palkkarista.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zevor
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sellasta täs olen miettiny et ku mul o whey+, maltoa ja glutamiinia ni miten mun kannattaa ottaa niitä? nyt otan glutamiinia 5g n.1h ennen ja palkkarissa salin jälkeen. whey+ 1,5 dl ja maltoa 1dl..... kertokkeehan et jos pitäs muuttaa määriä tms.?? :thumbs:

Kyllä tuo palautusjuoma on ihan ok. Protskua pitäisi saada päivässä 2 g /rasvaton painokilo, eikä sen tarvitse olla kaikki jauhoista. Syöt kai myös kovempaa protskupitoista ruokaa kuten rahkaa, tonnaria, raejuustoa, lihaa ym. Jos haluat ottaa välipalana protskudrinkin niin hanki siihen joku edullisempi ja hitaampi proteiini kuin Whey+, esim. Protein XL tai Maito90 tai sitten ihan joku perushera.

joo tulee syötyä tonnikalaa ja raejuustoa varsinki... entäs välipäivät? Mitä sillo ois hyvä ottaa? nyt oon väli päivinä ottanu mucle+ 2dl..

Zevor sanoi:
joo tulee syötyä tonnikalaa ja raejuustoa varsinki... entäs välipäivät? Mitä sillo ois hyvä ottaa? nyt oon väli päivinä ottanu mucle+ 2dl..

Muscle+:ssa on hiilihydraattia melkoisesti ja se on muutenkin tarkoitettu valmiiksi sekoitetuksi palautusjuomaksi. Esim. nuo mainitsemani Protein XL, Maito90 tai perushera (vaikkapa Hera80) sopii välipaloiksi.

Yleensä neuvotaan laittamaan palkkariin nopeita hiilareita, mutta Malton selosteessa kehutaan kuinka hidasta se on (DE=6). Mikä on totuus, sopiiko se palkkariin vai ei? Mitä haittaa on ottaa palkkarissa hitaita hiilareita nopeisiin verrattuna?

Kaali sanoi:
Yleensä neuvotaan laittamaan palkkariin nopeita hiilareita, mutta Malton selosteessa kehutaan kuinka hidasta se on (DE=6). Mikä on totuus, sopiiko se palkkariin vai ei? Mitä haittaa on ottaa palkkarissa hitaita hiilareita nopeisiin verrattuna?
Malto on nopea hiilari, maltoosi (maltodekstriini) GI 152. Malto siis sopii palkkariin.

Kaali sanoi:

totuus on, onohda noi DE luvut

Jethro sanoi:
totuus on, onohda noi DE luvut

Varmaan hyvä neuvo, tosin tuli hieman myösässä. Kävin just hakee pussin dextroosia. Nyt on palkkarissa puolet dextroosia ja puolet maltodekstriiniä protskujen seurana. Ei ainakaan tarvi makeuttaa millään kun tota dextroosia on noin paljon :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom