Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos vastauksesta. Voisi kuvitella, että hoitoalan taustalla olisi positiivinen vaikutus. Eli meneekö se käytännössä aina noin, että itse soittelet laitoksiin avoimista sijaisuuksista ja paikoista? Vai meneekö osa paikoista puskaradion kautta tutuille?
Kesäksi ainakin kun hakee niin about kaikki sai töitä, itsekin ihan ilman mitään kuulemisia. Netissä hakemus ja paikka on teidän. Jatko oletettavasti riippuu siitä millaisen kuvan itsestään töissä antaa.
Kesätöihin vissiin aluekohtaisesti. Joillakin on hakemus sivuillaan ja joihinkin pitää sitten lähettää mailia tai vastaavaa.
onko kenellekkään päällystöön hakeneelle tullut vielä kutsua pääsykokeisiin?
Eipä ainakaan tänne... 17pistettä kasassa ilman työkokemusta
Jokohan lienee tullu tieto tänä vuonna stadin päätyyn kurssille hyväksytyille?
onko kenellekkään päällystöön hakeneelle tullut vielä kutsua pääsykokeisiin?
Opisto/Savonia laittaa kohtuu myöhään pääsykoekutsut postiin. Varautukaa siihen että kutsut voivat tulla edeltävällä viikolla kuin pääsykokeet on. Aiheesta on useampana vuonna annettu palautetta...onko kenellekkään päällystöön hakeneelle tullut vielä kutsua pääsykokeisiin?
Onko tässä ketään Helsingin päätyyn hyväksyttyjä?
Mä pääsin. Ensviikolla vielä lääkärintarkastukset. Toivotaan ettei mitään piilevää ruttoa löydy
Moro! Oon jo jonkun aikaa ollut kiinnostunut palomiehen ammatista, mutta meikäläisen heikolla ammattikoulumenestyksellä pötkittäisiin vaan neljän piteen päähän. Nyt sain suoritettua juuri työteknikon erikoisammattitutkinnon. Voikohan tällä tutkinnolla nyt sitten hakea? Kuitenkin tuolla ammattitutkinnolla hakemisesta puhutaan.