Paljonko lihasta massakaudella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhna
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itellä tulee kuukauden päästä vuos treeniä täyteen, ja kokoajan ollaan oltu jonkun näköisellä bulkilla, koska täysin alipainoisena aloitin treenaa. Nyt on vajaassa vuodessa tullu 14kg painoa lisää. Ja kun peilistä katsoo, niin ei tota läskiä ole kyllä tullut juuri yhtään. Lihasta tarttunut tosi hyvin. Kun aloitin oli paino 58kg ja nyt se on 73kg. Ja eteenpäin mennään ;)

Ensimmäinen varsinainen bulkki alkoi minulla noin vuosi sitten. Keväällä painoin n. 80kg, ja se alkoi hiljalleen näkyä myös muuna kuin lihaksina. Dieettasin tuonne melkeen 74 kiloon, jonka jälkeen syksyllä aloitin jälleen bulkin. Paino nousi 79 kiloon, jolloin pikkukiristelin 76 kiloon. Nyt oltu taas jonkin aikaa bulkilla ja paino on tällä hetkellä ~81kg, mutta selvästi kireämpänä kuin viime vuoden keväänä (kun siis painoin about 80kg). Itse asiassa tunnen olevani vielä suht timmi, joten bulkkailen vielä ainakin muutaman kilon.

Vaikea arvioida saatuja lihoja, mutta veikkaan, että tämän hetken kondiksesta on vielä matkaa useampi kilo samoihin rasvaprosentteihin kuin edellisenä keväänä, joten onhan tuota täytynyt tulla useampia kiloja. :rock:

Painotkin on noussu... Tosin ei ehkä samassa suhteessa, kiitos bodytreenaamisen. Yhtään voimapätkää en ole toistaiseksi vetäny.

Hiukan vajaassa vuodessa paino noussut noin 9kg (66kg->75kg), peilin ja kavereiden mukaan paino olisi pysynyt samassa... Villi veikkaus puolet läskiä, ja kaikki vatsan ympärille.

joka mittasi pari vuotta aikaa armeijassa mulle (pöhömasu, ei vatsoista tietoakaan) pari prosenttiyksikköä alemmat rasvat kuin samassa tuvassa olevalle urheilijakaverille joka oli melko ripped.

Noita on kai useampia, toi missä mä käyn on 8 kanavainen, mikä on ilmeisesti aika iso merkitys moniko kanavainen se on, ja tohon tosiaan vaikuttaa niin paljon moni asia varsinkin rasvan suhteen, mutta jos oot lihaksia rasittamatta sen 24h ennen tuota niin sen pitäisi saada niistä aika realistiset arvot. Kaikki ylimääränen, paska, kusi, pöhöt jne jne lasketaan läskiksi, mutta mitään ylimäärästä ei lasketa lihaksiksi (paitsi pumppeja)

Noita on kai useampia, toi missä mä käyn on 8 kanavainen, mikä on ilmeisesti aika iso merkitys moniko kanavainen se on, ja tohon tosiaan vaikuttaa niin paljon moni asia varsinkin rasvan suhteen, mutta jos oot lihaksia rasittamatta sen 24h ennen tuota niin sen pitäisi saada niistä aika realistiset arvot. Kaikki ylimääränen, paska, kusi, pöhöt jne jne lasketaan läskiksi, mutta mitään ylimäärästä ei lasketa lihaksiksi (paitsi pumppeja)

Ei mitn. hajuu moni kanavainen se oli. Sen muistan et Inbody oli ja hintaa mainitsivat sille jotain aivan törkeää, muistaakseni puhuttiin kymmenestä/kymmenistä tuhansista. Mittasi mm. rasvat (rasvattoman massan, lihasmassan, luumassan), sisäelinten ympärillä olevan rasvan, kaikkien raajojen painot jnejne.

Mukavahan noita arvoja oli ihmetellä. Tosiaan testit tehtiin aamulla tyhjään mahaan eikä mitään rasituksia ollut alla. Ehkäpä kaverillani vain oli suoli tavaraa täynnä ja rakko repeämispisteessä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom