Jotta tuo facebook ryhmän perustaminen onnistuu, tarvitsen nimiä ja paikkakunnan. Laittakaahan yv:tä tai vierasviestiä seinällä niin lyön ryhmän pystyyn, ei onnistu muuten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
anna palaa frank! 82-83 taitaa olla nuo meidän kurssit. aika jännä ettei vielä ollut eroteltu ketkä on milläkin kurssilla.
Loin julkisen tapahtuman facebookkiin nimellä Pelastajakurssi 82-83.....
Onko kellää tietoa että mihi aikaa ois ens vuonna hakuaika tonne helsingin pekoon? sivuilla ei ainakaa viele oo kerrottu, vai alkaako siellä koulutus ees joka vuos?
Millasilla keskiarvoilla lukio puolelta on päästy kokeisiin? Entä kuinka kauan on aikaa suorittaa tuo c-ajokortti valituksi tulemisen ja opiskelun alkamisen välillä? Aikaa tosiaan on vielä siihen, että mahdollisesti tuonne haen, mutta tälläiset kysymykset kuitenkin askarruttavat minua.
Millasilla keskiarvoilla lukio puolelta on päästy kokeisiin? Entä kuinka kauan on aikaa suorittaa tuo c-ajokortti valituksi tulemisen ja opiskelun alkamisen välillä? Aikaa tosiaan on vielä siihen, että mahdollisesti tuonne haen, mutta tälläiset kysymykset kuitenkin askarruttavat minua.
Saiko uinnissa muuten uida ihan millä tavalla vaan, selkää, kroolia, rintaa?
No voi vitsi, selkäuinti on ainut mikä minulta sujuu
Toivottavasti pysyy rajat alhaalla, itse saisin sen 5 ponkoa alotuspisteitä ja tarkoitus oli hakea ensi kesänä harkinnanvaraisessa haussa mutta jos kerran nyt amispohjalta pääsi testeihin noin alhaisilla pojoilla niin pakko kai se on koittaa onneaan. Kuitenkin amispuolelta paljon suurempi tsänssi päästä kakkosvaiheesta valituksi.