Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta siis globaalissa tekniikan alan yrityshirviössä vedän yhden divarin R&D:tä ja engineeringiä.
Nettotuloissa nousu ei kyllä hirveästi näy, kiitos progressiivisen joka kannustaa lähinnä downsiftaamaan....:jahas:
Ei oo kyllä hassumpi tilanne hätinä kolmekymppiselle kuntille. Siis jos tykkää vetää. :D
Ei ole.Onks normaalia olla duunis jo toista vikkoa eikä vittuakaan hajua palkasta..? Tajusin vast nyt ku tän treadin näin
Noin 60te. Valtion pitkällä ja kuivalla. Tosin vain 5v. Eiköhän se siitä.
Jos ei tule yllätyksenä' niin asfalttialalla ei tehdä ihan sitä perus 8 tuntista päivää..... Niin ja minulla ei etes ole 20e/tunti, oliski.
Ei ole mitään erikoista että tehdään 24h putkeen sitten vaikka 5tuntia lepoa ja toinen mokoma perään. Eihän tuommoista kukaan halua tehdä mutta pakkohan se on kun kesässä pitää yrittää ne vuoden tienestit tehdä. Kovimmat kausi asnsiot tällä alalla reilussa 50k, mitä tiedän.
Itsellä viime vuonna 43k, tänä vuonna 36k, liitosta sitten se viimeinen 10k
About 2200e/kk, saanko näillä tuloilla ilman mitään suurempia säätöjä 5000e autolainan?
About 2200e/kk, saanko näillä tuloilla ilman mitään suurempia säätöjä 5000e autolainan?
Lievä offtopicci mutta meinaatko edelleen laittaa rahat bemariin? ;)
Kyllä mulla on tähän asti näkynyt, mutta hyvä tietää että kuudessä kybässä lakkaa näkymästä.
Kysymys tähän ketjuun, onko hajuakaan It-alalla palvelupäälliköiden palkoista? Kys. homma kiinnostaisi ja haastatteluunkin olen saanut kutsun mutta kiinnostaisi tietää myös mitä kehtaa pyytää. Kyseisestä tehtävästä ei ole kokemusta mutta It-alalla olen ollut reilu 12v.
Ihan sama käsitys on mulla, että se panos/tuotos-suhde tuossa reilun 4K/kk-5K/kk välillä ottaa merkittävän dipin, jonka jälkeen saa tulla kyllä reilusti lisää, että "tuntuu". Suurin rykäisy taisi valtionverotuksessa tulla sitten vielä siinä 70K kohdalla. Fakta on valitettavan usein se, että tuon "hyvän keskituloisen" tason (joka on mun mielestäni ja käsitykseni mukaan siinä 4-5K välillä esim.asuinpaikasta riippuen) saavutettuaan on vaikea motivoitua suorittamaan rahan takia, jos ne realistisesti odotettavissa olevat lisäbonarit/palkankorotukset ei ole todella merkittäviä. Toki jos on vaikka joku ison johtotehtävän/merkittävän ylennyksen mahdollisuus realistinen ja kunnon bonarijärjestelmä tai osakkuus tai vastaavia kannustimia tulossa, niin jaksaahan sitä ryynätä "pikkukorotuksillakin" muutamat vuodet, vaikkei taskussa tuntuisikaan. Jos se mahdollisuus on sitten vaikkapa 6-numeroisiin summin, jolloin materiaalielämänlaadussa on jo väistämättä eroa joissakin kohdin.