Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
60.Montako opiskelupaikkaa Pelastusopistolla on yhdelle kurssille?
2Montako kurssia järjestetään vuodessa?
Lasketaan.Lasketaanko armeija työkokemukseksi opistoon haettaessa?
Sama homma, ei pääse edes valintakokeisiin. Paskempi homma kun ei tonne oikein treenaamallakaan pääse kun on kerran huonot todistukset koulusta ottanut. Ellei nyt lähde takaisin koulun penkille numeroita nostamaan. Täytyy kai alkaa tosissaan jotain amk-tutkintoa harkitsemaan.
Onko porukka kuullut huhuja että ensi hausta lähtien työkokemus pisteet lähtee valinnoissa pois? Ei ehkä mikään järkevin ratkaisu olisi tuo homma jos niin käy
Itellä on tällähetkellä paljon näitä suunitelmia että mihin ammattiin sitä menis. Tällähetkellä on raksamiehenpaperit ja töitä löytyy samalta alalta kans. Oon aatellu kauan aikaa rakennus insinööriä mutta ei oikein nappaa se lukeminen tällähetkellä. Myös poliisin hommiin ryhtymistä olen paljon ajatellut. Mutta ei palomiehen homma ihan mahdotonkaan olisi.
Minkäslainen palkka palomiehillä suunilleen on? entä mites ne työajat, olen ymmärtänyt että ollaan aina se 24 tuntia töissä ja sitten olisi pitempi vapaa?
Ensihoitajaks (lähihoitaja/amk) opiskelemalla saat lisäpisteitä pelastusopiston pääsykokeissa ja hyväksluettua jotain ensihoidon koulutuksesta opistossa. Lisäks nykyisellään palomiehet ajaa perustason kyytejä melkeinpä kaikilla pelastuslaitoksillaa ainakin jonkun verran, joten hyödyllistä palomiehen ammattiakin ajatellen.On se harmi jos työkokemuspisteet poistetaan, menee viimeisetkin mahikset kouluun päästä. Ellei sitten lähde takaisin koulunpenkille. Itse toivoisin että haku olisi samantapainen kuin poliiseilla ettei koulutodistuksilla ole mitään merkitystä vaan tehdään sitten testit joissa kaikki lähtee samalta viivalta. Toki tietty tässäkin on oma lehmä ojassa kun on paskat paperit koulusta :D