Heh, taidan olla Pakkiksen vähiten tienaava. Brutto 1350 €/kk. Voi vittu että voi olla paska palkka. Ennen tienas sentään jonkun kolmisen tonnia kuussa.
Mites näin on päässy käymään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, taidan olla Pakkiksen vähiten tienaava. Brutto 1350 €/kk. Voi vittu että voi olla paska palkka. Ennen tienas sentään jonkun kolmisen tonnia kuussa.
Mites näin on päässy käymään?
3500€ ja verot pois. Kaikki menee sitä mukaa, kun tulee:(
Tuntuu, ettei duunarin hommista makseta enää nykyään yhtään mitään. Joskus 16-vuotiaana tienas paremmin kuin nykyään.
Sama juttu, viimeset 4 kesää töissä ni palkka on tullu alaspäin vuosittain. Tänä kesänä samoissa hommissa ku 2001 kesällä ja tuntipalkka pienempi. Hurjalta tuntuu että jätkät tekee ympäri vuoden tuolla työpaikalla alle kympin tuntipalkalla. Rakennusalaan liittyvä homma siis kyseessä.
Juu, kymppi tunnissa alkaa nykyään tuntua jo vallan hyvältä palkalta duunarihommissa. Tarkoitan duunarilla henkilöä, joka ei tarvitse erityistä koulutusta työhönsä.
Asiansa osaava raksahemmo, jolla on hyvät suositukset voi tehdä sivubisneksenä remppaa/kesämökkejä, yms, yms niin paljon kuin jaksaa.
Toisaalta, mä olen mielummin köyhä, kun laahustan duunista toiseen ilman vapaa-aikaa.
Kyllähän noita alle kympin tuntipalkan duunarihommia on PALJON! Ainakin näillä nurkilla tuntuu lähes jokaisella (jos ei isoja tehtaita lasketa) duunarilla pyörivän sen palkka siinä 8-12 euron paikkeilla. Lienee varmaan aikalailla tota luokkaa ainakin kehä III:n ulkopuolella?
Mä oon ainakin hyvin pitkälti samaa mieltä. Eiköhän suomalaiset osaa olla ihan riittävän kateellisia toisilleen ihan ilman tarkkoja palkka jne. tietojakin. Eikä tän ajatusmallin kanssa olla edes ihan kahdestaan, aiheesta on ihan väitöskirjojakin väännettyEn nyt tiedä onko kukaan samaa mieltä, mutta tuo on jo vitun perseestä, että jengin tuloja voi mennä urkkimaan noinkin helposti kuin textarilla. Ketä vittu kiinnostaa naapurin Esan tulot? Nuo kuuluis IMO kyllä vain verottajalle ja verotettavalle, ei koko Suomelle.
Verotustietojen julkisuutta on perusteltu mm. verotuksen ja verohallinnon toiminnan valvonnan mahdollistamisella sekä sillä, että julkiset tiedot mahdollistavat osallistumisen ja antavat yleisempää tietoa verotuksen kehittymisestä.