Palkkariksi HT-R vaiko Muscle+?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pantera
  • Aloitettu Aloitettu
En ole itse vielä koittanut Muscle+ vaniljaa, sen uskoisin olevan maittavaa. Mass2 ja Mass blast ovat takuuvarmat maun puolesta, sinne vain kreaa ja hippasen glutaa niin voila.

After max on kanssa aika hyvänmakuista, ei pärjää kuitenkaan Fastin uusille tekeleille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muscle+ en ole lipittänyt enkä tuotteeseen perehtynyt, mutta toinen pussi HT-R:ää menossa ja hyvin hoitanut asiansa. Kahvi ja vadelma sopivat kumpikin hyvin suuhuni maultaan kuhan sekoittaa maitoon taikka 2/3 maitoa+1/3vettä. Jos laimeemmaksi menee niin maistuu melko teolliselta. Eli 2-3dl maitoa, 1dl vettä ja 1dl jauhoa niin pystyy vielä juomaan, näin siis dietillä ollessani tein.

Mitä tulee HT-R:n kreatiinisisältöön niin tuossa paketin reseptissä mainitussa 1dl määrässähän on 5g eikä 10g sitä kreaa, sillä se desi sisältää n. 50g jauhoa.

:offtopic:

Ja näin 1v ja 8kk treenanneena sanoisin että näistä mömmö asioista voi kaiken oppia hyvinkin nopeasti lukemalla(viikossa jopa) tai vaikka puolessa vuodessa jo itse testaamallakin, sillä esim minulla palkkari pussi kestää n. 1kk ja 2vko ja parin pussillisen jälkeen jo varmasti tietää toimiiko jauhe ja voi jo kokeilla vaikka jotain toista. Näin puoleen vuoteen kerkeääkin jo monta ainetta vertailemaan saatika sitten vaikka kokonaisen vuoden aikana.

Mää en oo kyllä suoraansanottuna KOSKAAN huomannut mitään, millä toteaisin jauhojen "toimivuuden" - kunhan juon niitä noiniinkuin hyvän mielen ja placebon aikaansaamiseksi, kun en oo horkkiinkaan uskaltanu koskee.

Ainoa, mistä nyt vois ehkä sanoo, että vaikutuksia on tuntenut on tuo kofeiini, kun on lyöny tuntia ennen treeniä joskus 5 tabua naamaan (en juo kahvia) ja sitten ehkäpä kreatiinin vaikutuksia nyt jotenkuten pystyy huomioimaan - kun on kunnon satsi päällä tauon jälkeen. Proteiineista ja palkkareita en kyllä todella ole koskaan osannut sanoa, mikä "potkii", mikä ei. Yhtä kippeenä sitä on lihojen suhteen oltu, vetäny mitä hyvänsä...maku ja lähinnä teoreettiset arvot ratkasee.

Kyllä määkin teoriassa jotain näistä tiiän, ekat soijaROUHEjuomat vedetty naamaan joskus -90...Käytäntö on kuitenkin eri, miten niiden vaikutuksia huomaa fysiikassa.

Tape sanoi:
mutta kun tästä pystyy näköjään nykyäivänä tekemään lähes nautintoakin, jota oikein odottaa, että NYT mää pääsen taas sen litkun ääreen...

Kissankuseenkin tyytyväiset älkööt vastatko

Mä käytän Muscle+:aa suklaanmakuisena, ja se on ihan oikeasti hyvää :kuola: (kun ei tee sitä liian vetiseksi). Makuhermojen pitäis mulla olla ihan kunnossa :D .

Toisaalta jos mua pikkaisenkaan epäilyttäisi että vanhalle, hyvälle palkkarille ei ole parempaa vaihtoehtoa, niin ehkä mä käyttäisin sitten sitä vanhaa ja vaan lisäisin siihen tarvittavat lisukkeet.

Muscle+:aa mullakin. HT-R:ssä on kreatiinit valmiina, muuten käsittääkseni samassa suhteessa hh:t ja pr:t... eli 1:1 tai 50/50(%) Mieluummin lusikoin kreatiinit omasta purkista palkkariin.. Tulee halvemmaksi pidemmän päälle..

Muscle+ on mansikan makuisena ja ihan ok makuista paitse että heran maku puskee läpi väkisinkin tehden siihen hieman kananmunaisen esanssin :)

HarryG sanoi:
Muscle+:aa mullakin. HT-R:ssä on kreatiinit valmiina, muuten käsittääkseni samassa suhteessa hh:t ja pr:t... eli 1:1 tai 50/50(%)

HT-R:ssä on 2:1 protskut ja hiilarit muistaakseni

Minulla ei lihakset enää kipeydy läheskään samaan malliin kun sillon kun vedin Reco2:ta. Muita palkkareita en ole käyttänyt mutta ainakin noiden välillä on selvä ero. Reco 2 tosin on aika namia kun hiilihydraattia löytyy paljon :kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom