Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse nostelen elopainoa bulkilla about 0,2-0,35kg per viikko enkä yhtään enempää ja olen +:lla about 100-350.. On toiminut mulla. .:Dhölkkääjä sanoi:mikä olisi treenavalle aloittelijalle sopiva painon nousu tahti vaikka kuukaudessa?
niin ja että ei mene läskiksi.. pää osin lihaa?
pevelius sanoi:jos painat 42, niin ei varmaan haittaa vaikka syöt omat ja naapurien ruuat.
Timba79 sanoi:Myöhemmin sitten tuo 0,5 kg kuukaudessakin on paljon jos siitä reilu puoletkin on lihasta.
Tuota itse alun perin olen ollut 7 vuotta elämästäni ylipainoinen ja lihasta ne ei ollut vaan kunnon läskiä ja nyt olen päässyt suurimasta osast eroon joten ihan vaan siksi bulkkaan todella rauhalisesti.hölkkääjä sanoi:niin no itellä se on ollut sen 300 grammaa vkos... ellei puoli kiloa. ihan hyvä näin varmaanki?
edit: niin ja NGW oon mietiskellyt että ootko sä alottaessas ollu riisi tikku vai vähän lihavampi?
ZaGaTo sanoi:Itellä on ainakin todella vaikeaa seurata tota painoo,koska aamulla kun painon katon,niin se heittelee jollain 0.5-1kg.Kun mullla vaikuttaa,niin paljon et monelta syön ja sit monelta meen nukkuun.Yleensä on viä maha täynnä ku herään aamulla.Paitsi v-loppusin se näyttää melkein sitten oikeen painon kun voi herätä paljon myöhemmin.