Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Heh, taidan olla Pakkiksen vähiten tienaava. Brutto 1350 €/kk. Voi vittu että voi olla paska palkka. Ennen tienas sentään jonkun kolmisen tonnia kuussa.

Mites näin on päässy käymään?

Mites näin on päässy käymään?

Tuli tarpeeksi ristiriitoja pomon kanssa, jolloin lähdin kävelemään. Voin ihan rehellisesti sanoa, ettei ollut pelkästään meikäläisen vikaa. Sen jälkeen joutunut kaikenlaisia määräaikaisia paskaduuneja tekemään, koska omalle alalle pääsy suhteellisen hankalaa. Tuntuu, ettei duunarin hommista makseta enää nykyään yhtään mitään. Joskus 16-vuotiaana tienas paremmin kuin nykyään.

3500€ ja verot pois. Kaikki menee sitä mukaa, kun tulee:(

Joo, tämä on kyllä erikoista. Ei jäänyt pari vuotta sitten mitään säästöön vaikka tienas suunnilleen tuplasti nykyiseen verrattuna. Niin se vaan yleensä tuppaa kulutus kasvamaan tulojen mukaan. Toisinpäin on sitten vittumaisempaa alkaa menoja vähentämään.

Tuntuu, ettei duunarin hommista makseta enää nykyään yhtään mitään. Joskus 16-vuotiaana tienas paremmin kuin nykyään.

Sama juttu, viimeset 4 kesää töissä ni palkka on tullu alaspäin vuosittain. Tänä kesänä samoissa hommissa ku 2001 kesällä ja tuntipalkka pienempi. Hurjalta tuntuu että jätkät tekee ympäri vuoden tuolla työpaikalla alle kympin tuntipalkalla. Rakennusalaan liittyvä homma siis kyseessä.

Sama juttu, viimeset 4 kesää töissä ni palkka on tullu alaspäin vuosittain. Tänä kesänä samoissa hommissa ku 2001 kesällä ja tuntipalkka pienempi. Hurjalta tuntuu että jätkät tekee ympäri vuoden tuolla työpaikalla alle kympin tuntipalkalla. Rakennusalaan liittyvä homma siis kyseessä.

Juu, kymppi tunnissa alkaa nykyään tuntua jo vallan hyvältä palkalta duunarihommissa. Tarkoitan duunarilla henkilöä, joka ei tarvitse erityistä koulutusta työhönsä.

Juu, kymppi tunnissa alkaa nykyään tuntua jo vallan hyvältä palkalta duunarihommissa. Tarkoitan duunarilla henkilöä, joka ei tarvitse erityistä koulutusta työhönsä.

Kyllähän noita alle kympin tuntipalkan duunarihommia on PALJON! Ainakin näillä nurkilla tuntuu lähes jokaisella (jos ei isoja tehtaita lasketa) duunarilla pyörivän sen palkka siinä 8-12 euron paikkeilla. Lienee varmaan aikalailla tota luokkaa ainakin kehä III:n ulkopuolella?

Asiansa osaava raksahemmo, jolla on hyvät suositukset voi tehdä sivubisneksenä remppaa/kesämökkejä, yms, yms niin paljon kuin jaksaa.

Asiansa osaava raksahemmo, jolla on hyvät suositukset voi tehdä sivubisneksenä remppaa/kesämökkejä, yms, yms niin paljon kuin jaksaa.

Voihan se, ja kyllä monitaitoiselle raksamiehelle ihan kunnon palkkaakin maksetaan.

Toisaalta, mä olen mielummin köyhä, kun laahustan duunista toiseen ilman vapaa-aikaa.

Toisaalta, mä olen mielummin köyhä, kun laahustan duunista toiseen ilman vapaa-aikaa.

Tai teet niin kuin minä, vaimo tienaa noin 800 e/kk enemmän kuin minä. Mun mielestä ei pelkästä palkasta kannata puhua vaan myös siitä mitä sen eteen joutuu tekemään. Ite saan nykyisestä työstä kuukaudessa melkein 400e vähemmän käteen kuin edellisestä mutta viihtyvyys on 100% parempi, kerkee harrastaa, lyhyt työmatka, hyvät työajat. Jos nyt ei ole varaa ostaa sitä 42 tuuman plasmatelkkaria niin voi voi :rolleyes: .

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Tylsää kokoonpanohommaa päivisin, 10,30 € taitaa olla tuntipalkka nykyään.

Viikonloppuhommista sitten lisätienestiä, käteen niistä jäänee 20 - max 30 € / tunti

En nyt tiedä onko kukaan samaa mieltä, mutta tuo on jo vitun perseestä, että jengin tuloja voi mennä urkkimaan noinkin helposti kuin textarilla. Ketä vittu kiinnostaa naapurin Esan tulot? Nuo kuuluis IMO kyllä vain verottajalle ja verotettavalle, ei koko Suomelle.

Kyllähän noita alle kympin tuntipalkan duunarihommia on PALJON! Ainakin näillä nurkilla tuntuu lähes jokaisella (jos ei isoja tehtaita lasketa) duunarilla pyörivän sen palkka siinä 8-12 euron paikkeilla. Lienee varmaan aikalailla tota luokkaa ainakin kehä III:n ulkopuolella?

Kyllävaan, itekkin olin opiskeluaikana duunarihommissa ja palkka oli n. 8-10e/h riippuen tuotantolisistä jne. Ja homma oli siis ihan koulutetun apinan hommaa. Tylsää kuin mikä mutta hyvin siitä maksettiin.

Ongelma näissä lienee se, että järjestään näyttää siltä että näihin "hyväpalkkaisiin" duunarihommiin pääsee vain ja ainoastaan suhteella.

En nyt tiedä onko kukaan samaa mieltä, mutta tuo on jo vitun perseestä, että jengin tuloja voi mennä urkkimaan noinkin helposti kuin textarilla. Ketä vittu kiinnostaa naapurin Esan tulot? Nuo kuuluis IMO kyllä vain verottajalle ja verotettavalle, ei koko Suomelle.
Mä oon ainakin hyvin pitkälti samaa mieltä. Eiköhän suomalaiset osaa olla ihan riittävän kateellisia toisilleen ihan ilman tarkkoja palkka jne. tietojakin. Eikä tän ajatusmallin kanssa olla edes ihan kahdestaan, aiheesta on ihan väitöskirjojakin väännetty

http://www.verkkouutiset.fi/arkistojuttu.php?id=31830

Kyllähän tuossa on kohtuu selkeässä ristiriidassa ihmisten yksityisyyden suoja ja viranomaistoiminnan läpinäkyvyys/valvottavuus, jolla tuota julkisuutta perustellaan. Eikä kyllä ihan täysin aukene kuinka tuo verotustietojen julkisuus tuota viranomaistominnan läpikyvyyttä niin suuresti edistää...

Ei voi myöskään ymmärtää miten naapurin verotietojen julkistaminen edistää yleistä hyvää.

Verotustietojen julkisuutta on perusteltu mm. verotuksen ja verohallinnon toiminnan valvonnan mahdollistamisella sekä sillä, että julkiset tiedot mahdollistavat osallistumisen ja antavat yleisempää tietoa verotuksen kehittymisestä.

mites toi ilmotus nyt tulee oikee? en ymmärtäny mitää tosta:D "matti meikäläinen esimerkkikaupunki / ansio 36,2 tuhatta euroa - pääoma 2,4 te -varall 23,6 te. matti meikäläinen oli 1,947. esimerkkikaupunki verovelvollisia vuonna 2004. eli siis toi ansio? kuukausi? vuosi? mites toi pääoma? ja mikä ihmeen 2,4 te?:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom