palkkarista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tovuori
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kannattaako välipäivinä juoda palkkaria, mulla käytössä fastin mass2 + krea.
1-2 kertaa len joka päivä ottanut salilla käynnin alkamisesta asti.

pituus 166
paino 59

26 v ikää, paino pitäs kesäksi saada 63-66 kiloon, mikä paras lisäravinne tälläiseen tarkoitukseen salilla käyn noin 4 kertaa viikossa.

ok.

hyvin syön ajattelin vaan varuilta aterioiden lisäksi nappailla kun eikö lihakset tarvii tarpeeksi proteiinia myös palautumispäivinä kasvaakseen, ja en jaksa tarkkaan laskea paljonko proteiinia on ruoassa. vai onko järkevämpi jotain muuta lisäravinnetta ottaa josta saa riittävästi protskua ja hiilareita. ei paranis alkaa laihtua ku on suht laiha jo muutenkin...

ok.

hyvin syön ajattelin vaan varuilta nappailla kun eikö lihakset tarvii tarpeeksi proteiinia myös palautumispäivinä kasvaakseen, ja en jaksa tarkkaan laskea paljonko proteiinia on ruoassa. vai onko järkevämpi jotain muuta lisäravinnetta ottaa josta saa riittävästi protskua ja hiilareita.

Hyviä hiilareita et saa mistään lisäravinteista, jotan unohda ne. Toki voit välipalaksi ja täydennykseksi nappailla jotain proteiinijauhetta (ei siis palkkari-/massanlisäysjauheita)

kannattaako välipäivinä juoda palkkaria, mulla käytössä fastin mass2 + krea.
1-2 kertaa len joka päivä ottanut salilla käynnin alkamisesta asti.

pituus 166
paino 59

26 v ikää, paino pitäs kesäksi saada 63-66 kiloon, mikä paras lisäravinne tälläiseen tarkoitukseen salilla käyn noin 4 kertaa viikossa.

Ruokaa paljon + massblastia 100-200g päivässä ni varmasti saavutat tavoite painon..

Ite olen juonut palkkarin lepopäivänä, mutta maltoa puolet vähemmän. En tiedä onko se nyt hyvä tapa, mutta näin minä ainakin olen tehnyt jo monta vuotta.

ruokien lisäksi olen pari kertaa päivässä ottanut fastin mass2:sta ja rypsäriä
6 ruokalusikkaa, onko liian suuri määrä, kun pitäs hieman rasvaa(läskiä) saada lisää, sitä vaan ei tule millään ainakaan tähän asti.

ja sit että onko liikaa jos samaa lihas ryhmää treenaa 3-4 keRTAA viikossa.

paljon vinkkejä ja mielipiteitä kiits!!!

ruokien lisäksi olen pari kertaa päivässä ottanut fastin mass2:sta ja rypsäriä
6 ruokalusikkaa, onko liian suuri määrä, kun pitäs hieman rasvaa(läskiä) saada lisää, sitä vaan ei tule millään ainakaan tähän asti.

ja sit että onko liikaa jos samaa lihas ryhmää treenaa 3-4 keRTAA viikossa.

paljon vinkkejä ja mielipiteitä kiits!!!
Miksi pitää läskiä saada lisää? Tulee varmasti kaduttamaan myöhemmin, jos itseäsi väkisin lihotat...

Jos haluaa läskiä kerätä niin malto + rypsäri -drinkki on siihen varmaan oiva väline. :D Et kuitenkaan halua läskiä, ethän? Eli älä syö niitä.

Jos haluat välipalarinksuja syödä, niin osta mielummin heraa (ei siis palkkarijauhoa tai massankasvatusjauhoa, joissa on hiilareita mukana). Heran sekaan lorautat sitten vähän öljyä. Siitä saa proteiinia ja hyvää rasvaa, ja imeytyykin vähän hitaammin öljyn ansiosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos haluat välipalarinksuja syödä, niin osta mielummin heraa (ei siis palkkarijauhoa tai massankasvatusjauhoa, joissa on hiilareita mukana). Heran sekaan lorautat sitten vähän öljyä. Siitä saa proteiinia ja hyvää rasvaa, ja imeytyykin vähän hitaammin öljyn ansiosta.

Juuri näin. Viimeksi itsellä oli drinksut käytössä kesätöissä, kun ruoka-ajat oli kortilla, enkä 8h työpäivän aikana muuta syönytkään (paitsi välillä, työpaikkana oli leipomo :D )

Noissa drinksuissa mulla oli hera konsentraattia, kaseinaattia, oliiviöljyä ja jopa vehnäleseitä.

Tohon vikaan kysymykseen niin mieluummin sitä kannattais syödä monipuolisesti ja tarpeeks paljon kun alkaa ottaan ylimääräsiä ravintoja lisäravinteista. Jos ei tunnu millään pystyvän syömään normaaliruokaa tarpeeks, niin sitten jotain proteiini juomia ja massanlisääjiä varmaan voi litkiä päälle sen verran kun tarvii.

Joillain tietty kehontyyppi on sellanen ettei oikein millään tartu lihas tai läski ja sillon voi olla että pitää tosissaan syödä ihan hervottomia määriä safkaa, että jotain tarttuu, niin apuna voi toimia hyvinkin jotkut massanlisäys juomat, kun ruokaakaan ei pysty äkkiseltään ihan ylenmäärin helposti syömään.

Väkisin sitä läskiä tulee, jos ollaan plussakaloreilla. Ei lihasta ilman läskiä. Järkevä kaveri pyrkii tosin minimoimaan tuon läskin määrän.

Ja riippuu ihan hemmetisti treenin kovuudesta aloittelijoiden kannattaa ottaa aika rauhasssa ne kalorit alussa, se ei kuitenkaan aina mee että mitä enemmän syöt sitä enenemmän lihasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom