paljon sarjoja+treenin kesto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja masa00
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
elikkä paljon esim. hauikselle tai ojentajille pitäisi sarjoja tehdä jos lihasmassaa haluaa ja treenaa kädet kerran viikossa? jos hauiksen liikkeet ovat nämä:suoralla tangolla,scott sekä vasarakääntö kp:lla niin riittääkö kutakin liikettä esim 3x8-10 vai onko siinä liikaa vai liian vähän? :kippis1:
mites sitten rinta?

No itse en tekisi hauikselle noinkaan paljoa, sen verran pieni lihasryhmä. mutta ota parikovaa ja lyhyttää sarjaa vaikka suoralla tangolla ja ota scott ja vasarakääntö vaikka 3x8-12. Ja mitähän liikkeita mahdat rinnalle tehdä?
Saikohan tästä mitään selvää..

Käsitreeni:

Ojentajat:
1. Liike 2*8-12
2. Liike 2*12-15

Hauis:
1.Liike 2*8-12
2.Liike 2*12-15

Kyynärvarret
1.Liike 1*12-15

Treenin kesto n. 35-40min. Muuta ei tarvita.

Edit: lämmittelysarjat tietty erikseen.

no olen taas viisaampi käsien suhteen.eli kaksi tai kolme kovaa srj. ja sitten ns pumppisarjat 2-3...?
rintaa teen seuraavasti:
penkki 2x10-12+2x6-8
vinopenkki tangolla (sama kuin penkissä)
peck deck 3x10-12

miltäköhän tuo rinta kuulostaa?

Ei tarvitse rinnallekaan noin montaa sarjaa. 6-8 sarjaa riittää rinnalle mainiosti. Miten muuten treenaat? Selkä ja jalat?

masa00 sanoi:
no olen taas viisaampi käsien suhteen.eli kaksi tai kolme kovaa srj. ja sitten ns pumppisarjat 2-3...?
rintaa teen seuraavasti:
penkki 2x10-12+2x6-8
vinopenkki tangolla (sama kuin penkissä)
peck deck 3x10-12

miltäköhän tuo rinta kuulostaa?

Miltäs susta itestä tuntuu treenien aikana ja jälkeen? Kyllä toi ihan hyvält kuulostaa. Tosin vois varmaa tehä vinopenkis kolme sarjaa ja toistot siin 6-12.

selkä:ylätalja eteen 3x10-12
kulmasoutu 3x10-12
alatalja 1x10 ja 2x6-8
selän kanssa ollut ongelmana ettei saa kunnon tunnetta että sitä olisi treenattu.treenanko päin helvettiä?toivottavasti joku ymmärsi asiani...

jalat:kyykky 4x10
prässi 3x8-10
pohjeprässsi 4x10
kyykkyjä joudun tekemään suht pienillä painoilla operoidun polveni takia,samalla reissulla kierukka otettiin kokonaan pois.kyykkyjä olen tehnyt fiiliksestä/polven kivusta riippuen 80-120kg:llä.

eli miltäs selkä ja jalat vaikuttais?liian paljon sarjoja/liikkeitä?

En kehdannut aloittaa uutta threadia koska itsekkin ajattelin kysellä hauistreenistä. Miltä tälläinen hauistrreni kuulostaa?

Suoralla tangolla tai scott 3*8-10

Vasaraotteella tai keskitetty 3*8-10

vastaote 3*8-10

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom