Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
meidän kylällä on urheiluhallin kellarissa kuntosali ja se maksaa vaan sen kortin hinnan. Kävin ostamassa aikaa sille kortille puoleks vuodeks ja se oli jotai 36 euroo.

Ohhoh, onpa porukoilla halpoja punttiksia.. mulla maksaa 54e/kk OPISKELIJA-ALENNUKSELLA. No, aika usein ilmaantuu tarjouksia kuten 40e/kk kun ostat sinä ja tänä aikana blabla. Mutta on kyllä hyvä sali !
+Tosi vähän porukkaa aina niinä aikoina kun käyn
+Iso (spinningsali, punttisali, solarium, nyrkkeilyhuone, jumppahuone, isot pukuhuoneet jossa saunat, lämmittelysali jossa juoksumatot jne..)
+Suhteellisen lähellä, voi hölkätä sinne alkulämmöksi, paitsi nyt kun on älyttömän kylmä.
+Mukavat työntekijät
+Hyvät laitteet
Miinusta en oikein edes keksi.

e: Keksinhän miinuksen, eräissä käsipainoissa ei lue painoa.

Tulee maksettua 7€/kk sis. sali+ohjatut tunnit

- 3 salia Helsingissä
- Helvetisti ohjattuja tunteja(Bodypump, Jooga, Spinning jne jne jne)
- Tunneilla hyvät ohjaajat
- Salit uusia & laitteet tosi hyvässä kunnossa
- Saleillla saunat vakiovaruste
- Sopivasti porukkaa
- Ei ainuttakaan teiniä

<3 Yliopistoliikunta

Ei mitään, sillä taloyhtiössä oma kellarisali. :) Suht kattavat vehkeet löytyy: prässi, hakki, penkki, taljat, dippi, rintalaite, laite etu- ja takareisille, käsipainoja 1 - 55 kg, vinopenkki, kyykky/maastanosto, vatsapenkki ja jalkojennostopenkki, selkäpenkki ja 3 x levytanko + painoja yli 300 kg asti. + töllö ja stereot ja paljon vähäpukeisten naisten kuvia! :D

57 €/kk opiskelija-alennuksen kanssa (sali+paljon eri ryhmäliikuntatunteja, joilla tulee sillon tällön käytyä)

Sen lisäks maksan n. 50 €/kk*2 eli pariin eri tanssikouluun tunneista, joilla käyn. Et aika helvetin kalliiks tulee näin opiskelijana tää mun liikunnan harrastus, mut minkäs teet. Vähän potuttaa kun oon duunissa osa-aikasena, niin mulle ei kuulu työsuhde-etu, joka on et työnantaja maksaa (muistaakseni) 36€/kk säännöllisestä liikunnan harrastuksesta. No, toivottavasti tää mun asema tulee muuttumaan n. puolen vuoden kuluttua. ;)

Tulipa tuossa haettua kulkutunniste eräälle toiselle salille ja 50e maksoi vuodeksi, joten ei paha hinta ollenkaan. Ennen tullut käytyä uimahallin salilla ja siellä maksanut 50 lippua 85e ja noillakaan ei kovin kauaa loppujen lopuksi kulje.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Halvalla pääsette.. Itelläni menee 68e/kk ja tais nousta viel tässä alkuvuodesta... Iso raha mammalomalaiselle. Monipuolinen "massasali", mutta osaa ne rahastaakin!

Ei mitään, sillä taloyhtiössä oma kellarisali. :) Suht kattavat vehkeet löytyy: prässi, hakki, penkki, taljat, dippi, rintalaite, laite etu- ja takareisille, käsipainoja 1 - 55 kg, vinopenkki, kyykky/maastanosto, vatsapenkki ja jalkojennostopenkki, selkäpenkki ja 3 x levytanko + painoja yli 300 kg asti. + töllö ja stereot ja paljon vähäpukeisten naisten kuvia! :D

No just, on melkone taloyhtiö. Ei varmaa tarvihe kutsua enää kellarisaliks? Ellet sit läpällä heittäny koko hommaa. :-D

Espoon kaupungin(kannunkulma) salista 35€/6kk eli vajaa 6 euroa kuussa. Meidan salilla kuitenkin porukka paljon paremmassa kunnossa kun peruselixiassa, jossa hinta 80€/kk, kuka helvetti maksaa, on se vaan niin tyhmää:rolleyes:
Täällä ei lehteä lueta vaan treenataan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom