Palkkarivärkin riittoisuus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajattelin aloittaa tuon palautusjuoman käytön, koska se tuntuu olevan ja varmasti onkin tärkeä osa treenauksessa ja lihaskasvun saavuttamisessa.

Nyt minua kiinnostaakin se, kuinka moneksi treenikerraksi riittää N-largen 2,724 kg:n palautusjuomavalmiste?

Pituutta minulla on n. 175 cm ja painoa on siunaantunut n. 64 kg.

Rookie Trainer sanoi:
Ajattelin aloittaa tuon palautusjuoman käytön, koska se tuntuu olevan ja varmasti onkin tärkeä osa treenauksessa ja lihaskasvun saavuttamisessa.

Nyt minua kiinnostaakin se, kuinka moneksi treenikerraksi riittää N-largen 2,724 kg:n palautusjuomavalmiste?

Pituutta minulla on n. 175 cm ja painoa on siunaantunut n. 64 kg.
Se riippuu siitä kuinka paljon kyseistä tuotetta kerralla haluat ottaa, ja jos 100g N-largea sisältää,
Proteiinia 34g
Hiilihydraatteja 58g
Rasvaa 3g
,niin tuskin tota määrää on enään turha ruveta penentämään, joten jos ottaisit ton 100g kerralla, purkki kestää 2724g/100g = 27,24kertaa, ja olettaen että treenaat, sanotaanko 3päivää viikossa 27,24kertaa/3päivää = 9,08viikkoa.
Olettaen että kerta annoksesi on määrältään 100g, ja jos otat sitä 3 kertaa viikossa, purkki kestäisi sinulla about 9 viikkoa.

Itse käytän palkkarii N-laartsia sen 2scooppia 3dl veteen sekoitettuna, (2scoops = ~80g) ja mielestäni se on palkkariksi riittävä määrä.
2724g/80g = 34,05 kertaa. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom