Palkkariin kaakaoo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mupa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Ostin tollasen hera80 pussin ja ajattelin jos malton voisi korvata kaakao jauheella, niin saisi siinä samalla vähän makua siihen juomaan.
Kaakao jauheessa näyttäisi olevan 82% hiilareita.

Eli onko mitään järkeä?

Malto on erittäin nopeaa hiilaria, en luule että kaakkao on niin nopeasi imeytyvää? JA tosiaankin tuo määrä..

Ite laittanu pari kertaa van houten merkkistä kaakaoo, eikä sitä kovinkaa paljoa tarvinu sinne sekoittaa että sai kivan maun siihen juomaan.

Ei todellakaan tartte sitä koko hiilarimäärää kaakaojauhona vetää ja tulee muuten aika kalliiksikin jos alkaa silleen tekemään. Jos hiilareita on palkkarissa vaikkapa 50 g, niin korvaa 10-20g niistä hiilareista sillä kaakaojauholla ja loput maltoa, varmasti tulee makua riittävästi.

Onko noissa kaakaoissa paljon eroja. Olen vedelly "vanhanaikaista" van houtenia, mutta en ole paljoa asiaa ajatellut. Luulis et lapsille tarkoitetuissa on lisätty sokeria (O'boyt sun muut)

J.EdgarHoover sanoi:
Onko noissa kaakaoissa paljon eroja. Olen vedelly "vanhanaikaista" van houtenia, mutta en ole paljoa asiaa ajatellut. Luulis et lapsille tarkoitetuissa on lisätty sokeria (O'boyt sun muut)

Taviskaakaojauheet on puolet sokeria puolet kaakaota. Eli ON eroa Van Houteniin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mupa sanoi:
Ostin tollasen hera80 pussin ja ajattelin jos malton voisi korvata kaakao jauheella, niin saisi siinä samalla vähän makua siihen juomaan.
Kaakao jauheessa näyttäisi olevan 82% hiilareita.

Eli onko mitään järkeä?

Laita molempia, niinkuin Timba ylempänä ehdottaa. Itse teen niin. Malto + hera + kaakao + vitamiinijauhe + kreatiini + glutamiini = mun palkkari.

Suositut

Back
Ylös Bottom