Palkkaribanaani

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No mie olen laskenut että yhessä Banaanissa olisi selaiset 103.6 kcal, 1.3g p, 22.75g h, 0.8g r eli ei riitä. Kyl vähintaan 1g / painokilo pitäsi tulla sitä hiiltä.

Ei kai nyt sentään ihan 1g/painokilo tarvis tulla. Luullakseni aika moni on liikkeellä sellasseella 50/50 (yht n.100g) suhteella ja oletan että pakkislaiset painaa keskimäärin enemmän kun to n 50kg :D. Eli jos ei palkkaria halua niin pari banskua ja purkki rahkaa niin sen pitäis riittää ainakin alkuun.

saecci sanoi:
Ei kai nyt sentään ihan 1g/painokilo tarvis tulla. Luullakseni aika moni on liikkeellä sellasseella 50/50 (yht n.100g) suhteella ja oletan että pakkislaiset painaa keskimäärin enemmän kun to n 50kg :D. Eli jos ei palkkaria halua niin pari banskua ja purkki rahkaa niin sen pitäis riittää ainakin alkuun.

No ei kai sentään rahkaa palautumiseen, sehän on hitaasti imeytyvää tavaraa. Mun mielestä ainakin proteiinit kannattaa ottaa treenin jälkeen ihan jauheista. Hiilarit voi sitten ihan hyvin ottaa vaikka siitä banaanista, mielellään siis vähän isommasta banaanista. Banaanissahan on lisäksi jos jonkin sortin vitamiinia ja hivenainetta, joten senkin puolin hyvä ratkaisu.

Mie en tajuu tätä 50/50 palkkaria. En lainkaan tajua. Eikö sitä muka ole toitotettu riittävästi että hiilareita ja rotskua tarvii ihan helvetisti reenin jälkeen? Ennen kaikkea hiilareita. Siis en tiedä tarkasti näitä juttuja mutta kyllä kaikkialta mistä lukee niin hiilareita käsketään vetään niin perkuleesti. Ennen pakkotoistoa luulin että 1:2 -suhde on se "oikea" palkkari. Ihme hiilarikammosia täälläkin. ;)

Niin ja itellä monesti tulee vedettyä hiilaripainotteisen palkkarin jälkeen vielä bansku.

Joo jostakin vaan heitin tuon...olen pahoillani. Treenin jälkeen ei oikein järki kulje. Itsellä on tällä hetkellä 40g protskua, 32g hiiltä ja silleen. Mulla toimii. :rock:

Syön yleensä joko yhen ison tai kaksi pientä banaania (tai omenaa vastaavan määärän) palautusjuomaa siemaillessa. Silti palautusjuomaan tulee maltoa, yleensä hieman enemmän, kuin protua.

PunttiOskari sanoi:
No ei kai sentään rahkaa palautumiseen, sehän on hitaasti imeytyvää tavaraa. Mun mielestä ainakin proteiinit kannattaa ottaa treenin jälkeen ihan jauheista. Hiilarit voi sitten ihan hyvin ottaa vaikka siitä banaanista, mielellään siis vähän isommasta banaanista. Banaanissahan on lisäksi jos jonkin sortin vitamiinia ja hivenainetta, joten senkin puolin hyvä ratkaisu.
No sori.. jäi kyllä vähän epäselväks :). Tarkotin että jos ei jostain syystä halua palkkaria kiskoa niin toi rahka+banaani tai 2 vois pikkasen paikata. Ei se alottelijoilla imeytyminen kai nyt sekunneista kiinni oo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmmm... tuli tässä mieleen että olen varmaan jokin erikoistapaus kun en hiilareita lisää ollenkaan palkkariini... Käytän vain mitallisen 100% Wheytä ja 3dl maitoa palautuksessa... Tiedän että tämä on ihan väärä tapa ottaa palkkari, joten tässä syitä miksi teen näin:

1.) Tuo maistuu parhaalle ilman lisähiilareita juuri kevytmaidon seassa.

2.) En ole mikään hifistelijä enkä täten usko että sillä olisi mitään väliä käytännössä miten tuon palautusjuoman otan vai otanko ollenkaan. (Tosin nykyään en voi elää ilman tuota koska siitä on tullut jo niin tapa, ja tuntuu että treenit on pilalla jos ei tuota herkkua saa kaataa kurkusta alas treenin päätteeksi.)

3.) Tämä kaikesta huolimatta toimii itselleni ihan yhtä hyvin kuin mikä tahansa muu tapa ottaa palautusjuoma, jonka olen kokemuksen kautta huomannut, mutta tämä on paljon mukavampi nauttia..

Amerikan Jeesus sanoi:
Hmmm... tuli tässä mieleen että olen varmaan jokin erikoistapaus kun en hiilareita lisää ollenkaan palkkariini... Käytän vain mitallisen 100% Wheytä ja 3dl maitoa palautuksessa... Tiedän että tämä on ihan väärä tapa ottaa palkkari, joten tässä syitä miksi teen näin:

1.) Tuo maistuu parhaalle ilman lisähiilareita juuri kevytmaidon seassa.

2.) En ole mikään hifistelijä enkä täten usko että sillä olisi mitään väliä käytännössä miten tuon palautusjuoman otan vai otanko ollenkaan. (Tosin nykyään en voi elää ilman tuota koska siitä on tullut jo niin tapa, ja tuntuu että treenit on pilalla jos ei tuota herkkua saa kaataa kurkusta alas treenin päätteeksi.)

3.) Tämä kaikesta huolimatta toimii itselleni ihan yhtä hyvin kuin mikä tahansa muu tapa ottaa palautusjuoma, jonka olen kokemuksen kautta huomannut, mutta tämä on paljon mukavampi nauttia..

:rock: :kippis1:

Juuri näin. Ihan käsittämätöntä miten jotkut jaksaa hifistellä niin paljon asiasta kuin asiasta. Kaverini kauhistelee kun vedän mass blastia palautukseen, siinähän on MAITOJAUHETTA!!! :eek: Hui kauhistus sanon minä. Aivan sama vetääkö purkin tonnikalaa ja 5 banaania vai tarkan sekotuksen dekstroosia ja maltoa ja heraa ja bcaa-juttuja ja glutamiinia ja kreatiinia. :jahas:

Kuhan nyt saa sitä ravintoa treenin jälkeen niin homma on kunnossa.
Ammattikehoilijat sitten tietty erikseen, kai niillä oikeesti jo vaikuttaa noinkin pienet asiat.

Mitenhän iso rikos olisi jos ottaisi palkkarin malton tilalle vaikka suklaata tai irtiksiä? :kuola: Taitaa imeytyä varmaan yhtänopeasti kuin maltokin.

En ole asiantuntija joten ota unreal mun vastaukseni varauksella, mutta miksei? Tavaksi en ottaisi tuota mutta kyllä sillon tällön voi vetää, ei kannata liikaa stressata. :) Toisaalta mun mielestä mielummin irtikset, kuin suklaa.. No tää oli vain mun mielipide, itse vedän palkkarin, mutta on tullu mullekin mieleen koittaa joskus jotain muuta.

saecci sanoi:
No sori.. jäi kyllä vähän epäselväks :). Tarkotin että jos ei jostain syystä halua palkkaria kiskoa niin toi rahka+banaani tai 2 vois pikkasen paikata. Ei se alottelijoilla imeytyminen kai nyt sekunneista kiinni oo.

Onhan se nyt epäkäytännöllistä raahata banaaneita ja rahkoja(maito tuotteena pilaantuu nopeasti lämpimässä) sinne puntille asti.
Käy ihan suosiolla ostamassa vaikka pussi Fastin Reco2:sta niin sillä selviää ja sano niille proteiini-hormoni -arvostelioille, että prkl.

Niin ja miksi tehdä itselleen hallaa vetämällä palautukseen huonommin sopivaa tavaraa, kun on mahdollisuus hoitaa homma kunnolla .(PISTE)

Tiilisukassa sanoi:
Niin ja miksi tehdä itselleen hallaa vetämällä palautukseen huonommin sopivaa tavaraa, kun on mahdollisuus hoitaa homma kunnolla .(PISTE)

Kaikki ei oo hc bodaajia ja niiden mielestä on ihan deividiä vetää jotain hormonipalkkaria ja muutenkin. Ruisleivällä ja piimällä kato (hapansilakka EHKÄ).

Itse vedän palkkarina Spirit Power Recoweria jossa on on muistaakseni 20 000 mg:tä glutamiinia 100 g:ssa eli 20 grammaa. Siinä on proteiinia 50 ja hiilaria 38 ja palaudun todella hyvin. Sitten tuon lisäksi isken kreatiinia tuohon juomaan.

Sitten toinen palkkari jota käytän on SportLife Nutrionin Recover+:ssaa. Siinä on hiilaria 42 grammaa ja proteiinia 40 grammaa ja sitten näiden lisäksi 5 grammaa kreatiinia ja 5 grammaan glutamiinia ja vielä tämän päälle viskasen kreatiinia ja glutamiinia joukkoon molempia joku 3-5 grammaa lisää.
Ja kekkonen hyvin toimii!!! :rock: :rock:

NGV sanoi:
Sitten toinen palkkari jota käytän on SportLife Nutrionin Recover+:ssaa. Siinä on hiilaria 42 grammaa ja proteiinia 40 grammaa ja sitten näiden lisäksi 5 grammaa kreatiinia ja 5 grammaan glutamiinia ja vielä tämän päälle viskasen kreatiinia ja glutamiinia joukkoon molempia joku 3-5 grammaa lisää.
Ja kekkonen hyvin toimii!!! :rock: :rock:

42+40+5+5 = 102, eli joku tässä laskuopissa nyt mättää. :jahas:

Back
Ylös Bottom