Palkkariongelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hanki
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oon käyttäny tähän asti Hera80 ja Malto6 palkkarina mutta ku tuntuu et rupee tuolla naama työntää aika paljo tota finniä. Sit ku mulla on toi laktoosi-intoleranssi ni mikähän muu laktoositonpalkkari vois olla gudaa.?
Onko kokemuksia?
Treenaan vaihtelevasti massaa ja voimaa... Pääpaino kuitenki massalla.
Ei oikein tuolla searchilla löytyny. :worship:

Finnit on finnejä. Ne tulee tai ei tule. Lähtee tai ei lähde.
Mutta laktoosittomia(ainakin lähes) protskuja:
- Optimum Nutritionin 100% Whey 60e/2270g
- Nutri Plus:n Best Whey 25 euroa/800 g
- Lähes laktoositon Protein XL 2kg 51.25€/2000g

No joo mut lueskelin et toiset palkkarit pukkaa jolleki finnejä... ja toiset ei.
Et kannattaa vissiin kokeilla mikä sopii ittelle parhaiten.

:nolo: No mulla on vähän kans sama ongelma no mut jostain pitää kärsiä. Pitää jossain vaiheessa varmaan vaihtaa palkkarii!

Hanki sanoi:
Oon käyttäny tähän asti Hera80 ja Malto6 palkkarina mutta ku tuntuu et rupee tuolla naama työntää aika paljo tota finniä. Sit ku mulla on toi laktoosi-intoleranssi ni mikähän muu laktoositonpalkkari vois olla gudaa.?

Kokeile Reco2. Vähemmän rasvaa ja laktoosia. Muutenkin ihan perushyvä palkkari.

Onko joku saanu apua tohon finniongelmaan palkkaria vaihtamalla?Itelläki puskee välis palkkarista finnejä. Oma malto sisältää 0g rasvaa/100g ja Hera 9g/100g.Onko nuo hyviä arvoja?

Joskus on finnejä niin maan perkeleesti, ja joskus taas ei melkeen yhtään..

minä ku oon vähä kuullu et ne finnit voi johtua ihan tuosta proteiinista.
Joskus tulee finnejä jo ku syö paljo ruokaa joka sisältää paljo proteiinia...

jaki_ sanoi:
- Lähes laktoositon Protein XL 2kg 51.25€/2000g
XL:lä ei ole ihan optimi palkkariproteiini kun siitä on aika paljo maitoprotskua. Muuten kyllä oikein hyvä ja maukas tuote.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aikaisemmin ei finnejä puskenut naamaan, kun sekoitin massblastiin pussin hera80:stä, alkoi naamaan puskea finnejä. Tätä ennen ei finnejä näkynyt naamassa puoleentoista vuoteen kuin pari hassua.

Musta hieman tuntuu että 15-vuotiaalla finnien pukkaaminen ei johdu palarista vaan johtain ihan muusta ;)

Vou, mulla on täysin päin vastoin.. ei oo finnejä näkyny kuukautee ku alko syömää :D

Tanssiva Rosvo sanoi:
Musta hieman tuntuu että 15-vuotiaalla finnien pukkaaminen ei johdu palarista vaan johtain ihan muusta ;)
No joo ehkä mutta mullakin lisääntyy finnit sitä mukaa mitä lisään prodea ruokavalioon. Tää tapahtui jo ennen palkkarin käyttöönottoa, teen sen samoista aineista kuin tredin aloittaja. Toistaiseksi ainoa "kunnostautumisen" haittapuoli, sitäkin v*tuttavampi. En oikein tiedä mitä tolle pitäis tehdä, kun tulee ikävä entistä persikkaihoa...
Tästä on ainakin punttimimmien puolella juttua paljonkin.

Voiskohan finnejä tulla niiden nopeiden hiilareiden johdosta?? Ite oon ainakin lopettanut vähäks aikaa dextron käytön sillä naamaan iski näppylän ja haluun nähä olisko näillä yhteys.. En haluas pitää palkkarin ottamisen lopettamista vaihtoehtona, mut jos naamaan iskis paha akne niin vois jo harkita.

Kai tiedätte, että yhdessäkään tutkimuksessa ei ole todistettu ruokavalion ja finnien välistä yhteyttä?

Halo sanoi:
Kai tiedätte, että yhdessäkään tutkimuksessa ei ole todistettu ruokavalion ja finnien välistä yhteyttä?

En oo seurannut pahemmin tutkimuksia, mutta olen kokemuksesta huomannut, että jos syön vaikka parina päivänä rasvaista ruokaa, niin naama kiiltää "kuin kollin munat kuutamolla... "
:offtopic: Sorry irstaalta kalskahtava sawolaisvertaukseni,
mutta pointtini oli että kyllä ruokavalio näkyy helposti ihossa; ukkoni saa puolestaan finnejä selkäänsä heti jos syö JUUSTOA. :jahas:

no ei ne finnit prodesta tai maltosta tule,idiootti moista väittää!!
sillonhan niitä tulis ruuastaki,peseytykää useammin ja käyttäkää jotain hoitotuotteita naamaan:whip:

zztop sanoi:
no ei ne finnit prodesta tai maltosta tule,idiootti moista väittää!!
sillonhan niitä tulis ruuastaki,peseytykää useammin ja käyttäkää jotain hoitotuotteita naamaan:whip:
Näppituntumalla se nyt vaan on niin että heti kun lisäsin proteiinia ruokavalioon reilulla kädellä niin finnit lisääntyi. Samoihin aikoihin aloin käyttää palautusjuomaa. Heti kun prodea vähentää niin finnit myös vähenee. Sattumaa? Tuskin.

Parhaan makuinen ja hyvät ravintoarvot omaava valmispalautusjuoma mitä olen kokeillut on ehdottomasti Prolabin N-large. Tämä on lisäksi vähälaktoosinen. Harmillista kun sitä ei nyt pakkiksella ole myynnissä ollut, mutta v'hintään yhtä hyvän makuinen proteiinivalmiste on tuo Optimumin 100% Whey ja kun siihen lisää maltoa (ja kenties kreatiinia+glutamiinia) niin rakentuu siitä hyvä palari.

Jos joutuu vähälaktoosisia tuotteita ostamaan, niin suosittelen ostamaan samalla hyvän makuisiakin. Sillä ne tuotteet joista laktoosi on pilkottu ovat kalliimpia kuin tavalliset laktoosia sisältävät tuotteet. Mitä järkeä niellä paskan makuista jauhoa, jos samaan hintaan saa herkkuakin? On tietenkin eri asia, jos laktoosia pitää olla todella vähän, silloin kyseeseen tulevat puhtaat hera-isolaatit joiden laktoosipitoisuus on alhainen ja makuna neutraali maustamaton. Ykkösluokan proteiinia, joskin lähes poikkeuksetta maustamatonta.

Villi veikkaus finneistä olisi proteiinijauheen (varsinkin halpojen) sisältämä rasvan määrä, joka sitten pukkaa hiukan finnejä. Toki nuorille miehille pukkaa niitä muutenkin, joten en nyt ensimmäisenä olisi sanomassa, että vika löytyy lisäravinteista - vaikka kaikki on mahdollista, pitää vaihtaa tuotteita jos joku ei itselle sovi. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom