Paljonko salimaksu/kk

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xtotox
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
0€ jej, ostin tarvittavat kamat himaan, vähän improvisoituja treenejä mut eisemitään! enmä kehonrakentajaks tähtääkkään.. Kuhan kunnossa pysyn!

Näin kesällä huimat 5 euroa kuukaudessa (puolen vuoden kortti 30 euroa). Muuten sitten 45 euroa kuussa:(.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
0€/kk

Sali auki 24/7 omalla avaimella. Aika askeettinen sali; pari taljaa ja vapaita painoja. Käsipainotkin ovat koottavat. Juoksumatto, kuntopyörä ja soutulaite löytyy myös.

Kelpaa mulle. :dance2:

70 e/ kk , on kallista, mutta käytän itse eniten ryhmäliikuntatunteja ja olen salilla jousto-jäsenenä jolloin voin kesät fiilistellä maantiellä pyörän selässä eikä tarvitse kärvistellä hikisillä spinning-tunneilla. Salilla muutenkin uusimmat vehkeet ja infrapuna-saunat :)

59e/kk exclusive-sali Dublinissa, joka näyttää sisustukseltaan enemmän yökerholta. Halvempiakin olis mut lähellä kotia. PT:t mupetteja, mutta suurin osa paikallisista on vaan kuntopyörissä juoksumatoissa etenemässä hitaasti niin kaikki muut laitteet on aina varsin hyvin vapaana.

48€/kk tulee maksettua, tulis vähä halvemmaksikkun liittys jäseneksi..Tällähetkellä ei kuitenkaan ajankohtasta.

Salilta löytyy kaikki tarvittavat monipuolisemmankin ohjelman tekoon ja tehokkaaseen alkulämmittelyyn, halukkaille spinninkiä ja jumppaa yms.. Itse salipuoli jaettu kahteen osaan, bodypump ja sitten kunnon kehoilupuoli löytyy.. Ei ole tullu vielä semmosta liikettä vastaan jota en pystys tekemään kunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom