Paljonko painaa desi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0n1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon ottanut päivittäin 2x1,5 desin hera drinkkejä. Painan sen 90kg niin pitäskö mun ottaa vielä yks drinkki lisää vai saanko tossa tarpeeks protskua? Yleensä käytän fastin hera80 tai evolutionin whey1, riippuen onko sitä saatavilla.

Lampunjalka sanoi:
Niin eikös tuo erikkoismalli, jota on tehty huikeat 10000000kpl makanut jotain 7,5€;)
Mutta yllättävän hyvin toimaa!

:offtopic: Kertokaas nyt muillekin mistä saa noin halvalla keittiövaa'an?

Mä olen koittanut etsiä mutta kaikki mitkä on vastaan tulleet on maksaneet monta kyNppiä! Sillä hinnallahan saa jo henkilövaa'an millä voi punnita sata kertaa isompia painoja! :)

TeHo sanoi:
:offtopic: Kertokaas nyt muillekin mistä saa noin halvalla keittiövaa'an?

Mä olen koittanut etsiä mutta kaikki mitkä on vastaan tulleet on maksaneet monta kyNppiä! Sillä hinnallahan saa jo henkilövaa'an millä voi punnita sata kertaa isompia painoja! :)
ei 7,5e:llä saa ainakaan digitaalista. kyllä ne digitaaliset yleensä 10-20e on. viisari mallia saa allekin 7,5e:n ja ajaa kyllä saman asian. käy katsoon jostain isommasta marketista vaikka, kyllä nuita melkein jokapaikasta löytyy.

Prime Rice painaa noin 50g/1dl ja Prime Milk muistaakseni 22g/1dl, eli voi vaihdella paljonkin protujauhojen paino per tilavuusmitta. Ilmeisesti maitoprotu ja kaseiini ovat melko hötöä jauhoa, kevyttä.

Tosin jos vertaa samanlaisten jauhojen painoa (esim. halpishera), niin tuskin on kummoisia eroja eri merkkisillä jauhoilla.

Entä paljonkohan mahtaa painaa desi Leaderin Malto Energyä? Tuntuu meinaa älyttömän kevyeltä kun vertaa Leaderin 100% Whey proteiniin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom