Paljonko voi kertyä rasvaa 2 päivän aikana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja empsu
  • Aloitettu Aloitettu
Aloittelijat muodostakoon omat käsityksensä minun puolesta ihan miten haluaa. En minä tiedä miksi te niin hanakasti puolustatte hiilarimättöpaskadieettejä ja laihaläskeyttä. Joku syy lienee sillekin :rolleyes:

Ninni et olekaan vielä käynyt julistamassa virallista totuutta Velocity-ketjussa. Onko Velocityllä onnistuneetkin aina laihaläskejä ja väärin laihduttajia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Öö, menikö multa nyt jotain ohi? :D

Annoin 2 esimerkkiä. Kaikille todistettavissa olevan fuxin ja faijani. Faijasta en ajatellut postata tänne most muscular pose-kuvia, saati edes käydä ottamassa niitä. Sen takia annoin toisen esimerkin, joka on kaikille todistettavasti näkyvissä. En tiedä sitten mikä on sun mielestä laihaläski, mutta ainakaan fuxi ei siltä noissa kuvissa näytä. Paitsi tietysti jos kilpailijat ja bodyjuorut-thread on sekottanut sun normaalin ajatusmallin totaalisesti. Aika kaukoputken läpi kyllä tsekkaat nyt näitä asioita. Jos hiilarit ei sovi sulle, se ei kuitenkaan tarkota, ettäkö ne ei sopisi kaikilleen.

No voi hyvänen aika. Kyllä siinä taas käännetään asioita päälaelleen. Ihmettelen vaan näitä asioita:

a) Miksi kannustaa laihduttajaa syömään 600 kcal päivässä? Johtaa ennen pitkää syömishäiriöön, ellei ole jo.
b) Mikä teillä mua vastaan on? Jos kaikki ei ole samaa mieltä teidän kanssa, niin vedetään hernettä nenään?
c) Niin hiilarillako sitä lihasta vain rakennetaan?

Kyllähän sitä laihtuu vaikka minkälaisella ruokavaliolla. Syökää vaikka pelkkiä perunoita. Eri asia on se, mikä on järkevää ja terveellistä.

Itse kärsin kyllä aioinaan tästä "hiilarikammosta" mitä täältä ja alan lehdistä sai. Joka paikassa oli että iltahiilarit ikäänkuin räjäyttää läskin määrän kasvuun jne.

Vähän oppinut ottamaan iisimmin, tosin minä ehkä vähän liikaakin. Nytkin tässä vetäsen viimestä kahvipaussia töissä ja mussutan karkkia. :D Tosin on tuossa useampi kymmentuhattakiloa tullut mätettyä tavaraa lavalta hyllyyn, että polettu ja vähän päällekin. No se siitä...

Mutta ihan oikeasti, ottakaa iisimmin. Ja huomioikaa, vaikka Pakkotoiston foorumilla ollaankin, että kaikkien tavoite ei suinkaan ole lihastenkasvatus, ei ainakaan mikään bodarilookin hakeminen. Tämä foorumi kuitenkin aikasta iso, joten mukaan mahtuu laidasta laitaan urheilusta enempi ja vähempi kiinnostunutta.

EDIT: Mulla ei ainakaan ole mitään ketään vastaan täällä. Ainoastaan yritän vähän rauhoitella, jottei nyt liikaa stressitasot ole tapissa ruokavalion takia. Eikös se stressihormooni ole katabolinen hormooni? Mitä häh?

Itekkin tässä painoa tiputtelen "lihasta" yrittäen säästäen, mitenköhän tollane pistäs homman sekasi jos kiskasit muutamat oluset ? ( lue noin mäyräkoiran verran)

Ja Jamin ehotus ei oo kyllä huono.

Ilemmalla on vielä edessä häät, joissa nyt on varmasti kaikenmaailman kermakakkua tarjolla. - - Kamala morkkis, peilistä katsoessa tuntuu siltä että mahaan ja käsiin on läsähtänyt rasvaa varmaan viiden kilon edestä... :(

Onnistuuko häissä lihomaan? Yleensähän niissä on yli 50 vierasta, ja syöminen sitten sen mukaan melko hidasta puuhaa jonotuksineen. Ja juhlat kestävät jotain 6+ tuntia, minä aikana muutenkin söisi pari ateriaa. Ja lopuksi, eikö tuo nyt varsin proteiinipitoista ole tavallinen kala-liha-yms -noutopöytä?

Tuo maha tietysti on iso, kun siellä on sekä ne pähkinät että oletettavasti nestettä jota ruuansulatus tarvitsee sulatellakseen noita pähkinöitä.

(Teki mieli vastata otsikon kysymykseen, että yhdessä päivässäkin voi lihoa aika paljon -- ks. Vilun signaturen teksti. :))

Ota nyt kuitenkin huomioon, että kysyjän mitat ja rasvavarastot eivät tulleet missään vaiheessa esille, ainoastaan sukupuolen voi nimimerkin perusteella jotenkin päätellä. Myös tuo 600-1500 on melko iso energiahaarukka ja siihen mahtuu sekä riittävän ravinnon päiviä että hyvin niukkaenergisiä päiviä, joista tuskin hirveästi haittaa on kun pudotetaan vähänkään isommista rasvavarastoista

Jep, mitat on 166/58 (bmi 21) ja en ole minkäänlaisella dieetillä (enkä ole ollutkaan ylipainoinen missään välissä...) vaan pikkuhiljaa pudottelen painoa muutaman kilon verran ja alennan rasvaprosenttia (tähän urakkaan apuna ovat pähkinät ja kermakakut.......) ja tämän ajan olen näillä osan ihmettelemillä 600-1500 kaloreilla jonka jälkeen kyllä aion nostaa niitä tarpeen vaatiessa kun alan hamstraamaan lisää lihaksia.

Ja kakkukestit menivät jo, kohta olen lähdössä salille joten rauhoittukaas nyt tai vaihtoehtoisesti jatkakaa vähän aiheesta luisunutta keskusteluanne ;) heh heh.

Edes lukematta mistä tässä aiheessa on oikeasti kysymys, niin kahdessa päivässä voit syödä ainakin +14000kcal joka tekee kaksi kiloa puhdasta läskiä. Tämä määrä tulee kehoon seuraavan viikon aikana (tai pidemminkin), mitään tarkempaa tutkimusta en ole löytänyt kuinka nopeasti keho noita kalori yli-ja/alijäämiä kompensoi mutta se on varmaa jo kokemus peräisestikkin että se ei tapahtu päivätasolla. Siksi paastotkin toimivat.

Edes lukematta mistä tässä aiheessa on oikeasti kysymys, niin kahdessa päivässä voit syödä ainakin +14000kcal joka tekee kaksi kiloa puhdasta läskiä. Tämä määrä tulee kehoon seuraavan viikon aikana (tai pidemminkin), mitään tarkempaa tutkimusta en ole löytänyt kuinka nopeasti keho noita kalori yli-ja/alijäämiä kompensoi mutta se on varmaa jo kokemus peräisestikkin että se ei tapahtu päivätasolla. Siksi paastotkin toimivat.

Jep, eli parin päivän paastolla saa jo rapean 6000kcal viikkovajeen (eli suuremman kuin kolmen-, neljän lenkkikerran myötä) jolla taas korjataan jo hyvin tilannetta. Siihen päälle syö suht salaattipainotteisesti sen lopun viikon ja presto change-o, tilanne taas hanskassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom