paljonko max veto %

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 21980
  • Aloitettu Aloitettu
joku jo kyselikin tällästä threadia niin laitetaan. odotan innolla ravenin vastausta. oma on 290%.:david:

212%:david:

N. 200%, paska, mikä paska.

Mulla on outo juttu vedon suhteen. Treenaan sitä suurinpirtein vaan kerran 3:ssa viikossa ja silti se kehittyy hyvää vauhtia. Varmaan kovaa kyykkäys on syynä tähän:piis:

Originally posted by tommih
N. 200%, paska, mikä paska.

Mulla on outo juttu vedon suhteen. Treenaan sitä suurinpirtein vaan kerran 3:ssa viikossa ja silti se kehittyy hyvää vauhtia. Varmaan kovaa kyykkäys on syynä tähän:piis:

Pitää paikkansa:thumbs: , itsellä paska kyykky, siksi paska veto.:itku: :thumbs:

17 vuotiaana, 60 kiloisena vedin 180kg, elikkäs 300%, kiitos pitkien käsien.

Sittemmin kisoissa 80 kiloisena 220kg = 275%, nyt mennee 200% vaikka unissaan...

Originally posted by Hgu

Sittemmin kisoissa 80 kiloisena 220kg = 275%, nyt mennee 200% vaikka unissaan...
tuo on jo aika kova tulos..:kippis1: itte muistaakseni joskus 99 vedin 85 kilosena joku 180kg kun alottelin vetoa:daavid:

Originally posted by Hgu

Itellä myös 17-vuotiaana 64 kiloisena 190 (kisatulos) eli 297 prossaa, salilla vedin muutamia kiloja enemmän. Nykyään suhde varmasti vaatimattomampi kun on painoa kertynyt. Heh, aika kukkakeppi ollut aikoinaan kun pituutta oli kuitenkin saman verran kuin nykyään (ja kukkakeppi oon vieläki) ;)

337%

Originally posted by misha
286 kg:n veto, 19-vuotiaana (jos tuo profiilisi paino pitää paikkansa). Ei hassumpaa :worship:

Laskin ton vanhan enkan mukaan(273.5kg 81 kilon painosena). Tosin noilla prosenteilla se pyörii nytkin. Kisoissa kokeillaan.

Originally posted by pori1980
odotan innolla ravenin vastausta. oma on 290%

Kuinka niin? :)

N.298%.. Ilman mitään trikoovarusteita ja vetotreeniä oli alla vähän reilu 3 kuukautta.
Olen kyllä vetoa tehnyt aikaisemminkin, mutta siitä on aikaa n. 6 vuotta kun tein kunnon vetotreenejä.

Back
Ylös Bottom