Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
60 e/4 kk Helsingin Liikuntaviraston kausikortti. Ja tajusin pari päivää kortin hankkimisen jälkeen että työttömänä mun olisi tarvinnut maksaa hinnasta vain puolet. Helvetti sentään.. olisi voinut se akvaarion tyyppi mainita noista alennuksista kun ei se siltä olis pois ollut eikä stadin palvelut muutenkaan taida mitään voittoa tahkota.

39€/kk salille missä reenaan 3-4krt/viikossa ja toiselle salilla missä reenailen aina joskus töiden jälkeen jos ei ole kovin väsynyt olo, 10€/12kk.

Työnantaja maksaa :hyvä: (norm. 50€/kk). Aikaisemmin toisella salilla jouduin itse maksamaan 60€/4viikkoo, mikä tuntui vähän turhan tyyriiltä siitä, että perus salin lisäksi tarjolla oli jotai joogajumppia ja suihkusta tuli vain joka neljännellä kerralla lämmintä vettä. Liikuntaseteleitten ansiosta tuo 60€ summa tuntui kuitenkin omassa kukkarossa huomattavasti pienemmältä ja nykyään nuo setelit voi käyttää sitten vaikka muihin liikuntaharrastuksiin. Tämä on niitä harvoja asioita mistä omasta työnantajasta voi olla ylpeä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
35 €, 3:n kuukauden sopimuksella...tällä hetkellä, riippuu vissiin vähän minkälainen mieliala henkilökunnalla on aina ku uusii tuota korttia, ku viimeksi sain 2kk kortin 30e per kuukausi hinnalla :D

Mä maksan 60e/kk ja se on mun mielestä todella halpaa verrattuna siihen mitä mä sillä saan. Ja meijän salilla on ihan mahtavat ohjaajat ja muutenkin ihan mahdottoman hyvää porukkaa käy! Ja tuol salil tulee käytyä kuitenkin päivittäin, niin ei toi raha hukkaan mene;)

68 e/kk... :jahas: tosin siihen kuuluu kaikenlaista extraa, kuten uinti ja sauna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom