Palomieheksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Kesäksi ainakin kun hakee niin about kaikki sai töitä, itsekin ihan ilman mitään kuulemisia. Netissä hakemus ja paikka on teidän. Jatko oletettavasti riippuu siitä millaisen kuvan itsestään töissä antaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos vastauksesta. Voisi kuvitella, että hoitoalan taustalla olisi positiivinen vaikutus. Eli meneekö se käytännössä aina noin, että itse soittelet laitoksiin avoimista sijaisuuksista ja paikoista? Vai meneekö osa paikoista puskaradion kautta tutuille?

Terveydenhoitoalan tutkinnoista on varmasti hyötyä. (Sh, eh tai ensihoitoon suuntautunut lh). Kannattaa soitella niihin laitoksiin mihin haluis töihin, ei niitä avoimia sijaisuuksia välttämättä ilmotella missään sen kummemmin.

Kesäksi ainakin kun hakee niin about kaikki sai töitä, itsekin ihan ilman mitään kuulemisia. Netissä hakemus ja paikka on teidän. Jatko oletettavasti riippuu siitä millaisen kuvan itsestään töissä antaa.

Kiitos lisäinfosta. Hienoa ja onnea! Oliko noihin kesähommiin joku pelastuslaitoksen hakupalvelu vai tyyliin avoin hakemus sähköpostilla? Sikäli kiinnostaa, kun ainakaan mol.fi ei kovin montaa paikkaa ilmoita.

Kesätöihin vissiin aluekohtaisesti. Joillakin on hakemus sivuillaan ja joihinkin pitää sitten lähettää mailia tai vastaavaa.

onko kenellekkään päällystöön hakeneelle tullut vielä kutsua pääsykokeisiin?
Opisto/Savonia laittaa kohtuu myöhään pääsykoekutsut postiin. Varautukaa siihen että kutsut voivat tulla edeltävällä viikolla kuin pääsykokeet on. Aiheesta on useampana vuonna annettu palautetta...

Moro! Oon jo jonkun aikaa ollut kiinnostunut palomiehen ammatista, mutta meikäläisen heikolla ammattikoulumenestyksellä pötkittäisiin vaan neljän piteen päähän. Nyt sain suoritettua juuri työteknikon erikoisammattitutkinnon. Voikohan tällä tutkinnolla nyt sitten hakea? Kuitenkin tuolla ammattitutkinnolla hakemisesta puhutaan.

Mä pääsin. Ensviikolla vielä lääkärintarkastukset. Toivotaan ettei mitään piilevää ruttoa löydy :)

Kovasti onnee,iteki olin tulossa testeihin mut meni sitte asiat hieman vituilleen ku roppa teki tenän mutta ens vuonna uus yritys..! Jos ei häiritse niin kyselen välillä miltä siellä opiskelu on tuntunut kunhan aloitat kurssin? Ihan vaan mielenkiinnosta.. ;D

Moro! Oon jo jonkun aikaa ollut kiinnostunut palomiehen ammatista, mutta meikäläisen heikolla ammattikoulumenestyksellä pötkittäisiin vaan neljän piteen päähän. Nyt sain suoritettua juuri työteknikon erikoisammattitutkinnon. Voikohan tällä tutkinnolla nyt sitten hakea? Kuitenkin tuolla ammattitutkinnolla hakemisesta puhutaan.

Pystyt hakemaan, papereita vaan sisään! Pääset suoraan jatkoon, joten lihaskunnoista ja coopperista kannattaa vetää täydet. Tai no tottakai niistä kannattaa aina vetää täydet jos tosissaan tuonne haluaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom