Levyseppä-hitsaaja . Brutto n.36000e vuodessa. Ylitöillä saa hinattua 10000e ylemmäs, kuten viime vuonna kävi. Ylkkää saa tehdä käytännössä aina kun haluaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Levyseppä-hitsaaja . Brutto n.36000e vuodessa. Ylitöillä saa hinattua 10000e ylemmäs, kuten viime vuonna kävi. Ylkkää saa tehdä käytännössä aina kun haluaa.
Siis oliko tuo 36 kiloa nyt ylkän kanssa se palkka?
Missä vielä suomessa saa hitsari noin hyvää palkkaa? Mitä itse oon noita pajoja kiertänyt niin tuntuu olevan trendi että polakit hitsaa 9e /h, 12h /vrk ja 7 päivää / vko ilman ylityö tms. korvauksia. Noh, toisaalta se takaa sen että mulla riittää töitä :D
No jaa, tuleehan tuosta nyt joku 3000e/kk, minun mielestä tuo on ns. perusduunari hommassa ihan hyvin, ainakin itse olen ollut useammassa teollisuus yms. työssä jossa en ole ees kolmessa vuorossa ja viikonloppua tehden saanut samaa. Mut nykyäänhän kaikki tienaakin niin helvetisti.No siis luulisi että tuo on hommansa osaavalle ihan ok liksa missäpäin tahansa? Ajattelinkin ettei voi millään olla 26 k vuodessa jos ei mistään ihan vasta-alkajasta puhuta.
No jaa, tuleehan tuosta nyt joku 3000e/kk, minun mielestä tuo on ns. perusduunari hommassa ihan hyvin, ainakin itse olen ollut useammassa teollisuus yms. työssä jossa en ole ees kolmessa vuorossa ja viikonloppua tehden saanut samaa. Mut nykyäänhän kaikki tienaakin niin helvetisti.
Bruttona reilu 3400e/kk, IT-asiantuntija.
IT alalla konsultti n. 45 000€ vuodessa. Kokemusta muutama vuosi.
Missä vielä suomessa saa hitsari noin hyvää palkkaa? Mitä itse oon noita pajoja kiertänyt niin tuntuu olevan trendi että polakit hitsaa 9e /h, 12h /vrk ja 7 päivää / vko ilman ylityö tms. korvauksia. Noh, toisaalta se takaa sen että mulla riittää töitä :D