Paljonko kaloreita, proteiinia saatte jouluna?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bulkki
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan laskenut kuinka paljon jouluaaton mätöt sisältävät kaloreita ja proteiinia? Taitaa tulla yhdessä päivässä reiluisti yli oman tarpeen prodea. Jos lähtökodhajksi otetaaan syö noin kilon kinkkua ja laatikot päälle niin tuleehan siitä jo 300g protskua, ja sitten vielä päälle prodedrikkki! Eli jouluna kannattaa sitten treenata eikä varoa ylikuntoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No enpä ole laskenut enkä varmana laskekaan. Sanoisin, että tarpeeks tulee kaikkea (niin kun olet itsekin jo tossa todennut, joten threadin kysymys jäi vähän auki). Jouluna muutenkin herkutellaan kunnolla eikä tod. lasketa mitää kaloreita ellet ole joku Hulkki. :D

Tähtään 10000 kaloriin ainakin. Prodea mitä tulee, drinkkejä en edes katso. treenaan kyllä jouluna ja joulupäivänä. Nyt mennään niin matalilla (2500-3000)kaloreilla loppuviikko ja joka päivä treenataan, että se otetaan takasin sitten jouluna, lähinnä suklaasta ja viinasta :D

Jeps, ei tuu laskettua kaloreita eikä syömisiä sunnuntaina ja maanantaina. Tiistaina sit ehkä jo vähän siistimmin...:rolleyes:

Su&Ma&Ti päin persettä, Torstaina kännit ja sitten taas sunnuntaina kännit, Sitten alkaa armoton spotailu!

Reilusti syödään kolme päivää ja kaloreita ei lasketa.

ei kai niitä ole mitään järkeä edes laskea, mitä sillä sitten on väliä että tuliko 4000 vai 6000 kcal/vrk tai enemmän? Paitsi tietty puhtaasta mielenkiinnosta, mitä mulla ei jouluaattona kyllä kaloreihin tai proteiinigrammoihin riitä :)

Kaloreita sopiva määrä. En välitä joulusafkasta ja syöminen ei ole mikään numero mulle jouluna tai muutenkaan, joten ihan normiruokia syön.

Kaloreita tulee, mutta ei kauheesti, ku ei oikein tänä vuonna tuo jouluruoka iske :(

Itse vedän ainakin niin paljon kuin napa vetää, ei voisi vähempää kiinnostaa paljonko siitä tulee kaloreita (ehkäpä on myös parempi ettei kiinnosta). :D

Aika vitusti tulee molempia. Kinkkua, laatikoita, lohta, puu-uunissa kypsennettyä hirvenlihaa :kuola: ...

tää vuosi laskettu ja punnattu kaikki, siinä sivussa menetetty painoa 22kg, joten ajattelin joulun olla laskematta yhtään mitään ja sikoa kunnolla! :kuola: :kuola: :kuola:

Paljon.

Itse vedän ainakin niin paljon kuin napa vetää, ei voisi vähempää kiinnostaa paljonko siitä tulee kaloreita (ehkäpä on myös parempi ettei kiinnosta). :D

Sama, niitä tulee yksinkertaisesti sanottuna aivan vitusti. Mutta kulkeepa penkki sitten hyvin välipäivinä. ;)

Juu kyllä laskematta jää. Koitan kuitenkin hieman varoa etten ahda perunaa nassuun koko ajan... Kinkkuja sun muita en lähde laskemaan vaan siltä pohjalta ettei ole missään kohtaa nälkä.

sama. turha laskee lihasta/kalasta ym,. prodesta tulevia kaloreita. Hiilarit sitten matalalla, turha vetää vyötä suuremmaks sokereilla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom