Paljonko voi kertyä rasvaa 2 päivän aikana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja empsu
  • Aloitettu Aloitettu
Rupee jo paniikki huutamaan pään sisällä, oon onnistunut pudottamaan painoa ja kiinteytymään ihan mukavasti ja syönyt päivässä jonkun
600-1500 kcal.. Eilen kumminkin söin puolitoista pussia pähkinöitä (n. 700g) ja niistähän tulee kaloreita ihan älyttömästi! Se oli sitten jo
isku itselleni ja ajattelin että peli on jo menetetty, jolloin naamaan upposi vielä banaani-jogurttilastuja ja 360g raejuustoa.... ja nyt tänään
vielä napostelin loput pähkinäpussista (ehkä 300g) ja jalopenojuusto sipsejä!! JÄRKYTTÄVÄÄ!! Illemmalla on vielä edessä häät, joissa nyt on
varmasti kaikenmaailman kermakakkua tarjolla.

Eli keskustelun pointti, paljon on mahdollista lihoa tälläisellä syöntimäärällä? Jos kuitenkin heti huomenna palaan takaisin ruotuun, ja menen
ensvkon vielä vähän matalemmilla kaloreilla? Liikuntaakaan ei ole tullut nyt eilen eikä tänään harrastettua, paitsi ehkä 2,3km kävelylenkki
aamulla (reipasta kävelyä, tuli kuuma)

Kamala morkkis, peilistä katsoessa tuntuu siltä että mahaan ja käsiin on läsähtänyt rasvaa varmaan viiden kilon edestä... :(

Keräät korkeintaan solunsisäistä nestettä joka puolelle, et varsinaisesti puhdasta läskiä. Kukaan ei saa päivässä parissa fläsää/lihasta satoja grammoja, eikä myöskään menetä sitä samalla tahdilla.

Jos pidempään dieettaillut niin tuollainen mättösetti voi tehdä jopa todella hyvää. Eli mätät vielä ne häät ja sitten taas takaisin ruotuun!

Aaah rauhoititte mua! Ehkä mä sitten tänään vielä syöpöttelen, lähteepähän aineenvaihdunta ainakin kunnolla käyntiin ja jaksaa huomenna taas painaa ;)

^Toi 600kcal päivässä kuulostaa aika brutaalilta. Kerrotko lisää?

Kuulostaa omaankin korvaan kyllä, mutta toiminut ihan jees. Pärjään sillä kyllä ihan hyvin, ja useimpina päivinä tulee kumminkin syötyä päälle ton tuhat kaloria :)

No kaikki ei ehkä kasvata lihasta? Esim. mun vaimo dieettaili raskauksien ja imetyksien jälkeen jollain 1000-1200 kalorilla ja välillä mentiin alle tonninkin. Hyvin pysyi hengissä. Se ei käy salilla.

EDIT: Tässä ois taas meemin paikka. Keskiverto pakkismies, dieettikalorit 3500. :D

Niin repii repii. Myös loput niin kutsutut lihaksetkin :) Järkevää, eikö?

Kyllä se rasva nyt vaan on se, mikä näyttelee energiantuotossa suurinta osaa läskeillä. JPFux veti 40kg pois jollain tonnin päiväkaloreilla ja nähdyn kuvan perusteella, ei siinä kyllä olla ainakaan silminnähden lihaa menetetty. Asia alkaa olla eri, jos aletaan leikkiin kehonrakentajaa ja rasvat pyörii jossain alle 10%:ssa. Mun faija ei ole käyny 20vuoteen enää salilla, ruokavalio on pelkkää hiilaripaskaa ja on silti isommassa ja kireemmässä kunnossa, kun suurin osa jengistä. Kyllä toi 3h välein 30g proteiinia ja dieettikalorit, niinkun timba sanoi tonne 3000kcal päälle, 6 kertaa viikossa salille-dieettihysteria on välillä ihan naurettavaa paskaa suoraan sanottuna.

EDIT: Tässä ois taas meemin paikka. Keskiverto pakkismies, dieettikalorit 3500. :D

Tällästäkö tarkotit?

25534234.webp

Mun faija ei ole käyny 20vuoteen enää salilla, ruokavalio on pelkkää hiilaripaskaa ja on silti isommassa ja kireemmässä kunnossa, kun suurin osa jengistä.

Pistä kuva ja sen ruokapäiväkirja muutamalta päivältä niin uskon :) Tässä aletaan taas fysiikan lakeja keksimään uusiksi.

Pistä kuva ja sen ruokapäiväkirja muutamalta päivältä niin uskon :) Tässä aletaan taas fysiikan lakeja keksimään uusiksi.

Kunnon facebook-stalkkeri löytää JP Fuxin kuvat ja herran reenipäivyristä löytyy ruokapäiväkirjakin. Tässä ei nyt koiteta kumota fysiikan lakeja, vaan 2kk pakkiksen ravintopuolta lukeneiden lakeja ja ehdottomuuksia.

Pelkkä G6 ja +500kcal, tasa 2g/painokilo ei ole se ainut avain maximaaliseen kehitykseen ja onneen. Ja edelleen korostan, että nyt en puhu kilpailevista kehonrakentajista.

Mun faija ei ole käyny 20vuoteen enää salilla, ruokavalio on pelkkää hiilaripaskaa ja on silti isommassa ja kireemmässä kunnossa, kun suurin osa jengistä.

Kunnon facebook-stalkkeri löytää JP Fuxin kuvat ja herran reenipäivyristä löytyy ruokapäiväkirjakin. Tässä ei nyt koiteta kumota fysiikan lakeja, vaan 2kk pakkiksen ravintopuolta lukeneiden lakeja ja ehdottomuuksia.

Öö, menikö multa nyt jotain ohi? :D

Kyllä se rasva nyt vaan on se, mikä näyttelee energiantuotossa suurinta osaa läskeillä. JPFux veti 40kg pois jollain tonnin päiväkaloreilla ja nähdyn kuvan perusteella, ei siinä kyllä olla ainakaan silminnähden lihaa menetetty. Asia alkaa olla eri, jos aletaan leikkiin kehonrakentajaa ja rasvat pyörii jossain alle 10%:ssa. Mun faija ei ole käyny 20vuoteen enää salilla, ruokavalio on pelkkää hiilaripaskaa ja on silti isommassa ja kireemmässä kunnossa, kun suurin osa jengistä. Kyllä toi 3h välein 30g proteiinia ja dieettikalorit, niinkun timba sanoi tonne 3000kcal päälle, 6 kertaa viikossa salille-dieettihysteria on välillä ihan naurettavaa paskaa suoraan sanottuna.

Amen to that. Ei tosiaan käy kateeksi niitä (aloittelijoita) jotka yrittävät muodostaa käsitystään ravintopuolesta pakkotoiston avulla. Oli kyse sitten lihaskasvusta tai rasvanpoltosta, niin erilaisia neuvoja satelee vasemmalta ja oikealta. Yritä siinä sitten poimia itselle sopivin keino.

Tyypillistä noille neuvoille on se, että unohdetaan kaloriteoria ja kaikki muut laihdutuksen pääperiaatteet ja keskitytään lillukanvarsiin. Kysyjälle olisi usein parasta, että modet laittaisivat heti alkuunsa linkin ysikymppisen "Diettaaminen - Asiat joilla ei ole merkitystä" -ketjuun ja kysyjän ketjun lukkoon :)

Amen to that. Ei tosiaan käy kateeksi niitä (aloittelijoita) jotka yrittävät muodostaa käsitystään ravintopuolesta pakkotoiston avulla. Oli kyse sitten lihaskasvusta tai rasvanpoltosta, niin erilaisia neuvoja satelee vasemmalta ja oikealta. Yritä siinä sitten poimia itselle sopivin keino.

Aloittelijat muodostakoon omat käsityksensä minun puolesta ihan miten haluaa. En minä tiedä miksi te niin hanakasti puolustatte hiilarimättöpaskadieettejä ja laihaläskeyttä. Joku syy lienee sillekin :rolleyes:

Aloittelijat muodostakoon omat käsityksensä minun puolesta ihan miten haluaa. En minä tiedä miksi te niin hanakasti puolustatte hiilarimättöpaskadieettejä ja laihaläskeyttä. Joku syy lienee sillekin :rolleyes:

Ota nyt kuitenkin huomioon, että kysyjän mitat ja rasvavarastot eivät tulleet missään vaiheessa esille, ainoastaan sukupuolen voi nimimerkin perusteella jotenkin päätellä. Myös tuo 600-1500 on melko iso energiahaarukka ja siihen mahtuu sekä riittävän ravinnon päiviä että hyvin niukkaenergisiä päiviä, joista tuskin hirveästi haittaa on kun pudotetaan vähänkään isommista rasvavarastoista

Back
Ylös Bottom