paljonkos?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
mikä olisi treenavalle aloittelijalle sopiva painon nousu tahti vaikka kuukaudessa?
niin ja että ei mene läskiksi.. pää osin lihaa?

hölkkääjä sanoi:
mikä olisi treenavalle aloittelijalle sopiva painon nousu tahti vaikka kuukaudessa?
niin ja että ei mene läskiksi.. pää osin lihaa?
Itse nostelen elopainoa bulkilla about 0,2-0,35kg per viikko enkä yhtään enempää ja olen +:lla about 100-350.. On toiminut mulla. .:D

en tiiä sitä sopivaa mut ittel tullu vajaas vuodes 15kg, ja siis tietenki osa läskiä koska muuten ei niin paljoo noin nopeesti paino nouse. Mul ei kuitenkaan haittaa ku sen verran laiha olin :)

niin no itellä se on ollut sen 300 grammaa vkos... ellei puoli kiloa. ihan hyvä näin varmaanki?

edit: niin ja NGW oon mietiskellyt että ootko sä alottaessas ollu riisi tikku vai vähän lihavampi?

no painan 42 ja syön ~2500kaloria. eli haittaako jos syön joka päivä tuon verran vai niinä päivinä jolloin ei treeniä niin syön vähemmän?

pevelius sanoi:
jos painat 42, niin ei varmaan haittaa vaikka syöt omat ja naapurien ruuat.

:lol2: Mutta tosissaan, jos 42 painaa, pitäisi 2500 kalorillakin saada jo jotain aikaiseksi. Mielellään silti hieman enemmän, jos on kasvuiässä.

no hyvä :) saa mutustaa hyvällä oma tunnolla..
toinen kysymys kerta tredin nimi on paljonko niin paljonko massa hakuisessa penkki treenissä nostetaan painoa per kerta? kun itse teen 22.5 kg 8 toistoa (pyydän, ei akkojen rauta kommentteja) niin nyt kun ensi kerran on penkkiä taas niin teenko nyt 25kg ja yritän saman määrän toistoja vai alanko yrittää saada enempi toistoja tuohon 22.5kg?

malmin määrää mielisin nostamaan ja kukaan ei voi väittää ettei tajua miksi.

Itellä kasvaa yleensä aika pirun nopsaan, söin tossa kaks viikkoo syöttöporsaana ja aamupaino kasvoi 72,2-5 - 74,4-6 ja väittäsin ert ihan kaikki ei ainakaan oo läskiä. ~10kk:ssa tullut joku reilu 15 kiloo lisää enkä usko että läskin määrä on ainakaan noussut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipä sitä painoa kannata aloittelijankaan hankkia mitään älytöntä tahtia. Puoli kiloa viikossa on riittävä tahti jos haluaa ettei sitä läskiä ylenmäärin tule. Tietysti todella hoikassa kunnossa oleva aloittelija voi sen 10 kg lihastakin vuodessa hankkia, mutta siltikin 1 kg per kuukausi tahti alkaa olemaan aikalailla järkevä maksimi. Myöhemmin sitten tuo 0,5 kg kuukaudessakin on paljon jos siitä reilu puoletkin on lihasta.

Timba79 sanoi:
Myöhemmin sitten tuo 0,5 kg kuukaudessakin on paljon jos siitä reilu puoletkin on lihasta.

Itellä on ainakin todella vaikeaa seurata tota painoo,koska aamulla kun painon katon,niin se heittelee jollain 0.5-1kg.Kun mullla vaikuttaa,niin paljon et monelta syön ja sit monelta meen nukkuun.Yleensä on viä maha täynnä ku herään aamulla.Paitsi v-loppusin se näyttää melkein sitten oikeen painon kun voi herätä paljon myöhemmin.

hölkkääjä sanoi:
niin no itellä se on ollut sen 300 grammaa vkos... ellei puoli kiloa. ihan hyvä näin varmaanki?

edit: niin ja NGW oon mietiskellyt että ootko sä alottaessas ollu riisi tikku vai vähän lihavampi?
Tuota itse alun perin olen ollut 7 vuotta elämästäni ylipainoinen ja lihasta ne ei ollut vaan kunnon läskiä ja nyt olen päässyt suurimasta osast eroon joten ihan vaan siksi bulkkaan todella rauhalisesti.:rolleyes:

ZaGaTo sanoi:
Itellä on ainakin todella vaikeaa seurata tota painoo,koska aamulla kun painon katon,niin se heittelee jollain 0.5-1kg.Kun mullla vaikuttaa,niin paljon et monelta syön ja sit monelta meen nukkuun.Yleensä on viä maha täynnä ku herään aamulla.Paitsi v-loppusin se näyttää melkein sitten oikeen painon kun voi herätä paljon myöhemmin.

Mittailet sitä painoa esim. joka toinen päivä aina aamuisin ja tsekkailet sitten vähän pidemmällä aikavälillä. Siinä ne heittelyt ei enää paljon paina.

Aika yksilöllistähän tuo sinänsä on ja riippunee treenitavastakin. Sun painonen alottelija jos oikeesti täysiä treenaa niin väitän vakavasti että joku 3-4 kg kuukaudessa olis vielä ihan hyvä vauhti.
Tai aika pahahan se on mennä sanomaan mitään absoluuttista. Älä tuijota lukuja niin tarkkaan vaan syö, treenaa ja kato peilin kautta oletko tulossa hirveäksi läskiksi. ;) Sun painollas tosin ei pitäs olla mitään hätää vielä vähään aikaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom