Palkkari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puma
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
IMO maidon kanssa maistuu paremmalta. Palkkari imeytyy myös hieman hitaamminen maitoon sekoitettuna mutta sekin on IMO vähän turhaa hifistelyä.

Puma sanoi:
Juu , aattelin vaa onko siinä imeytymis nopeudes jotain merkittäviä eroja maidon kans
Tarkoista eroista ei ole tietoa mutta tuskin niissä nyt mitään kovin merkittävää eroa on. Ihan hyvin oon tullut toimeen maitoon sekoitettuna. Toki parempi se on juoda veden kanssa jos tykkää mutta kun en tykkää niin en juo :D

Kyllä se palkkari kannattais opetella juomaan veteen. niihin makuihin tottuu ja en minä ainakaan juo palkkaria siksi että se maistuisi erityisen hyvältä

Mä en kyllä ymmärrä, että mikä siinä nyt niin pahalle maistuu? Myönnettäköön, että esmes maustamaton hera on kyllä aika happaman makuista, mutta kun laittaa pari ruokalusikallista kaakaojauhetta, niin heti menee paremmin alas.

renki sanoi:
Mä en kyllä ymmärrä, että mikä siinä nyt niin pahalle maistuu? Myönnettäköön, että esmes maustamaton hera on kyllä aika happaman makuista, mutta kun laittaa pari ruokalusikallista kaakaojauhetta, niin heti menee paremmin alas.
Tai maustaa sen Fun Light mehutiivisteellä ja sen jälkeen menee palkkari kuin palkkari alas ilman :urjo:

Ei ne maustetut paljoo maksa enempää jos ei ny iha opiskelijapudjetill eleile..
Ja veteen se sekotetaa, helppo salilla vaa vetää kraanasta vettä saakkerii ja sekottaa..

Veden kanssa sikäli parempi että saa yleensä raanasta vettä ihan paikan päällä eikä tarvi kuskailla maitoa mukana. Myöskin IMO lämmennyt maito ei ole ihan parasta. Mutta jos ei halua hifistellä ja pystyy järkkäämään maidon (esim treenaa kotona) niin ei kai sitä kukaan ole estämässä käyttämästä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ite juon veden kanssa, jos maitoon joisin nii menis aika paljo :rolleyes:

Hmm.. tää mun ilmasu ei oo kovin häppöstä :D. Kantaa otan mutta ei saa selvää että millä tavalla ite teen.. noh.. Kyllä itsekin käytän kylmää vettä palkkarin sekaan.

Veteen vain ja syytkin on jo tulleet, mutta kerrataan:

-Salilla saa hanasta kylmää vettä, ei tartte kuskailla maitoa mukana
-Veteens sekoitettu palkkari imeytyy nopeammin
-Mehutiivisteen tai kaakaojauhon kanssa saa hyvänmakuista jos jauho ei ole maustettu
-Hyvänmakuiset palkkarit, kuten Mass Blast, ei todellakaan tartte mitään maitoa että maku paranisi

Siinä jotain...

Back
Ylös Bottom