Paljonko mun kalori kuluts on päivittäin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PetriS
  • Aloitettu Aloitettu
Paljonko mun kalori kulutus on päivittäin painan 120 kg oon 180 cm pitkä olen mies ja 24 vuotias paljonko mun kulutus on jos ei lasketa mitään aerobista tai raskasta työtä, vaan ihan normaalia oleskelua? Sitte olisi vielä toinen kysymys, että paljo kannattaa olla max kalori vaje ettei mee painon pudotus lukkoo siihe säästö tilaan? Vähä tietoa kaipailisin ni osaan sitte urheilla ja syödä oikein.

Sitte olisi vielä toinen kysymys, että paljo kannattaa olla max kalori vaje ettei mee painon pudotus lukkoo siihe säästö tilaan? Vähä tietoa kaipailisin ni osaan sitte syödä oikein, sellai että laihtuu.

-500kcal on se tavallinen, osa ottaa -1000kcal ja osa vetää alkuun velocityä yms. vähän kiinni tavoitteista... Diettaamisestakin on useampi todella hyvä ketju jo, käy tuolla ravinto-osiossa lukemassa ne stickyt.

Varmaan se -500kcal riittää alkuun, se kannattaa kokeille fiiliksen mukaan miten lähtee tippumaan. Tuo mainittu kalorilaskuri on hyvä koska siellä voit katsoa tilastoa miten paino on tippunut milläkin vajeella ja makrojakaumalla. Kuukauden kun olet vetänyt niin voit jo katsoa sieltä mikä on sulle sopiva vaje jne.

Sitte olisi vielä toinen kysymys, että paljo kannattaa olla max kalori vaje ettei mee painon pudotus lukkoo siihe säästö tilaan? Vähä tietoa kaipailisin ni osaan sitte syödä oikein, sellai että laihtuu.

Kannattaa muutenkin lukea ravintopuolelta asiaa diettaamisesta. Tuo "kehon lukkoonmeneminen" tai säästöliekki on myytti, jonka kuulee liiankin usein peruspulliaisten suusta, kun aletaan puhumaan diettaamisesta.

Laihtuuko tällä?

Laihtuuko tällä? Syön aina 2 lämmintä ateriaa päivässä.. joskus syön päivässsä pari hedelmää en joka päivä sit otan illalla ja aamulla leipää.. joskus myslii. Oon nyt kuntoilu 30min x 4 päivässä eli yht 2h, ettei mee painonpudotus jumii? Kiloja olis 116kg pitäs saada pudotettua :s Ainii polen sopivan kevyeellä vastuksella 15km/h vauhtia.. mm.

Uuh, tässä on niin paljon pielessä, etten tiedä mistä aloittaa. Sanotaan nyt näin, että jos yrität laihduttaa yhtä ympäripyöreästi kuin kirjoittelet täällä kysymyksiä, niin et tule onnistumaan.

Alkuun pääset tarkkailemalla aterioiden ravintosisällön ja kalorimäärän suhdetta kuntoilun sisältöön ja kulutukseen. Voi tulle yllätyksenä, mutta tältäkin forumilta löytyy noin kolme miljoonaa topikkia, joissa näitä asioita puidaan :)

E: otetaan sen verran takaisin, kun jäi nuo aiemmat kysymyksesi huomaamatta, että ilmeisesti jonkin verran ymmärrystä laihduttamisen perusasioista jo löytyy..

Back
Ylös Bottom