palkkarin sekoitus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja palmu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voitin pokerista 20€ ja kävelin sen jälkeen luontaistuote kaupan ohi ja hain sieltä fast hera80(vanilja) ja malto6 palkkariks, kotona sekoitin heraa maitoon ja oli ihan hyvää, mutta sitten koitin veteen ja maistui liian voimakkaalta. Eli mitkä ovat teidän sekoitus suhteenne? itsellä oli 5dl vettä, 3rkl heraa ja 1rkl maltoa.

Jepjep... 1,5 desiä heraa ja desi maltoa. Vettä tarpeeksi.

kukkura desi roteiinia ja kukkura desi maltoa, vettä laitan 3desiä.

Tuli mieleen, että noissa valmiissa palkkareissa on aika paljon hiilareita. Jos sekoittelee itte tommosen palkkarin ja haluis välttää hiilareita niin mimmoisella sekoitussuhteella kannattais tehdä? Ja pitäiskö lisätä jotain muuta tohon? (vai meneekö hifistelyksi?) Noissa valmiissa palareissa näkyy olevan joitakin aineita lisättynä perus proden ja hiilarin lisäksi(kreatiini, gutamiini,tauriini).

Omaan palkkariin menee nykyisin 3 dl maltoa ja 2 dl proteiinia. On vähän tahmeaa mönjää mutta tosimies ei valita vaan nielee. :lol2:

Tomppa85 sanoi:
Omaan palkkariin menee nykyisin 3 dl maltoa ja 2 dl proteiinia. On vähän tahmeaa mönjää mutta tosimies ei valita vaan nielee. :lol2:
Oho... hst:n laihtumisvaaran takiako tuommoinen satsi? :)

NatuSan sanoi:
Oho... hst:n laihtumisvaaran takiako tuommoinen satsi? :)

No kun Hulkkikin vetää palkkarissa 150 g maltoa niin tottahan minunkin täytyy. Ainiin, ja tuohon palkkariin laitan vielä 1 dl mehutiivistettä ja 5 dl vettä. On vähän ätläkkää kuten pitääkin. :hyper:

Jormax sanoi:
Tuli mieleen, että noissa valmiissa palkkareissa on aika paljon hiilareita.--
Kyllä palautusjuomassa pitääkin olla, jos ei oo dietillä. Elimistö palautuu paremmin kun sitä siellä on, eli ei se hiilari ihan turhaa siellä valmiissa palkkarissa ole.
Olikohan Body vai mikä josta luin, että gramma hiilaria/painokilo olis hyvä, mutta kuulostaa aika paljolta.

Saapas sanoi:
Kyllä palautusjuomassa pitääkin olla, jos ei oo dietillä. Elimistö palautuu paremmin kun sitä siellä on, eli ei se hiilari ihan turhaa siellä valmiissa palkkarissa ole.
Olikohan Body vai mikä josta luin, että gramma hiilaria/painokilo olis hyvä, mutta kuulostaa aika paljolta.

No dietillähän tässä yritetään olla. Ite sekoitetussa palkkarissa olis vaan helppo säädellä noita hiilareita tolla maltolla. Meinasin vaan, että pitäiskö tohon sekoitelaa viä jotain eksoottisempaa lisäksi?
Nyt vetelen valmispalkkaria 40g, josta tulee p:17g ja hh: 19g ja lisäks oon sekoittanut tohon viä 30g heraa josta p:25 ja hh n.0g Rasvaahan noista tulee jotain 0.5g. Mainoksiahan täällä ei kait sallita niin jääköön noi nimet mainitsematta ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tomppa85 sanoi:
No kun Hulkkikin vetää palkkarissa 150 g maltoa niin tottahan minunkin täytyy.
En todellakaan vedä; bulkin lopulla olen ehkä jopa sen 150 g hiilaria palkkarissa ottanut kun on ollut vaikeuksia saada tarpeeksi kaloreita. Normaalisti minulla ei ole palkkarissa kuin noin 60 g hiilaria (2/3 panimosokeria eli dekstroosia ja 1/3 maltoa).

Mites ton mönjän saa parhaiten sekaisin? Laitan tohon Fastin shakeriin desin maltoa ja saman verran hera80:stä ja noi kun sinne heittää niin sitten ei jääkkään vedelle enään hirveesti tilaa kun pitää jättää sinne tilaa sekoittamistakin varten, eli vettä mahtuu vain vajaa puoli litraa sinne. Ja sitten sekoittamisen suoritan siten, että ensin jauhot pohjalle, sitten vettä jonka jälkeen lusikalla sekaisin(shakerin mukana tulleessa lapussa sanottiin, että hiilaripitoiset virvokkeet pitää sekoittaa ensin lusikalla) ja sitten ravistusta. Mutta sittenkin meinaa tuohon juomaan välillä jäädä paakkuja :urjo: , ilmeisesti en saa sitä kunnolla sekaisin kun olen laittanut liikaa vettä, mutta kun menee muuten liian paksuksi mun makuun. Onko olemassa isompia shakereita kuin toi Fastin 700mg vetävä?

Hulkki sanoi:
En todellakaan vedä; bulkin lopulla olen ehkä jopa sen 150 g hiilaria palkkarissa ottanut kun on ollut vaikeuksia saada tarpeeksi kaloreita. Normaalisti minulla ei ole palkkarissa kuin noin 60 g hiilaria (2/3 panimosokeria eli dekstroosia ja 1/3 maltoa).

Jaa no muistikuvani kertoi vain että jossain threadissa kerroit juuri laittaneesi 150 g hiilaria palkkariin. Sanoin vahingossa että maltoa, hyvä että korjasit. Ei ollut tarkoitus levittää väärää informaatiota, kyseessä oli pelkkä heitto...

Itse tykkään laittaa noin reilusti palkkariin tavaraa, koska toteuttamani treeniohelma (NatuSanin mainitsema hst) on aika rankka ja tuntuu että treenin jälkeen tarvitsee rutosti energiaa.

Ennen hst:tä käytin palkkarissa hieman pienempiä määriä ja hh/p suhde 1/1.

Viimeisimmät palautusjuoma drinksut:

1 dl Mass Blast
1 dl heraa
1 dl maltoa
+kreatiini
+glutamiini

Hiilarien määrä riippuvainen treenin kestosta/voluumista jne.

Jaahas vai, että palkkarit tänne, noh olkoon meneeksi.
Nyt on käytössä tuo Spirit Power Recover jota otan sen 100g jossa on 50g proteiinia ja sitten 38g hiilaria tietääkseni suurin osa maltoa ja kait dextroa jonkin verran en ole ihan varma ja tietenkin tuoteessa on 20 000mg Glutamiinia! Eikös tuo ole 20g? Eli aika runsaasti ja sitten itse nakkaan joukoon joku 5-10g kreatiinia, nyt tuo kreatiini on Sport LifeNutrionin. Makuna on tuo uniikki Capuchino joka on ihan suhteellisen hyvää. Sitten kun tuo loppuu niin on sitten säilössä Sport Life Nutrionin Recover+ jossa on hiilareita 42g ja proteiinia 40g ja glutamiinia sekä kreatiinia 5g..

Mun palautusjuoma: 1,5 desiä heraa, 1 desi maltoa ja 5g kreatiinia. 5 desiä vettä.

Lopetan tosin kreatiinin käytön kun kuukausi vaihtuu niin meinasin vetää seuraavan kuukauden valmista palautusjuomaa Evolutionin Phasea. Harmi kun pakkotoistolla ei ole valikoimissa Evolutionin tuotteita, oisin liittynyt jo vipiks jos ois ollut :(

Back
Ylös Bottom