Ei tuohon otsikon kyssään pysty kukaan vastaamaan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuohon otsikon kyssään pysty kukaan vastaamaan..
W (joule)= F*s = m*A*sFysiikan opettajaltta tuli sormi suuhun. Sen mukaan kyykätesssä kuluu 10 kcal, jos kyykkää 5*5*250kg :lol2: . Eli osaisko joku oikeesti laskee paljon tarvitaan energiaa ton painon nostamiseen, jos liikertata on vaiika 0,70m. Lasketaan siis liikkeeseen kuluvaa työtä, ei sitä paljon henkilö kuluttaa tehdessään työtä.
kysäsen miten paljon n.45min kuntosaliharjoittelu kuluttaa kaloreita?
90-kiloinen kaveri kuluttaisi varmaan n. 135-337 kcal 45 minuutissa. Ei nyt ainakaan lähellekään noita astron arvioita, liekö lipsahtanut yksi ylimääräinen nolla mukaan
Se ainakin on varmaa, että helpointa ja halvinta on ylläpitää jo hankitut lihakset, eikä tehdä niin kuin minä (ties kuinka monta kertaa): laihduttaa päin , ja aloittaa sitten koko homma "puhtaalta pöydältä". Jos kokemus ei kartuta viisautta, se lisää kyynisyyttä (olipa "mahtava" aforismi )
Siis mun vastaus oli threadin alkuperäiseen kysymykseen (paljonko energiaa kuluu yhden lihaskilon kasvattamiseen). En tajunnut että sen voi liittää tuohon toiseen kysymykseen, mun moka.