Jeps niinhän se on ja noista 30 sentin korotuksistakin joutuu pöydän toisella puolella vaan nyökyttelee hyville työntekijöille/tyypeille tyyliin "Katotaan nyt tuota taulukkoa, että onko mahdollista antaa" :(. Muutamilta voisi sitten toisaalta ottaa vaikka puolet pois palkasta :whip:
Jonkinlainen järkevä tulospalkkaus pitäisi olla joka duunissa. Meilläkin nyt lähes jokapaikassa on periaattessa läsnäolopakko. Niitä rakentavia vastauksia kun pomolta on tullut palkkaa hakiessa:
Työntekijä: Haen palkankorotusta kun teen näin ja näin paljon tässä ja tässä ajassa. Olen nopeampi ja tehokkaampi työntekijä.
Pomo: No mitäs teet niin paljon.
Työntekijä: wtf?
Eli näin. Keskustele tollasen kanssa sitten rakentavasti. Onneksi sain oman palkkani "kiristettyä" suurinpiirtein järkeväksi kun työtehtävät vaihtu kun edellinen irtisanoi itsensä ja ne ois tiennyt, että uuden koulutus pystymettästä ois ollut vuoden homma. Mä pystyin alottaan käytännössä samantien ilman mitään koulutuksia (tuurauksia yms.).
Ei siis mitään järkkyjä nousuja, mutta juurikin tuollainen pari euroa tunnissa ja se on mun työpaikalla saatanan iso korotus. :D
No jos sitä tässä jollakin aikajänteellä pääsis itte saneleen palkkaansa, ts. omiin hommiin lähtö.
Viimeksi muokattu: