisin vapaasukellukseen.

Suosittelen poijuksi ryhtymistä ;)

Joo, mä kyllä tiedän, se asettaa muut kaverit pikkaiseen etulyöntiasemaan ; - )
Mutta oikealla asenteella ja peri suomalaisella sisulla meinataan katsoa omat rajat.

PS: toisaalta puupäänä ja lattajalkaisena soveltuisin kyllä ihan hyvin poijuksi..

Paintball - tosin peluu on jäänyt vähemmälle. Viimeks ku kävin koulun kanssa lätkimässä ni 2-3h tuli maksamaan 130-150e (pelkästään minulle siis)

Päivisin harrastan itse keksimääni lajia, nimittäin silmät auki nukkumista. Paras harrastupaikka on koulu, ja kuolussa eritoten historian tunnit. Tekniikka vaikea, mutta erittäin palkitseva laji kun siihen pääsee sisälle!
Iltaisin katselen yleensä kiikareillani ikkunasta kun naapurin Justiina vaihtaa vaatteita. Olen pari viikkoa takaperin joutunut siirtymään kiikareista periskooppiin Justiinan havaittua jonkun epämmääräisen hahmon toijottavan häntä naapuritalon ikkunasta.
Lisäksi keräilen räkää

Ps. Toi pääalaspäin meressä kelluminen kuulostaa erittäin hauskalta jo ennestään värikkääseen harrastuskatraaseeni...

;)

Originally posted by Jonksu
Päivisin harrastan itse keksimääni lajia, nimittäin silmät auki nukkumista. Paras harrastupaikka on koulu, ja kuolussa eritoten historian tunnit. Tekniikka vaikea, mutta erittäin palkitseva laji kun siihen pääsee sisälle!
Iltaisin katselen yleensä kiikareillani ikkunasta kun naapurin Justiina vaihtaa vaatteita. Olen pari viikkoa takaperin joutunut siirtymään kiikareista periskooppiin Justiinan havaittua jonkun epämmääräisen hahmon toijottavan häntä naapuritalon ikkunasta.
Lisäksi keräilen räkää

Ps. Toi pääalaspäin meressä kelluminen kuulostaa erittäin hauskalta jo ennestään värikkääseen harrastuskatraaseeni...

Haista P ; - )

;)

Omituisia harrastuksia

- Nukun suht säännöllisesti naispuolisten luokkakavereiden kanssa
- Pidämme rannalla räntäsateessa telttabileitä
- Käyn silloin tällöin pelottelemassa viereisen farmin lampaita ja nyhdän niistä villaa
- Kaivaudun paperinkeräyslaatikoihin ja pelottelen lehtien tuojia
- Puemme kämppikseni kanssa toisemme kouluvaatteisiin, joka aamu
- Nappailen koulun ruokalassa C-vitamiinitabletteja ja mumisen: "Jahas täytyy taas napata pari winstrollia..."
- Poseeraan koulun WCssä peilin edessä ja karjahtelen, myös silloin kun paikalla on muita
- Heittelen luennoitsijaa kumin palasilla ja ammun häntä herneputkella. Voi että, ne hypähtelee hauskasti säikähtäessään
- Opetan jokaisen ilman vanhempien valvontaa leikkipaikalla olevan lapsen kiroamaan todella roisisti
- Sivelen itseäni höyhenellä auringonotto paikalla. Tehoaa hyvin jos on hiukan liian täynnä oleva ranta - heti tulee tilaa. Jos on edelleen liian paljon porukkaa niin sitten elävä kana kehiin... :evil:

Siinä mun arkipäiväiset harrastukset. Mä olen niin harmaata massaa...

Kaikkein rakkain lapsuusmuisto:

1.Ensin varastetaan pikkusiskon sukellusbarbielta varusteet(vaaleanpunainen maski, snorkkeli, räpylät ja happipullo).
2.Etsitään metsästä kuollut orava ja puetaan varusteet sille.
3.Viedään sukkellusvarusteinen orava naapurin katiskaan!

:D

Koulussa opettajallamme oli tapana imeskellä silmälasinsankoja. Välitunnille lähtiessään hän unohti lasit pöydälle ja me laitoimme kiltteinä poikina kynneliä sankoihin. Seuraavalla tunnilla hänellä aika muikea ilme.

Kaikkein rakkain lapsuusmuisto:

Hohoo!Ootko Pain oikeesti tehnyt ton.Nimittäin veljen kanssa mietittiin tehdä ensi kesänä mökillä just toi sama juttu,broidi oli kuullut sen jostain.Voiskohan tota juttua jotenkin "soveltaa",meinaan tonhan jo naapuri arvaa että joku on käynyt sen laittamassa sinne katiskaan,jos vaikka tunkisi sinne katiskaan 5 metrin syvyyteen pelkän kuolleen oravan tai jotain.Hauska juttu kuitenkin.:D

Juu, kyllä toi tuli yhtenä kesänä toteutettua, vaikka kyllä itsekin alunperin kuulin tuon muualta...

Pitäs asentaa vielä piilokamera johonkin niin sais naapurin ilmeen videolle...

Tässä yksi hyvä pila rakastuneelle kaverillenne. Menette käymään kylässä n. 30min ennen kuin uusi tyttöystävä tulee käymään kaverinne luona. Sitten vaan piirtelette lehtiin, kalenteriin, koulukirjoihin ja vaikka julisteisiin punaisia sydämiä ja kirjoitatte tytön nimen joka paikkaan.

On meinaan jätkä hieman nolona ja tyttösen ilme näkemisen arvoinen, kun joka paikassa lukee hänen nimensä.

Originally posted by Superman77
Tänä kesänä alkaa Golfin harrastaminen... :)

Siinä on oikee meininki :thumbs: Jos sulla on eukko, joka ei skulaa golffii ni se on morjes! Meinaan vie AIKA paljon aikaa jos aktiivisesti käy;)

Originally posted by tommih
Siinä on oikee meininki :thumbs: Jos sulla on eukko, joka ei skulaa golffii ni se on morjes! Meinaan vie AIKA paljon aikaa jos aktiivisesti käy;)

Mullahan ei ole kuin aikaa työn ja salitreenin lisäksi, joten sopii mainiosti elämääni. Vielä kun sais jokun kärrärin kärräämään mailoja. Vapaaehtoisia?? ;)

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom